Syökö joku generic propeciaa?

Ranso45

On kyllä kallista tuo Propecia. Syökö joku genericPropeciaa ja toimiiko samalla tavalla? Mistä ostatte? Olen kuullut että joku ottaa pillerin viikossa ja pärjää sillä ei se jo ehkäisee hiustenlähdön silloinhan tuo ei tulisi niin kalliiksi.

8

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivarmastiriitä

      1mg viikoksi,ei millään ja vain kertaviikkoon on ihan turha ottaa vaikka ottais 10mg !

    • Onko_olemassa

      Onko tuollainen lääke tullut markkinoille? Kuka valmistaa ja millä tuotenimikkeellä? Sitähän on jo kyselty pitkään tällä palstalla.

      • ftydhdhg

        Suomessa ei ole muuta myynnissä kuin Merck Sharp & Dohme B.V. valmistama Propecia (Fimean luetteloiden mukaan), sekä vahvempi Gefina ja sen rinnakkaislääkkeet.


      • Urban12
        ftydhdhg kirjoitti:

        Suomessa ei ole muuta myynnissä kuin Merck Sharp & Dohme B.V. valmistama Propecia (Fimean luetteloiden mukaan), sekä vahvempi Gefina ja sen rinnakkaislääkkeet.

        Gefina 10 kertaa halvempi kun propecia. Yksi pilleri neljään osaan.


      • hjhgtfdgdnjh
        Urban12 kirjoitti:

        Gefina 10 kertaa halvempi kun propecia. Yksi pilleri neljään osaan.

        Joku luulee että lääke tehoaa vain kun se maksaa vähintään kymmenen kertaa enemmän, mieluummin sata.


    • Xemba

      Kyllä tuo kerta viikkoon voi toimia ihan hyvin. Se kunka paljon sitä tarttee on suoraan verrannollinen kuinka paljon kullakin on DHT:ta veressä. Testaamalla selviää. 1mg päivässä oli ainakin itselle aivan liikaa mitä sivuoireisiin tulee.

      • Noeivoitoimia

        jos otat vain kertaviikkoon lääkettä,niin kolmen päivän päästä sitä ei ole enää verenkierrossa yhtään. Seuraavat neljäpäivää hiustupet surkastuu ennen kuin saa taas annoksen Finasteridia. Finaa pitää olla käytössä kokoajan että se toimii sitä ei voi tankata varastoon vaikka ottaisi enemmänkin kerralla.


    • Anonyymi

      Rogaine paljon tehokkaampi ilman haittavaikutuksia, paitsi että nestemäinen voi aiheuttaa allergiaa. Kummallista ettei vaahtoa saa vieläkään Suomesta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe