Kuka on tuo ilmeisen sekopäinen henkilö joka tekee tänne noita pimeitä aloituksia tyyliin "tungin sormeni juuri p-reikääni"?
Kaipaatko jotakuta noin paljon että olet päättömästi ahdistunut etkä osaa purkaa tuntojasi muulla tavalla?
Ei pahalla muttei hyvälläkään, vaikutat ala-aste ikäiseltä.
Kuka hullu
7
231
Vastaukset
- jasöisitsisällön
Tunkisitko sormen sieraimeeni?
- IhmettelenSinua
Kerro nyt ketä noin kovasti kaipaat?
Kun täällä ikävä-palstalla niin viihdyt? - Sivusta-tieto
Ex muija Suvi
Avoliitossa toisen muikkelin kanssa. J-muikkelin
- kukaanmuukaan
Virkavala tietää
- hkhkhfhd
Olen ihmetellyt samaa. Veikkaisin, että
1) pikkuskidi, joka luulee olevansa hauska
3) joku persoonallisuushäiriöinen, joka nauttii saamastaan huomiosta.
Sukupuoli selkeästi mies. Vaikea uskoa, että joku nainen kirjoittelsi tänne noita roisia alapääjuttuja.
Loppunee vasta sitten, kun kukaan ei enää vaivaudu vastaamaan mitään. - antaapasössöttää
Onhan noita sairaita täälläkin jos joka paikassa, en lue niitä viestejä, joten eipä häiritse sen vatipään jutut ;D
Ei niihin kannata ottaa mitään kantaa. Siinäpä vapaasti nakelkoon omia typeriä ajatuksiaan, jos se helpottaa elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604566Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491484- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631021