Kuka on tuo ilmeisen sekopäinen henkilö joka tekee tänne noita pimeitä aloituksia tyyliin "tungin sormeni juuri p-reikääni"?
Kaipaatko jotakuta noin paljon että olet päättömästi ahdistunut etkä osaa purkaa tuntojasi muulla tavalla?
Ei pahalla muttei hyvälläkään, vaikutat ala-aste ikäiseltä.
Kuka hullu
7
229
Vastaukset
- jasöisitsisällön
Tunkisitko sormen sieraimeeni?
- IhmettelenSinua
Kerro nyt ketä noin kovasti kaipaat?
Kun täällä ikävä-palstalla niin viihdyt? - Sivusta-tieto
Ex muija Suvi
Avoliitossa toisen muikkelin kanssa. J-muikkelin
- kukaanmuukaan
Virkavala tietää
- hkhkhfhd
Olen ihmetellyt samaa. Veikkaisin, että
1) pikkuskidi, joka luulee olevansa hauska
3) joku persoonallisuushäiriöinen, joka nauttii saamastaan huomiosta.
Sukupuoli selkeästi mies. Vaikea uskoa, että joku nainen kirjoittelsi tänne noita roisia alapääjuttuja.
Loppunee vasta sitten, kun kukaan ei enää vaivaudu vastaamaan mitään. - antaapasössöttää
Onhan noita sairaita täälläkin jos joka paikassa, en lue niitä viestejä, joten eipä häiritse sen vatipään jutut ;D
Ei niihin kannata ottaa mitään kantaa. Siinäpä vapaasti nakelkoon omia typeriä ajatuksiaan, jos se helpottaa elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804