Postia kaikille

syrjäkylältä

Minkä hemmetin takia postin jakaja ei jaa kaikille mainoksia,Tokmanni ym,tälläkin viikolla Bilteman kuvasto oli ilmeisestioli tarkoitus jakaa joka talouteen,ei tullut sitä eikä mainoksia,ei tiedä mitään mitä on kylän kaupoissa tarjouksia,jumalauta!!

12

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeaanpaikkaan

      Mitäs sillä paperiroskalla tekisit? Itse siirrän kaiken mainospostin ja ilmaisjakelun postilaatikosta suoraan paperinkeräykseen edes käyttämättä sitä kotona.

      • samasamaeri

        No, se on sinun asiasi mitä omalle postillesi teet ja minun mitä omalleni,voisin vaikka lukaista niitä jos satun saamaan.Piste!


      • hiijli
        samasamaeri kirjoitti:

        No, se on sinun asiasi mitä omalle postillesi teet ja minun mitä omalleni,voisin vaikka lukaista niitä jos satun saamaan.Piste!

        No jopa on lukemiset vähissä. Et oo kirjastossa käyny?


    • reunakylältä

      Posti tietää ettei rahattomille mainoksia kannata jakaa. Sitä paitsi ei siellä syrjäkylällä ole Tokmannia eikä Biltemaa.

      • pökäle--

        On meillä täällä ulkohuussi.


      • syrjäkylältä

        Et oo tainnu käyvä syrjäkylillä nykyisin,kyllä täältä löytyy kaikki mukavuudet,kokeilisit joskus etkä leikkisi viisasta!


      • p.ostpate
        syrjäkylältä kirjoitti:

        Et oo tainnu käyvä syrjäkylillä nykyisin,kyllä täältä löytyy kaikki mukavuudet,kokeilisit joskus etkä leikkisi viisasta!

        Kaikki muut mukavuudet mutta ei roskapostia? Minä olisin onnellinen tuollaisesta idyllistä!


    • eioorahaamaksaa

      Kymmenen eri firmaa näköjään kiikuttaa mainoksia postilaatikoihin,ei tiedä kuka tuo mitäkin...mulle tulee vaan ulosottolaskuja puhelin,vesi,sähkö ja Jäte törky kirjeitä..

    • AatuAvulias

      Sinä joka mainoksia kaipaat niin pistäpä osoite. Voin tuoda sulle muutaman kuution mainospostia (lue; jätepaperia) että saat lukemista.

      • syrjäkylältä

        Kiitos vain mutta voit niillä jätepapereillasi pyyhkiä ,tiedät varmasti mitä,itseltäsi.(rutista ja käännä välillä vain)


      • tarjottuonannettu
        syrjäkylältä kirjoitti:

        Kiitos vain mutta voit niillä jätepapereillasi pyyhkiä ,tiedät varmasti mitä,itseltäsi.(rutista ja käännä välillä vain)

        Etkös sinä sitten luettavaa kaivannutkaan? Mitäs sitten täällä iniset? Nyt olisit saanut mökkisi täyteen luettavaa ja ihan ilmaiseksi, mutta kun ei kelpaa niin eipä sitten...


    • kaupunginreunakylältä

      Älyvääkö ne siellä syrjäkylällä niihen mainosten päälle. Kun mainostavat niin monimutkasija vekottimia. Tuskinpavain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe