savusaunassa. Minä sain. Siellä löyly hivelee ihoa kun höyhen. Pehmeästi ja hellästi. Ilma saunassa on kuin morsian, kuuma ja kostea.
Siihen sitten päälle oluet ja kiuasmakkara ;)
Saitko viikonloppuna kylpee....
5
705
Vastaukset
- Saunoja
Savua ei ollut saunassa, mutta kaikki muut oli
lämpimätä morsiamesta alkaen... - hessu51
Kävinköhän savusaunassa viimeksi Somerolla joskus 90-luvun alussa?
Tavallisessa KUNNON saunassakin viimeksi joskus kesäkuussa -04!
Nämä täkälaisten uimahallien "saunat" ovat lämpökaappeja! savusaunassa kylpemisestä. Savusaunan olen kyllä nähnyt ja uskon että pehmeät ja hivelevät, kuumat ja kosteat löylyt sieltä saa.
Naantalin Kylpylässä olen ollut turkkilaisessa höyrysaunassa. Ihanat löylyt oli sielläkin. Oliskohan vastaavan oloiset kuin sinun savusaunalöylyt?- savon seppä
paras on savu sauna. Viime kesänä tuli sellaisessa kylvettyä monta kertaa...Vois sanoa, että olipa nautintojen nautinto. Tälläiselle herkkä sieluiselle riittää kun muutaman kerran kesässä kylpee savusaunassa, siellä se mielikin herkistyy sille asteelle, että saa "pimpparaudan" soinnin kohdalleen...:)))
- Juntti
Juhannuksena viimestään siinä kylvetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522