savusaunassa. Minä sain. Siellä löyly hivelee ihoa kun höyhen. Pehmeästi ja hellästi. Ilma saunassa on kuin morsian, kuuma ja kostea.
Siihen sitten päälle oluet ja kiuasmakkara ;)
Saitko viikonloppuna kylpee....
5
667
Vastaukset
- Saunoja
Savua ei ollut saunassa, mutta kaikki muut oli
lämpimätä morsiamesta alkaen... - hessu51
Kävinköhän savusaunassa viimeksi Somerolla joskus 90-luvun alussa?
Tavallisessa KUNNON saunassakin viimeksi joskus kesäkuussa -04!
Nämä täkälaisten uimahallien "saunat" ovat lämpökaappeja! savusaunassa kylpemisestä. Savusaunan olen kyllä nähnyt ja uskon että pehmeät ja hivelevät, kuumat ja kosteat löylyt sieltä saa.
Naantalin Kylpylässä olen ollut turkkilaisessa höyrysaunassa. Ihanat löylyt oli sielläkin. Oliskohan vastaavan oloiset kuin sinun savusaunalöylyt?- savon seppä
paras on savu sauna. Viime kesänä tuli sellaisessa kylvettyä monta kertaa...Vois sanoa, että olipa nautintojen nautinto. Tälläiselle herkkä sieluiselle riittää kun muutaman kerran kesässä kylpee savusaunassa, siellä se mielikin herkistyy sille asteelle, että saa "pimpparaudan" soinnin kohdalleen...:)))
- Juntti
Juhannuksena viimestään siinä kylvetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013