Ihanalle T miehelle

IhanalleTmiehelle

Kun kuutamo helmiään valaa
Se katsoo meitä salaa
Se katsoo ikkunan takaa
Meille onnenhelmiään jakaa.
Odotan sua salaa.
kauan aikaa, kauan aikaa...
niin kauan kunnes tiemme kohtaa
Ehkä vuoden tai kaksi sydämeni jaksaa sinua kantaa ja
sinua rakastaa
Olet mies jotain niin ihanaa
kaunista ja lumoavaa.

181

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukkelin_silmien_alla

      T mies, heti lukemaan tämä, hopsis hops! ⭐🌛

    • sielläkaukanaihanuus

      Kaivattuni ihana K

    • IhanalleTmiehelle

      Sulla oli niin ihanan pehmeät kädet ja pehmeä poski.
      Haluaisin niin paljon koskea sinua ihana. Ihannoin tuoksuasi. Ja silmiesi kimallus ja kiharaiset hiuksesi. Äänesi oli niin ihanan pehmeä.

    • IhanalleTmiehelle

      Haluaisin vain oikein kauan aikaa halata sinua ihana mies. Haluaisin olla kanssasi syksyisillä meren rannalla ja puistossa kun syksyn värit näkyvät puissa.

    • kärsijänosa

      ehkä voit sitten ottaaa yhteyttä

    • IhanalleTmiehelle

      Olet niin ihana ihana ihana .
      Joskus sulta niin aidon tunteen sain.
      Aina kaiken sen hyvän susta muistan vain.
      Minne katosit minne tiesi vie
      sä niin olet monelle naiselle ihana lie
      Mutta sun halauksesi mut vain ikävään vieläkin saa
      oli niin ihana sun kanssai siellä salaa rakastaa
      sua unohtaa en koskaan voi
      Jumala sut enkelinä luokseni toi
      Voi sun kanssas jos hetkeä monta niin onnellista kokea sain
      ja on niin paljon meillä yhteistä vielä kokematta vain
      sitä unelmoin mielessäni päivin ja öin
      Mies villi ja vapaa
      koskaan en toista samanlaista tapaa.

      • T___i

        K***i, onx sul kaikki kotona?


    • IhanalleTmiehelle

      Olet maailman ihanin
      Olen onnellisin
      siitä että sut kohdata sain.
      Olet kertakaikkiaan niin viehätysvoimainen
      Sinä vedät minua puoleesi loimuten
      Sulle ajatuksissani usein hymyilen
      niin ovat veikeät temppusi juonesi
      ja mä vain haluan sun luoksesi.

    • IhanalleTmiehelle

      Haluan sua niin hellästi koskettaa
      on pilven päällä pehmeää
      unelmaa untuvaa
      Haaveiden valtakuntaa
      Sut lähelleni luon
      On sateenkaaren toisessa päässä
      monta onnen valtakuntaa
      Olet mun Ihanaa unelmaa
      Haaveilen kuinka tulista tunteiden rantaa
      Sun Kanssasi kätesi kättäni kantaa

    • IhanalleTmiehelle

      Sut kanssani uneen itseni luon
      haavemaahan päiväuneen ihanaan
      mä ajatuksin luokseni sut tuon
      Sun vuoksesi ihanuus vain
      olen valmis ylittämään tuon vuon
      ja vaikean pehmeän suon
      ja poissa on kaikki esteet lain
      että vielä tieni luoksesi tuon
      mä mieleeni hänet ihanuuden miehen luon
      ja joskus vielä juon
      aitoa huumaa rakkauden
      Anna mulle voimaa jumalten
      yläpuolelta kaiken maallisen
      taisteluun tähän tulilatvain
      Mä ylhäältä voimaa sain
      mikä kantaa mua haaveiden maailmaan
      mitä nyt jo todeksi elää voin.

    • IhanalleTmiehelle

      Sut kanssani uneen itseni luon
      haavemaahan päiväuneen ihanaan
      mä ajatuksin luokseni sut tuon
      Sun vuoksesi ihanuus vain
      olen valmis ylittämään tuon vuon
      ja vaikean pehmeän suon
      ja poissa on kaikki esteet lain
      että vielä tieni luoksesi tuon
      mä mieleeni hänet ihanuuden miehen luon
      ja joskus vielä juon
      aitoa huumaa rakkauden
      Anna mulle voimaa jumalten
      yläpuolelta kaiken maallisen
      taisteluun tähän tulilatvain
      Mä ylhäältä voimaa sain
      mikä kantaa mua haaveiden maailmaan
      mitä nyt jo todeksi elää voin.

    • hohhoijaata

      Itselleen kirjoittelu jatkuu

    • EiNimiMiestäPahenna

      Rakkauden kaipuuta ihanalta T- mieheltä, tiedä sitten toimiiko? Pitkässä juoksussa voi kirjoittelusta olla oma haittansa, ku menee ns. överiksi? Oma mielipide.
      Toivon sinulle kaikkea hyvää T- mieheltä, joka ei ole tämä ihana T-mies (en osu yo. kuvauksiin).

      • IhanalleTmiehelle

        Kiitoksia. T-mies jonka tiedän hän on hyvin ihana, ja olet sinäkin ihana, koska vaivaudut kommentoimaan. vaikka en tiedä kuka olet. Olen ajatellut häntä jo pidemmän aikaa joka päivä. Ihanat hyvät muistot, halaukset ja kosketukset olivat niin aitoja ja kaikki aina sydämestä. Olen ikävöinyt häntä paljon.

        Hän on minun ihana unelma. Suklaapilvi tötterö. Hyvin viehkeä ja vaarallisen viettelevä T mies.

        "Samanaikaisesti vahva ja pehmeä, kuten nescafe KULTA pikakahvi.Pehmeä ja keskipaahtoinen kahvi, jossa on miellyttävä aromi. " Juuri kuin T mies.


    • YksiTmies

      Tosi nättejä runoja. Jos ovat minulle niin olen tavatoman onnellinen. Kiitos.

      • IhanalleTmiehelle

        Toivoisin, että olet onnellinen ja voit omalla kohdallasi kokea omaksesi sen, mikä sinuun henkilökohtaisesti vaikutti runoissani. En tiedä, kuka T-mies olet, mutta voin sanoa, että jossain määrin uskon myös siihen, että joskus voimme saada yliluonnollista kautta oikeita viestejä ja ymmärrystä asioihin, jotka on tarkoitettu meidän tietoisuuteen. Voi olla, ja melkein varma olen siitä, että mikäli olet kokenut jotain omakohtaisesti kirjoituksistani, niin nähtävästi jokin henkilö olisi halunnut saattaa nämä asiat juuri sinun tietoon, vaikka voi olla, että minä en ole hän ja sinä et ole hän. Tmies on minulle hyvin tärkeä ja hän on lumonnut minut voimakkaasti. Sydämeni vain hänelle, oikealle tmiehelle, en kuitenkaan ole varma siitä, että kuka olet, mutta varmasti sinun kohdalla myös se tarkoittaa totta oikean kaivattusi kanssa. Kiitoksia paljon myös sinulle, olen onnellinen monista viesteistäsi.


    • YksiTmies
    • YksiTmies

      Ja noi mytologiat on aika päheitä. Jotain Tonatiuhin kanssa tekemistä ja 22 joulukuuta 2017.

    • YksiTmies

      Ja toi ihmisuhraus ja sydänten repiminen on paskaa noi selitykset on aina ihan mistä sattuu näissä nettihauissa länkkäreiltä. Se meinaa oman sydämen uhraamista, "polttamista" ja muuntamista.

    • YksiTmies

      Tää elämä heittelee välillä ja jos sydämestä löytyy myötätuntoa, löytää sieltä kaiken ja kaikki muutkin. Cool stuff.

    • YksiTmies

      Koska meillä on joulu, juhla armas pyhieen! Toivottavasti onkin paempi joulu. Jotain "oikeita" lahjoja, eikä kovia paketteja ja kiukuttelua.

      • IhanalleTmiehelle

        Kaikkein paras ja unelmien joululahja olisi, että saisin halata tmiehen kanssa ja toivottaa hänelle samalla hyvää joulua.


    • YksiTmies

      Joku loppumaton joulu olis makee. Uhrataan Tonatiuhille, joulupukki voi mennä kuusimetsään.

    • YksiTmies

      Eikä edes mikään mahdoton ajatus, jos lukee uutisia, noita mustia aukkoja avautuu ympäi galaksia enemmän ja enemmän ja maan ilmakehässä. Jotain hyviä toiveita sinne, ne on taikasampoja.

    • YksiTmies

      Noi alkuperäiskulttuurit puhuu jostain pyramidien keskinäisestä punaisesta tulesta joka peittää koko taivaan. OOOOOOO! Jouluvalot!

    • YksiTmies

      Ja auringonpilkut ja verikuu tuohon päälle. Joulu joulu! En oo ikinä odottanu joulua näin paljoa!

    • YksiTmies

      Taas varmaan näitä missä aika vääristyy ja historia muuttuu taas tai jotain... noi on jeppiksiä,

    • YksiTmies

      Nää toiveet toteutuu nopeemmin, mitä keskemmällä planeetta on galaksin keskustaa, Ulkoreunalla näissä kestää ikuisuus.

    • YksiTmies

      Sitä noi mytologioiden "alamaailmat" tai underworldit meinaa. Vähän pimeempiä mestoja. Tai Kalevalan Tuonela.

    • YksiTmies

      Mä luulen, et jos tästä pääsee poinnistamaan vielä vähän keskemälle asiat olis hiukasen paremmin, mitä haluaisin.

    • YksiTmies

      Koska 22 on mun syntymäpäivä ja kaikki täällä on 22:sta. Heeehee!

    • Jakoskaolen

      Vielä 33. Tonatiuh pretty please?

    • Jotenkas

      Saisinko jostain vielä 11 ja ne siivet ni värisuora olis valmis.

    • YksiTmies

      Joten oikea taajuus onkin 525hz. Merci!

    • YksiTmies

      Lisätään maaperään paljon erilaisia kristallilaatuja.

    • YksiTmies

      Melko ovela tapa erilaisille hämärille järjestöille järjestää salamurhia. Luoti tosta portista läpi ihan mihin tahansa rinnakkaisulottuvuuteen ja aikaan. Vitun kätevää.

    • YksiTmies

      Melko helppo arvata miksi samat kusipäät pyörittää tätä hela hoitoa vuosituhannesta toiseen.

    • Jamitävittua

      se Cernin porukka pelleilee jos muutama jamppa saa tämmösiä aikaan vittu tietokoneilla ja kaiuttimilla ja ne uunot arpoo vittu hiukkasen perässä?

      Vittu taalaa tiskiin. Kiitos!

    • YksiTmies

      Sori kaikki ikävöijät, me ollaan jo varmaan vanhuksia siinä vaiheessa kun ne saa ton toiminnon kaikkiin kännyköihin ja markkinoille.

      Apple Iphone X on jo menneen talven lumia tässä vaiheessa. 950 euroa vanhentuneesta teknologiasta. Aikaharppaustoiminnot puuttuu. Ei tuu uusintatreffejä vittu sillä paskalla.

      HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!

    • Jajoss

      tommosen heittää taivaalle niinku toi kaveri ja megafonilla jotain jurripäissään höpöttä niin noi papanat tuolla alhaala luulee sitä Jumalaksi.

    • Tmiesminä

      Olen saanut kirjoitella A-naiselle jo kauan.
      Näen unia hänestä ja Hänestä.
      johdatuksesta tiemme kohtasivat.

    • IhanalleTmiehelle

      Vielä hetkisen saamme nauttia tästä syystunnelmasta
      vesisateen ropinasta
      ja tuulen pauhinasta.
      Kynttilän valossa rakkauden liekki palaa
      ja siitä ajatukset rakkauden kohteeseen onneen siirtyvät salaa,
      ja haaveet mieltämme lämmittää kun sisällämme sydämen liekki palaa
      muistojen kultaisessa aarrekammiossa
      samalla kun vesisade piiskaa ulkona niin pimeässä ilmassa.
      Mutta pian vaihtuu taas syksy talveksi viilenevään yöhön
      ja aamuhämärissä monet palaa takaisin työhön.
      Lunta, niin puhtaan valkeaa
      sataa taivaasta aina vaan.
      Niinkuin viattomat tunteet kahden ihmisen
      he kohtaa toisensa kaiken muilta salaten.
      Mitään sellaista osaannut varoa en,
      tapahtui kaikki toiveet todeksi haaveiden.
      Joulujuhla on juhlista kirkkahin
      ja rakkaus sen lahjoista kallehin.
      Se on kultaa sydämen.
      Niinkuin lumipallo on puhdas ja valkoinen
      on sydämen tunteet kahden ihmisen.
      Unelmoin ja haaveilen viileästä puhtaasta talvi ilmasta
      ja silmiesi loisteesta kirkkaasta.
      Kun kohta meille taas taivas puhdasta valkeaa luonta luo
      ehkä se samalla haaveemme todeksi tuo.
      Ja silloin Samalla kun puhtaalla lumella kävelen
      sinusta edelleen unelmoin
      kun ilma on raikas ja pieni pakkanen virkistää olotilaa
      Se kylmyyskin on unelmaa
      silloin kun tuliset tunteet mieltäni kuumentaa.
      Pian vaihtuu jo talvi kevääksi
      ja vieläkin sinua toivon elämääni eläväksi.
      Keväästä jälleen siirryn kesään
      aurinko paistaa ja joutsenet palaavat tervehtimään
      meitä ja saavat kaiken sen lumoavan kauneuden rakkauden mielessämme elämään jälleen.
      Kaikkina vuodenaikoina unelmat ja kauniit muistot elää
      ja kultaiset teot ja päiväunet uutta onnea kohden vetää.

    • IhanalleTmiehelle

      Olet ihana ihana ilkimys
      pehmeä vahva viettelys
      villi ja komea kielletty rakkaus
      mutta maailman ihanin olet
      sisältä ja ulkoa olet todella charmikas
      kaikki temppusi juonesi pakottaa
      minut sinua niin palavasti sinua rakastamaan.
      Ihana valloittava huumaava
      jatkuvasti minua liikaa kuumaava
      Olet maailman ihanin, vetovoimaisin,
      sinua koskettaa niin haluaisin.
      Olet täysin mahdoton tapaus mutta
      rakastan kuitenkin sinua.
      Ihana ihana ihana olet
      unten maailmaan tule mukaani
      ihanuus. Haluaisin olla lähelläsi varovasti ja hiljaa. Kuunnella ja tuntea tunnehuumaa niin kuumaa.

      • nukuhyvin

        hyvää yötä
        muistan


    • Ihanalletmiehelle

      Oikein siunattua yöUnta ja rentouttavaa lepoa ja rauhaa kaikessa sinulle rakas, ihana vetovoimainen tmies. Haluaisin sipaista kevyesti kättäsi. Tähtitaivas on kaunis katsella. Niin tuikkivat joskus sinunkin silmäsi kuin kaksi tähteä ja poskeasi oli niin ihana koskettaa. Haluaisin nukkua salaa vieressäsi monta yötä. Olisin niin onnellinen. Enkelit vartioitsevat sinua ja auttakoon pois kaikesta vääryydestä päivin ja öin. Ihana olet ja rakas minulle elämäni loppuun saakka. ❄️❄️❄️❄️❄️❄️♥️

    • hyväähuomentasinne

      Elä onnellista päivää
      Kulkekoon enkeli varjonanne
      päivän toimissa ja puuhissa.

      • Ihanalletmiehelle

        Voi kiitos. Ihana olet kaikessa tmies. Haluaisin halata sinua niin paljon. Olen kaivannut sinua 7,5 kk joka päivä. Etsin sinut vielä joku päivä, ja otan sen riskin, vaikka reaktiosi olisi minkälainen hyvänsä kohdatessamme. Olen voittanut ujouteni ja arkuuteni. Tapasin tänään erään henkilön, joka kertoi sinusta. Varmasti tulen vielä katsomaan sinua, ja siihen ei mene enää kauan. Tiedän, missä liikut. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Olen rukoillut puolestasi.


    • sinullesinne

      hyvää iltapäivää.

    • mihinkatosit

      sinä onnellinen ihminen

      • kylmäT

        Minäkö?


      • IhanalleTmiehelle

        Täällä olen vieläkin. Aika on taas pian unten maille unelmoimaan. Voi että, jos saisin hieman pitää huolta sinusta joka päivä tmies. Ei se ole hyväksikäyttöä. Tykkäsin niin paljon sinusta. Olet suloinen ja herkkä . Tulisit minun pojaksi edes pienen matkan elämästäsi. Minulle tulee äidilliset tunteet sinua kohtaan. Minulla ei ole yhtään lasta. Olet aivan ihana. Tarvitsen aitoa rakkauttasi, hellyyttä ja läheisyyttä sinulta. Olen ollut puutteessa koko ikäni. Minulle riittää ystävyyskin, pääasia, että olet onnellinen. Haluan., että kaikki on hyvin sinulla.


      • selkeytTä
        IhanalleTmiehelle kirjoitti:

        Täällä olen vieläkin. Aika on taas pian unten maille unelmoimaan. Voi että, jos saisin hieman pitää huolta sinusta joka päivä tmies. Ei se ole hyväksikäyttöä. Tykkäsin niin paljon sinusta. Olet suloinen ja herkkä . Tulisit minun pojaksi edes pienen matkan elämästäsi. Minulle tulee äidilliset tunteet sinua kohtaan. Minulla ei ole yhtään lasta. Olet aivan ihana. Tarvitsen aitoa rakkauttasi, hellyyttä ja läheisyyttä sinulta. Olen ollut puutteessa koko ikäni. Minulle riittää ystävyyskin, pääasia, että olet onnellinen. Haluan., että kaikki on hyvin sinulla.

        Irtoaisiko jonkinlainen tunniste?


      • IhanalleTmiehelle

        Tulemme näkemään vielä toisemme, jos olet se, jota tarkoitan. Katsotaan sitten, mitä on edessäpäin. Kaikkivaltias Jumala, joka on yli kaikkien voimien ja valtojen, varjelkoon sinun päiväsi tänään ja aina. Puhdistukoon elämäsi kaikesta vääryydestä. Olet erityisen varjeluksen kohteena.


      • siunaavaT

        No kiva. :)

        Olkoon sinunkin päiväsi mitä manioin.


      • IhanalleTmiehelle

        ♥️


    • Sivustatää

      T miehelle hyvää huomenta. Siis oikein hyvää huomenta :)

    • apeiollut

      tälle tmiehelle
      ehkä joku kuitenkin

    • tämättmies

      eräälle mukavaa ja turvallista päivää

    • Ihanalletmiehelle

      Ihanalle ja hyvin rakkaalle tmiehelle hyvää yötä ❣️🍓♥️❄️❤️🍓♥️❄️❣️🍓♥️❄️ ☀️ Olet tärkeä. Katselin illalla ulkona kävellessäni kuuta, mikä oli melkein täysikuu, ja unelmoin samalla tmiehestä. Nukutaan oikein hyvin ihana kultainen tmies. 💗💕.

    • IhanalleTmiehelle

      Todellisuudessa olet niin puhdas ja viaton ja aito. Niin ihana olet. Ilmestyit enkelinä elämääni. Olet ihan mielettömän kaunis (jos miehestä voi niin sanoa ). Tarkoitan, että se on jotain puhtautta ja kauneutta, mikä tulee myös sydämestä, ja samanaikaisesti täytät kaikki ulkoiset piirteet päästä varpaisiin. Olet suorastaan valokuvauksellinen . Olet perfekti. Olet täydellinen. Olet unelma. Olet ihana. Olet pilvilinnani kuningas . Olet kallisarvoinen. Ihana. Ihana. Ihana. ❄️❄️❄️❄️♥️☀️💕

    • tämättmies

      Ei kyllä tunne itseään kovin erikoiseksi.
      Johdatus vain puuttui elämään.
      Siitä se alkoi.

    • YksTmies
    • sodjfsd

      Tristar Orion. Mitäs ne plasman kolme elementtiä olikaan....?

    • Juunou

      Tolkienin Tarun Sormusten herrasta. Missä ne takoo sen miekan uudelleen. Tolla Excaliburilla saa maapallosta toruksen kun toi plasman saa kiertämään navasta napaan.

      Torus, sormus.

    • Tainoh
    • Tääonhyvä
    • Sorisiistämä
    • Heheheee

      "Taivas reikihin repesi, ilma kaikki ikkunoihin. Kirposi tulikipuna, suikahti punasoronen, läpi läikkyi taivosista, puhki pilvistä pirisi."

      Alkaako aikakäsitys jo pelaamaan?

    • Hienoilluusio

      Temppu, tuo aika siis.

    • VenäjäJaUSA

      vain toivoisi olevansa me. ;)

      Ei tuu kesää. Tää tulikivi on mun! Ja Gravitaatio-aallot.

    • Kyltää

      "Hybridisota" on jotain opettanut. Kaikkee sitä oppiikin elämästä toiseen.

    • IhanalleTmiehelle

      ♥️ Hyvää yötä ! Olet todella kaunis mies. ♥️ Jos olisit mieheni, en voisi koskaan pettää sinua. ♥️

    • TeenOma

      Rakkaalle T miehelle menee terveiset, mutta ei varatulle. Varattu on varattu ja piste. Älä tee toiselle sitä, mitä et toivo itsellesi tehtävän.

      • IhanalleTmiehelle

        Minunkaan tunteet ei ole osoitettu varatulle miehelle. Eronnut kyllä on, niinkuin minäkin, siitä olen tietoinen, mutta ei varattuja ei olla kumpikaan, niin kauan, kun ei ole uutta liittoa solmittu. Loppupelissä aito rakkaus ja oma valinta vaikuttaa tilanteen mukaan kulloinkin mitä jatkosta seuraa. Petolliset exät osaavat kyllä selitellä "puhua palturia" omaksi hyväkseen, mutta jokainen tekee kuitenkin oman valintansa. Joskus kaikki valheet ja selän takana juonimiset paljastuu. Totuus kaikesta valheesta tulee esiin silloin kun " valo kaiken paljastaa". Mikään ei pysy salassa ikuisesti, ja silloin valehtelijat joutuvat häpeään. Aito rakkaus pitää avioliiton kunnossa niin, ettei puolisoiden katseet mene syrjäpoluille. Sen jälkeen, kun tunteet on jo kuolleet, ja oma suhde on tuhoutunut, on turha enää haaveilla, että se voisi jälleen alkaa kukoistamaan. jos ei ole koskaan ollut tarpeeksi aitoa. Pintapuolisesti sen voi aina saada näyttämään joltain, mutta mitä järkeä tässä elämässä on näytellä, jos toinen vaihtoehto on olla onnellinen.


    • IhanalleTmiehelle

      Olet minulle todella rakas tmies. Rukoilen puolestasi joka päivä, haluaisin , että menestyt kaikessa ja saisit olla onnellinen. Haluaisin nähdä sinut aina välillä ainakin pikaisesti jossain. Mukava olisi myös joskus vaihtaa muutama sana. Enkeleitä avuksesi. Hyvää yötä ja rauhaa kaikkeen.

      • sanoja

        Miksi et mene vaihtamaan?


      • IhanalleTmiehelle

        Kiitos sulle. Haluan mennä ja teen sen vielä. Tmies on niin ihana. Ihana . Ihana. Ihana. Ihana. ☀️💙❣️💓 Onnellisuutta päivääsi Tmies ja paljon kaikkea hyvää. Kaikki salaisesti. Enkeleitä. Suojaa ja varjelusta. ♥️❄️❄️❄️❄️💙☀️♥️ Hali. 💓


    • tämättmies

      minäkin haluaisin vaihtaa ajtuksia erään kanssa.

    • IhanalleTmiehelle

      Ihana olet Tmies . Ihana ihana. 🙏🏻 ♥️ 💙 ❄️❄️♥️☀️

    • tämättmies

      Ehkä tuo ei ole mulle.
      Muuten mukava.
      Nyt nukkumaan
      hyvää yötä.

    • IhanalleTmiehelle

      Olen liian epätoivoinen. Tmies on ihana. Eikä varmasti täältä koskaan löydy ihanaa T miestä. Liian monta teetä, ja kuitenkaan kukaan ei ole se mitä tarkoitin. T vain tekee ilkeää kiusaa minulle, kun en osaa lähestyä häntä. Olen niin masentunut, että alan syömään lenkkimakkaraa. 20 kg olen laihtunut, ja 5 kg pitäisi vielä saada pois. 😪😢😥😓Teetä on ikävä. ♥️❄️☀️💓💙❣️

    • tämätmies

      kaipaa erästä vain
      hyvää yötä

      • IhanalleTmiehelle

        Toivottavasti tulet näkemään hänet. Hyvää yötä myös sinne.


    • Ouraidi

      Jenkit on Nigerissä. Dogonit, kuuleeko Sirius. Maa kutsuu Sirius.

      • SugarBears

        Seuratkaa linjaa pohjoiseen rannikkokaupunkiin, siellä on punainen vilkkuvalo nosturin nokassa. Let's lift this shit up!


    • IhanalleTmiehelle

      Rakastan Tmiestä. ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      ♥️ Tmiestä minä rakastan. ♥️ ❄️ ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      🙏🏻 ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      Aurinkoa ☀️ ja kaikkea hyvää 💗 ja varjelusta päivääsi ❣️ 💙 Olkoot päiväsi onnellinen ☀️ 💕 ❣️ Toivon, että menestyt kaikessa 💙❄️🍓💓💕❣️

    • IhanalleTmiehelle

      Rakastan todella paljon T miestä. ♥️🥇♥️♥️

    • IhanalleTmiehelle

      Se olisi niin mukava, jos olisit täällä ihana tmies minun kanssani. Istuttaisiin vierekkäin tässä minun tummanpunaisella aamettisella sängynpeitollla. Voisin laittaa tuoksukynttilän palamaan. Himmeät valot, Ja juotaisiin yhdessä lämmintä kaakaota. Samalla, kun ulkona sade ropisee. Voisin katsoa sinun tummia kiharoitasi ja voitaisiin pitää toisimme käsistä. Sitten voitaisiin mennä nukkumaan, ja voisit nukkua minun viereisessä sängyssäni. 💙

    • IhanalleTmiehelle

      🙏🏻 ❄️ 💙

    • oispaihana

      kohtelu tällaiselle jota ei niin hyvin puhutella

      • IhanalleTmiehelle

        Vain ihanaa ja kaikkein parasta mahdollista kohtelua haluaisin antaa ihanalleTmiehelle. Hän on niin uskomattoman charmikas mies, etten keksi sanoja. Monet häntä kadehtivat. Hän on lumonnut minut täydellisesti. ♥️💙❄️


    • IhanalleTmiehelle

      Suloinen olet
      niin ihana ja puhdas
      luonnollinen ja viaton
      kuin enkeli
      Olet mun unelmaa
      päiväunta niin ihanaa
      unelmaa. 💙❄️♥️

    • IhanalleTmiehellw

      Olisi niin ihanaa ihana tmies, jos olisit täällä sisällä lämpimässä kodissani kanssani. Voitaisiin istua tässä tummanpunaisella pehmeällä sängynpeitolla. Tuoksukynttilä palaa ja peilin vieressä pienet kristallilamput luovat tunnelmaa. Juotaisiin yhdessä lämmintä glögiä ja puhuttaisiin rakkaudesta. Voisit kertoa minulle, että minkälaisia asioita rakastat ihanalla äänelläsi. Ja voisin kuunnella sinua ja katsoa tummia kiharoitasi. Jos haluaisit, voisin laittaa sinulle jotain pientä syötävää. Tunnelmoitaisiin täällä kahdestaan ja ihailtaisiin ikkunasta tähtitaivasta. Sitten nukkumaan puhtaiden lakanoiden väliin hampaat pestynä. Aamulla voisin hieroa niskojasi ja päätäsi. ♥️💗❣️

    • IhanalleTmiehelle

      ♥️♥️♥️♥️♥️❣️

    • IhanalleTmiehelle

      Hyvää yötä! Olet hellyyttävä ja rakas. ❄️💙♥️

    • ljgörh

      Hyvää yötä!

      • unohdettu.t

        13 päivä on unohdettu.


    • IhanalleTmiehelle

      ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Hyvää yötä! ❄️ Olet rakas. ♥️❣️❄️❄️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💙💙💙💙💙♥️💙💙💙💙💙♥️♥️♥️❄️❄️❄️❄️❄️❄️🍓🍓🍓🍓🍓💕💕💕💕💕☀️☀️

    • IhanalleTmiehelle

      Haluaisin hieroa joskus käsiäsi Tmies. Sopisiko sinulle, että hoitaisin joskus käsiäsi ? Joskus...salaisesti? Voisit vaikka nukkua päiväunet silläaikaa. Siihen menee noin tunti. Saisit rentoutua. ❄️💗

      • IhanalleTmiehelle

        Olen myös unelmoinut, että voisin joskus hieroa vartaloasi ihana Tmies. Kaikki voisi tapahtua salaisesti. Hieroisin sinut uneen joka ilta. Tarkoitan ihan tavallista rentouttavaa hierontaa. Tähän ei liity mitään seksuaalista. ❄️❄️❄️♥️


    • Tähänpäivään

      Rakkautta ja iloa T miehelle.

    • IhanalleTmiehelle

      ♥️ Haaveilen sinusta. 💙❄️ Milloin toteutat unelmani?

      • ter.ska.mies

        joka on?


    • KiltilleTmiehelle

      Rukoilen puolestasi T joka ilta ja aamu, että saisit kokea suuren ihmeen ja vapautuksen ilman minkäänlaisia taka ajatuksia.

      • jksajaksasjk

        Kaikki tunteet kohtaasi ovat kuolleet, aiheutit ite sen, onneksi näen enemmän ku annan ymmärtää. Älä tee itestäs enempää naurunalasta. Yhen asian takia ymmärrän paljon käytöstäs mutta luulin että olet aikuinen etkä tollanen stereotyyppisesti ajatteleva kakara jonka mielestä kaikki vastuu miehellä ja noin vaan leimailet ja keksit mieheen piirteitä mitä ei ole, jos olisit nähnyt ja suostunut näkemään niin tietäsit että meni hyvä mies sivusuun, mutta no toivotaan ettei tuli sitten sydänsuruja jos ei uusi suhteesi kestäkkään.


      • mahtaaolla

        Ihmeen ja vapautuksen? Minkä suhteen tää-


      • Tmiehelle
        jksajaksasjk kirjoitti:

        Kaikki tunteet kohtaasi ovat kuolleet, aiheutit ite sen, onneksi näen enemmän ku annan ymmärtää. Älä tee itestäs enempää naurunalasta. Yhen asian takia ymmärrän paljon käytöstäs mutta luulin että olet aikuinen etkä tollanen stereotyyppisesti ajatteleva kakara jonka mielestä kaikki vastuu miehellä ja noin vaan leimailet ja keksit mieheen piirteitä mitä ei ole, jos olisit nähnyt ja suostunut näkemään niin tietäsit että meni hyvä mies sivusuun, mutta no toivotaan ettei tuli sitten sydänsuruja jos ei uusi suhteesi kestäkkään.

        Olen surullinen vuoksesi, ja toivoisin, että asiat olisivat erilailla. Olet osa salaista unelmaani vieläkin. Joudun vain kätkemään sinut hetkellisesti vielä paremmin kuin ennen.

        Et ymmärrä etkä näe tilannetta oikein. Tämä ei ole ihan niinkuin luulet. Olemme olosuhteiden vanki. Uskon, että tilanne on ohimenevä. Olen joutunut auttajan osaan. Meillä molemmilla, myös sinulla on vastuu toisista. En halua katsoa sivusta, jos minun tai sinun exällä on elämä huonosti, silloin meillä on vastuu auttaa. En voi olla rauhassa ja onnellinen, jos näen että toinen tarvitsee apua.

        Hänellä oli muutama heila, mutta olivat pinnallisia ja kevytkenkäisiä, eivätkä osanneet ottaa vastuuta asioita. Jos hän löytäisi naisen, jolla on vastuuntunto, järki ja varmemmat otteet. Ne hänen pimut olivat sellaisia, etteivät osanneet muuta kuin heilutella tissejä ja kikatella, ja mun olis pitänyt olla niiden molempien äitinä, niin ei tuu elämästä mitään.

        Haluaisin tietää, että miten sinulla menee. Jotain on jäänyt painamaan mieleeni. En tiedä, että mistä kautta saisin selville elämäntilanteesi. En ole koskaan halunnut aiheuttaa kenellekään mitään vahinkoa, ja kaikkein vähiten sinulle, joka merkitsit minulle eniten. Jos olen vahingossa aiheuttanut sinulle ongelmia, haluaisin suoristaa kaiken omalta puoleltani. Ihmiset ovat petoja.


      • joku_t

        Varmaa ei kannata täällä nuita trolleja uskoa, iski vaan silmään nämä mitä nyt huvikseen selailin tätä foorumia, jos pitäs neuvo antaa niin jos mahd niin kannattas jutella asioista jos ei toinen tiedä mitä tunnet tai ajattelet hänestä eikä tollasia ilkeitä kommentteja lukea ja niihin perustaa uskomuksensa, voihan olla että joku ilkeyttään täällä haluaa sotkea ihmisten päitä


    • IhanalleTmiehelle

      Kaikkea hyvää rakkaudella sinulle toivottelen viehkeä T mies näin Joulun alla. Muistelen sinua vieläkin joskus. ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      Olen itkenyt tänään ikävään sinua kohtaan T. Haluaisin, että kuuluisit elämääni tai ainakin saataisiin nähdä joskus. Se on osa täyttymätöntä unelmaani, enkä tiedä, toteutuuko se koskaan.

      Ymmärrätkö itse, että tämä on rakkautta ainakin minun puoleltani.

      Se ajatus tekee minut surulliseksi. Tiedän vain, että jostain syystä minun täytyy odottaa vieläkin.

      Miksi kaikki meni niin helvetin ongelmalliseksi? ♥️♥️♥️ ❄️

    • IhanalleTmiehelle

      Rakastan sinua paljon T. ♥️❄️
      Oikein hyvää Joulua ❣️
      Ja kaikenlaista muutakin hyvää 💕💙💙❄️♥️💕☀️♥️♥️❄️💙
      Olet ihana ja ihana. ♥️❄️💙❄️💕
      Jouluhalit ja pusut sulle ihanuus.
      💙💙💙❄️❣️💕❣️💕❣️♥️❄️💙❣️❣️♥️💕❣️💕❣️♥️❄️💙

    • Veronmaksaja63

      Täällä näköjään taas mielenterveyskuntoutuja on vetänyt pameja tuplasatsin ja alkoholia päälle, kuten kunnon sekakäyttäjän kuuluukin. Nyt sitten näköjään jouluaattona oksennettiin Suoli24-palstalle mitä sattuu.

      Minä maksan "IhanalleTmiehelle"-nimimerkin elämisen verorahoillani. Mene töihin tai lopeta verorahojeni tuhlaaminen...

      • PotkutPerseelles

        Ensinnäkin, sun kannattais miettiä vähän tarkemmin, että kenelle kirjoitat ja mitä. Voisin kertoa sulle, että olen kuninkaallista sukua, ja sinä luultavammin jokin alatason tyhmeliini, joka yrittää häiritä paskapuheillas kunniallisia ihmisiä. Olen aina hoitanut asiani ja laskuni maksanut, ja tällä hetkelläkään en ole penniäkään kenellekään velkaa. Päivittäin teen hyväntekeväisyyttä heikompien ja hädänalaisten puolesta. Viimeksi noin viikko sitten maksoin omalta tililtäni eräälle tuttavalleni 2500 euron laskun, ja penniäkään en ole vaatimassa häneltä takaisin näistä rahoista. Asunto sattuu olemaan myös Helsingin arvostetuimmissa kaupunginosassa.

        Paljonko olet itse käyttänyt toisten ihmisten auttamiseen? Tyylistäsi näyttää siltä, että olet niin täynnä omaa lihavaa persettäsi ja läskimahaasi, että et varmasti kunnolla jaksa edes jalkaasi toisen eteen kääntää. Olet kielteisesti elämään ja ihmisiin asennoituva perus suomalainen juntti, joka elää luksus elämää velaksi, ja kuvittelee saavansa kaiken ilmaiseksi.

        Ylpeys käy sinulle lankeemuksen edellä ja kopeus kukistumisen edellä. Se joka haluaa olla suurin se olkoon pienin. Ja johtaja se joka palvelee. Se joka itsensä ylentää se alennetaan.

        En ole harrastanut sun verorahoilla elämistä. Ja mullapas sattuu olemaan työpaikka. Ja kohta on toinenkin.

        En ole myöskään minkäänlaisten aineiden käyttäjä enkä ole mistään riippuvainen.

        En tiedä, että mistä olet moisia hömpsötyksiä keksinyt.

        Hyi olkoon ja pyh, mikähän idiootti oikein luulet olevasi.

        Aika paljon taitaa olla sulla vielä elämässä oppimista.


    • IhanalleTmiehelle

      ♥️ Rakastan T-miestä. ♥️❄️
      Hän on paras.💙❄️

    • IhanalleTmiehelle

      Voi miksi olet niin ihana T mies. Olen ihan heikkona sinuun. 💕 En voi vastustaa sinua. 💙❄️ Olet pehmittänyt minut täydellisesti. ❄️♥️💕❄️💙 Voit muovata minua niinkuin haluat. ♥️☀️💕♥️ Olet lumonnut minut.

    • IhanalleTmiehelle

      Rakastan sinua todella aidosti Tmies. Olet valloittava. Ikävöitsen sinua verisesti kyynelehtien. ♥️

    • IhanalleTmifhelle

      Haluaisin hieroa kevyesti vartaloasi T. Rentoutuisit lepäisit kosketuksessa. ☀️

    • IhanalleTmiehelle

      Rakastan sinua T erittäin aidosti ja syvällisesti. ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      Olen ihan hulluna sinuun T. Rakastan todella aidosti sinua ja ikävöin. Kuinka kauan täytyy vielä odottaa.

    • IhanalleTmiehelle

      Kyllä olet maailman ihanin ihanuus.
      Tuli mieleeni oivallus,
      kun oli niin ihana halata sinua joskus.
      Ihan hokkus pokkus biliokkus.
      Se jäi mieleeni,
      koska en ole koskaan saanut kokea
      mitään yhtä ihanaa tunnetta kenenkään toisen kanssa,
      kun kohtaaminen ja kosketus
      toisen herkän kanssa voi tunne olla niin voimallinen, että se jää vaikuttamaan niin, että haluaisi että se jatkuisi koko elämän loppuun saakka.
      Tunnetko kosketuksen voiman
      Sieluuni koskee kun sinua ajattelen.
      Haluaisin huimata sinut hengelläni
      parantaa voimallani varovasti
      oikein varovaisesti, en voisi
      koskaan tehdä sinulle mitään
      pahaa ihana unelmani olet
      Sinun lähelläsi olisi hyvä nukkua ja olla. Kuin enkelin siipien suojassa.
      Rakastan sinua ja olet tärkein ihminen elämässäni. Jaksan odottaa kohtaamista.

    • IhanalleTmiehelle

      Minulla on ikävä sinua T. 💧♥️
      Rakastan ja kaipaan vain sinua T. ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      Olet todella komea silmilläni sinua ihailen ja mielettömän hyvältä näytät ulkoisesti. Ikävöin ja rakastan sinua. Ihana mies olet.

    • IhanalleTmiehelle

      Eikö me voitais keksiä jotain yhteistä toimintaa, että voitaisiin aina olla säännöllisesti kontaktissa toistemme kanssa T. En tarkoita seksiä vaan jotain ihan muuta toimintaa, että saataisiin aina nähdä, ajattelin esim. seurakuntaa tms. Se piristäisi meitä molempia. Ihailen sinua.

    • IhanalleTmiehelle

      Tiedän, ett olet todella kiltti ja viaton T. Sinun elämä on ollut raskasta , mutta niin on minunkin. Sen vuoksi
      meidän pitäisi saada kokea onnellisuutta ja rakkaus voisi auttaa siinä, koska se saa aikaan positiivista energiaa. Joskus minustakin tuntuu turhan usein, että hermot on menossa pikku asioidenkin takia.

      • sunkuuluissaadaonnea

        Sun elämä on ollu paljon raskaampaa, minä olen päässyt helpolla.


    • IhanalleTmiehelle

      Tulen hulluksi sinusta komistus.

    • IhanalleTmiehelle

      Olet maailman ihanin mies T. Ihana, ihana, ihana, ihana...!!♥️♥️♥️💕❄️ Ihana❣️
      Ihanaaaaaaa ......❣️Ihanaaaa......❣️
      Olen ihan hullu sinusta.💕❣️❣️♥️
      Ihana, ihana, ihana, ihana...❣️❣️❄️
      Ihanaaaaaaaaa......aaa❣️❣️❄️
      Miksi olet niin komea T ? ♥️ Ja vetovoimainen ? ❣️❣️💙 Että sinua en voi vastustaa......❣️❣️

      Tämä kaikki tulee sydämestä ja aidosti. ♥️♥️💙❄️

    • IhanalleTmiehelle

      Onnellista sunnuntai päivää sinulle kultamussukkani. ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      Voi, olet niin ihana T. Haluan rakastaa sinua. ♥️

    • IhanalleTmiehelle

      Minusta tuntuu vaan joskus T hieman siltä, että sinä teet tarkoituksellisesti minulle ilkiömielisiä asioita. Ja tulet itsekin siitä surulliseksi. Nautitko sinä siitä, että saat minut surulliseksi, ja nautitko itse siitä, että saat surra rakkauden tähden. T rakas, minä olen nähnyt sinun tunteet ja sinä minun. En minä lopeta koskaan täysin rakastavasta sinua, etkä sinä minua. Jos joskus näen sinut elävänä ja sinä minut, niin tunteet sisällä voimistuvat kuitenkin.

    • IhanalleTmiehelle

      Sinun pitäisi T joskus olla lähellä minun kanssa ja tuntea kosketuksen voima. Sinun tietää pitäisi kuinka paljon ja aidosti olen sinua rakastanut. Sitä ei voi teeskennellä. T minä tiedän, että miten paljon rakastat minua, sen vuoksi käyttäydyt minua kohtaan joskus hieman huonosti. Olet oikeasti ihan hullun lailla rakastunut minuun, vaikka joskus koitat esittää jotain muuta. Nauttisit enemmän elämästäsi ja olisit onnellisempi ja samoin olisin minäkin, jos voisimme edes hieman olla edes pienessä vaikutuksessa toisiimme kohden. Sinun vaikutus minuun on todella voimakas, sen vuoksi minulle se vaikki on todella vaikeaa. Toivottavasti ymmärrät, että olen myös melko ujo.

      • sielläjossainkaipaan

        Tottakai, sillä yritän peittää tunteeni sinuun. Olet niin kaukana. Ja tänäänkin juttelimme tunnen sen vaikket tunnusta, eikä sun tarvitse.


      • IhanalleTmiehelle
        sielläjossainkaipaan kirjoitti:

        Tottakai, sillä yritän peittää tunteeni sinuun. Olet niin kaukana. Ja tänäänkin juttelimme tunnen sen vaikket tunnusta, eikä sun tarvitse.

        Olisitpa tässä vieressäni nyt. ♥️


      • josvoitantaaanteeksi

        Ymmärrän ujoutesi, osaan lukea merkkejä, ja tein sua kohtaan väärin silloin kesällä. Mutta koita ymmärtää, en ole tuntenut vastaavaa muita kohtaan, tarvitsin aikaa kasvaa, en ollut valmis tunteisiini en ollut valmis omiin tunteisiini ja tiedät miksi.


      • IhanalleTmiehelle
        josvoitantaaanteeksi kirjoitti:

        Ymmärrän ujoutesi, osaan lukea merkkejä, ja tein sua kohtaan väärin silloin kesällä. Mutta koita ymmärtää, en ole tuntenut vastaavaa muita kohtaan, tarvitsin aikaa kasvaa, en ollut valmis tunteisiini en ollut valmis omiin tunteisiini ja tiedät miksi.

        Olen antanut kaikki anteeksi. Olisinhan minäkin voinut toimia silloin kesällä eri tavalla, mutta en pystynyt koska ujous esti ja pilasi kaiken. Ei ole helppoa herkkänä ihmisenä elää voimakkaiden tunteiden kanssa. En muistele pahalla mitään. Toivottavasti sinäkin voit antaa anteeksi minulle, koska olen sekoillut niin paljon. Toiminut ja puhunut ajattelemattomasti. Enkä aina ymmärtänyt tarpeeksi ajoissa ajatella seurauksia. En ole tuntenut samalla tavoin koskaan ketään toista kohtaan. Olen tuntenut rakkautta, mutta se on eri asia ja paljon voimakkaampaa kahden herkän ihmisen välillä. Nytkin oikein herkistyn jos ajattelen asiaa.


      • jokuyhteys

        Sulla on outo vaikutus minuun, en vain lakkaa kaipaamasta sua.


    • IhanalleTmiehelle

      Rakkaalle miehelle ♥️♥️♥️♥️♥️.

    • IhanalleTmiehelle

      Etsin kasvojasi kaikista tuntemattomista kasvoista. Etsin kasvoja, silmiä, suuta, hiuksia, päätä, vartaloa, inhimillisyyttä, läheisyyttä, kanssakäymistä. Kaikkea mahdollista, mikä voisi korvata sinut. Kuitenkin tiedän, että olet vain yksi, ja kaikki muu on jotain muuta vierasta.,

    • IhanalleTmiehelle

      Miksi kaikki meni niin vaikeaksi ja tuntuu, että olen ihan täysin epätoivoinen. En jaksa uskoa, että unelmani voisi koskaan toteutua. Asiat ovat ajautuneet umpikujaan. Onko minun pakko luovuttaa ja unohtaa sinut, koska pelkään pahoin, että en voi koskaan sinua saada. Välitän sinusta silti vieläkin, ja haluaisin, että sinulla on kaikki hyvin. En voi ottaa ketään vierasta tuntematonta ihmistä tilallesi. Nykyistä en rakasta samalla tavalla ja tunne ei ole samanlainen. Hän on minulle vain lähimmäinen, jota haluan auttaa.

    • IhanalleTmiehelle

      Miksi koskaan tulit siihen paikkaan. Rakastat minua kuitenkin. Tiedän, että et oikeasti välitä A:sta etkä A:sta etkä K:sta etkä K:sta jne.

      T rakastan sinua. Sinun täytyy tietää,,että ainut asia, millä tavalla me voidaan saada siunaus toisiimme ehkä joskus, on se,,että sun täytyy sydämestäsi toivoa,,että hän, joka mun rinnalla on nyt, löytäisi toisen naisen. Ja sellaisen, joka osaa hoitaa asioita, niin, että elämä pysyy järjestyksessä. Ongelma on se, että hän hakee seksisuhdetta jatkuvasti jonkun hepsankeikka blondin kanssa, joka ei selviä edes itse tästä elämästä, ja mies ajautuu jatkuvasti vaikeuksiin näiden blondien vuoksi.,Ja mä joudun sitten auttamaan häntä pois sieltä ojasta., Rukoile hänelle kunnollista vaimoa, jolla on elämän asiat hallinnassa., Ja että hänen elämä tasaantua, ja vapaantuis näistä nykyisistä ongelmista.

    • IhanalleTmiehelle

      Oikein rentouttavaa ja hyvää yötä rakas T. Nuku hyvin. Olen itse hyvin väsynyt. Hyvää yötä.

      • tulensununiis

        Hyvää yötä, kaivattuni :)


      • IhanalleTmiehelle
        tulensununiis kirjoitti:

        Hyvää yötä, kaivattuni :)

        Aurinkoa ja rakkautta sun päivääs. ♥️☀️


    • IhanalleTmiehelle

      Kulta rakas T. Haluaisin niin paljon antaa rakkauttani sinulle jos vaan saisin. Enkelin siipien suojiin, lämpöä ympärillesi, hyvinvointia ... Haluaisin helliä ja rakastaa ja hoitaa sinua. Ilmestyit näkyyn tänään pieni hoikka poika, herkkä ja onnettomankin näköinen. Älä ymmärrä tätä väärin, en säälistä sinulle rakkauttani anna, mikä on sydämessäni, se rakkaus minulla on vain sinuun, sillä olet ainutlaatuinen ihminen, ja olen tuntenut voimakkaasti sinua kohtaan. En tunne samalla tavalla muita kohtaan. Rakastan sinua T aivan erityisen paljon ja aidosti. Näen sinussa myös kaiken aikuisen todella komean miehen.

      • miksietuskalla

        Voisitko olla hän? Se jota kaivannut vuoden? Olen onneton sitä en kiistä, koska kaipaan sinua, sinussa on voimaa, hellyyttä, ja kaikkea viisautta.


      • IhanalleTmiehelle
        miksietuskalla kirjoitti:

        Voisitko olla hän? Se jota kaivannut vuoden? Olen onneton sitä en kiistä, koska kaipaan sinua, sinussa on voimaa, hellyyttä, ja kaikkea viisautta.

        Voi hyvin ollakin. Siitä alkaa olla vuosi kun eron hetki tuli. 💧♥️💧💧Tulen ensi su yhteen paikkaan, tiedän ja kuulin, olit siellä ainakin 7.1. Katsotaan siellä jos uskalletaan.🙂♥️


      • IhanalleTmiehelle
        miksietuskalla kirjoitti:

        Voisitko olla hän? Se jota kaivannut vuoden? Olen onneton sitä en kiistä, koska kaipaan sinua, sinussa on voimaa, hellyyttä, ja kaikkea viisautta.

        En tiedä, onko sinulla ihana T mies itsesi näköinen poika Itä-Helsingin suunnalla. Nimittäin näin tänään yhden, joka oli erehdyttävästi samannäköinen, mutta reilusti nuorempi, ja olin tulla hulluksi, ja alkoi heti ujostuttamaan niin paljon, että oli pakko pysytellä nurkan takana piilossa, kunnes huomasin, että se olikin joku toinen erehdyttävästi samannäköinen, mutta reilusti alle 30 vuotias urheilullisen näköinen, ja oikein söötti niinkuin sinäkin.


      • tunnustansen

        Ei, hän on rakastajani.


      • IhanalleTmiehelle
        tunnustansen kirjoitti:

        Ei, hän on rakastajani.

        Olet jokin kateellinen ilkeilijä. Tuntemani Tmies on niin ihana ja rakastettava luontoinen hyvä ja herkkä ihminen myös sisäisesti ja ulkoisesti komea ja kerää naisten katseita ja ihailua runsaasti. Hän ei ikinä vastaisi minulle tuolla tyylillä.


      • kiellätitseltäsi

        Miksi et hyväksy hänen homouttaan?


      • IhanalleTmiehelle
        kiellätitseltäsi kirjoitti:

        Miksi et hyväksy hänen homouttaan?

        Hyväksyn hänet juuri sellaisena kuin hän on.


    • Tervkerminen

      Kirjoita jokin tunniste, että tiedän sinun kirjoittaneen nämä kaikki. Että maailma on totta.

    • IhanalleTmiehelle

      Olen nainen. ♥️ja rakastan T miestä.

    • jokuvaaannnnnnn
    • Tervevaanteillekin

      Joku seonnut ja pahasti

      • karutotuuusssssss

        Rakkauden psykoosi kestää aikansa.


      • IhanalleTmiehelle

        Niinkait sitten. Olenkin vissiin seonnut, ja joskus voi kestää kauemminkin aikaa selvitä.

        Täällä nykyisessä työpaikassa on vain yksi kivan tuntuinen mies, ja hän on liian nuori, vaikka muuten oikein suloinen ja herkkä ja herttainen ja kiva ja kaikin puolin oikein mukava, mutta ei hän silti voita sitä Tmiestä joka ollut sydämessäni. Tummempi mies vetoaa minuun enemmän.

        On täällä pari muutakin, mutta molemmat ovat väärän tyyppisiä. Ikävä arvostella näin rumasti selän takana, mutta ainakin toinen on hirveän iso mahainen ja lyhyt ja toinen muuten vaan väärän tyyppinen.

        Jos ei rahan vuoksi tarttis täällä olla, niin tekisin mieluummin jotain muuta.

        Tylsää täällä on. Nuorempi vaalea mies on ihan kiva, mutta vaan kiva. Ei mitään muuta.


    • IhanalleTmiehelle

      Hyvää yötä komea Tmies. Olet etusijalla mielessäni. Kukaan ei ole vielä onnistunut ottamaan paikkaasi sydämessäni ja se tulee olemaan erityisen vaikeaa sille, ja en usko että tulee onnistumaan.

    • IhanalleTmiehelle

      Minusta olisi kiva joskus syödä täällä kotona sinun laittamaa ruokaa. Lepäisin sillä aikaa, kun sinä laitat ruokaa, sitten söisin ja nauttisin laittamastasi ruoasta, ja sitten sinä voisit siivota kaikki tiskit ja minä nukkuisin sillä aikaa. Sitten nukuttaisiin yhdessä päiväunet. Olisi ihanaa, jos joku joskus tekisi kaiken ja saisin levätä. Osaisit niin hyvin hoitaa kaiken. Seuraavalla kerralla minä voisin tietenkin palvella sinua.

      • tuleeihanaa

        Pestä pyykit ja siivota?


      • IhanalleTmiehelle
        tuleeihanaa kirjoitti:

        Pestä pyykit ja siivota?

        Tietenkin rakas. Siivoaisin sinun kunniaksi varsinkin vessan todella steriiliksi. Et ole varmasti koskaan nähnyt yhtä puhdasta vessaa, mutta kaikki muutkin paikat. Olen fanaattinen puhtaudessa, kun tulen sille tuulelle Desinfioin lopuksi kaikki pinnat vessasta ja keittiöstä. Edes laboratoriossa eikä sairaalassa on yhtä puhtaan valkoista. Sinäkin saat tehdä puhdistusta jos haluat. Mutta jos tehdään yhdessä, niin siitä ei tulisi varmasti mitään, koska olisin hyvin pian kiinni sinussa.


      • IhanalleTmiehelle
        tuleeihanaa kirjoitti:

        Pestä pyykit ja siivota?

        Pesisin oikein mielelläni myös sinun psyykkisi, ja pussaisin ja halaisin vielä lopuksi kaikki vaatteesi, kun ne ovat kuivuneet.


    • IhanalleTmiehelle

      Ihanan hellyyttävä ja ihana olet. Niin ihana. Näen sinussa ihanan herkän ja hellyyttävän pienen pojan.

    • IhanalleTmiehelle

      Olen kokenut, että tilanne on täysin epätoivoinen välillämme T. Olen odottanut jo vuoden, ja mitään edistystä ei ole tapahtunut. En jaksa odottaa enää. Olen väsynyt koko hommaan tällä hetkellä. Sinun on helpompi aloittaa suhde jonkun toisen kanssa. Aikasi kuluu vain hukkaan odottaessa. Sun exäkin on todella kaunis. Kyllä hän rakastaa sua vielä. Ota hänet jos saat. Tekisit hänet ja itsesi vaan onnelliseksi. K on myös todella kaunis ja samoin toinenkin K. Häntäkin sinä voit harkita. A on todella innoissaan sinusta, ja hänellä on talousasiat hyvin. Myös toinen A lähtis sun kanssa heti. Mutta hyvin vois lähteä myös eräs jonka sukunimi alkaa H kirjaimella, en uskalla mainita etunimeä. Luonnollisesti myös T ja N nainen suostuis heti sun kanssa. Mä ajattelin, että unohdan aidot rakkausjutut kokonaan, masennun vaan, ja kun kaikki on liian monimutkaista. Olen hellinyt ja hemmotellut itse itseäni koko ikäni, ja olen tyytyväinen. Yksikään mies ei ole onnistunut siinä. Minulla on yksi mies, jolla on ongelmia elämässä, ja hän ei selviä yksin, ja hän jatkuvasti ihastuu turhanpäiväisiin naisiin, jotka vain sotkevat hänen elämää. Minä ajattelin, että voin elää epäaidossa suhteessa, koska hän tarvitsee näköjään minun tukea ja huolenpitoa ainakin niin kauan, kunnes löytää järkevän naisen, ja siihen voi hyvin mennä vielä ainakin vuosi tai pari. Niin, että näin on asiat nyt. Joutuisit odottamaan minua liian kauan. Saat nopeasti jonkun toisen. Ajattelin, että minulle sopii parhaiten se, kun keskityn työntekoon ja uraputkeen, ja sitten yritän saada yhtä miestä omille jaloille, ja pois niistä hirveistä ongelmista, joihin hän on itsensä ajanut. Olen tyytyväinen, ja voin itse tyydyttää itseni. Sittenkun aika on sopiva, niin kyllä minä sitten löydän itselleni uuden tumman viehkeän miehen. Olen hyvistä geeneistä syntynyt, siksi luotan onneni miesasioissa positiivisella tavalla.

      Rakastin kuitenkin sinua, ja tunsin todella paljon sinua kohtaan. Mutta saat paremman onnen jonkun toisen kanssa. Oletko miettinyt vakavasti A naista tai naista, jonka sukunimi alkaa H kirjaimella tai toista K naista? Kyllä rakkaus voi teillä vielä leimahtaa voimakkaastikin, osaat kuitenkin vietellä aika hyvin. Ja em. naisten kanssa voisi muutenkin elämä pyöriä aika hyvin.

    • IhanalleTmiehelle

      En kuitenkaan halua muistaa ketään pahalla ja toivon ettet sinäkään. Voihan se olla, että me joskus vielä kohdataan luonnollisesti, jos olosuhteet muuttuvat suotuisaksi. Kuitenkin on tärkeää, että me toivotaan ja tehdään toisille sitä mitä toivottais itsellekin tehtävän. Jos me halutaan onnellinen suhde, niin sitä tulee toivoa myös muille. Terveyttä, rakkautta, onnea, taloutta tasapainoon jne. Ainut asia mikä voi auttaa meitä onneen, on toivoa kaikkea hyvää myös meidän molempien exille, jos ei haluta itse olla heidän kanssaan. Toisinaan asiat ovat moniulotteisia, niillä voi olla syyt ja tarkoitukset, mitä me ei itse ymmärretä, ja Jumalalla on oma aikataulu meidän asioillemme, mikä on meidän omaksi parhaaksi.

      Ei minun tunteet ole kuolleet sinua kohtaan. Ne elää herkkänä ja voimakkaana. Yritä rukoilla, että exäni asiat menisivät hyvään jamaan. Se on ainut asia, mikä voi auttaa meitä.

    • IhanalleTmiehelle

      Olen havahtunut ajattelemaan sinua myös toiselta kantilta. T. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun näin onntapahtunut. Olen alusta alkaen tiedostanut voimakkaasti erittäin raskaan ja laajan ongelmamäärän, mitä kannat hengessäsi. Se raskauttaa myös minua, että sinäkään et osaa hallita omaa tunne elämääsi. Niin kuin joskus osaat antaa itsestäsi niin ihanan kuvan, niin olet myös erityisen raskas ihminen henkisesti. Sen sanoit joskus itsekin.?Totta puhuit. Olet todella kamala. Sanoit ja valitit joskus x vaimosi selän takana, että hän on ollut kamala. Minusta te sovitte hyvin toisillenne. Kamala mies ansaitsee kamalan naisen ja kamala nainen ansaitsee kamalan miehen.

      Jostain syystä sinulla on jatkuvasti voimakas tarve haavoittaa tunnetasolla minua. Et kuitenkaan enää onnistu siinä. Yrität kovasti, mutta et onnistu siinä enää. Arvaatko miksi? En välitä sinun oikuistasi enää. Ei minun antimet ollut edes sinulle tarkoitettu. Olet niin täynnä itseäsi, että luulet, että minä ajattelen kaikessa sinua. En edes ajatellut sinua, kun tiesin, että olet luonteeltasi ylpeä ja ilkeä.

      Minulle riittää, kun voin auttaa nöyriä ja oikeasti avun tarpeessa olevia ihmisiä. He ovat nöyriä ja kiitollisia. Sinä olet erittäin ilkeä. En haluaisi sanoa sinullekaan ilkeesti, mutta minulle on liian raskasta pelata sinun kaltaisesi ihmisen kanssa. Jos voisin sanoa sinulle suoraan, niin sinä et oikein hallitse käytöstapoja. Ihminen, joka on sivistynyt ja fiksu yhteiskunnan jäsen, niin hän pystyy diplomaattisesti ja sävyisästi hoitamaan kaikki tilanteet, jopa kielteisetkin asiat ilman räyhäämistä tai ilman loukkaamasta toisia. Siinä on sinulle yksi kasvupiste.

      Kärsit itsekin ilkeytesi vuoksi. En halua ottaa sinulta enää vastaan mitään myötätuntoa enkä ymmärrystäkään. Sinun arvoituksesi kääntyvät jatkuvasti toisinpäin.

      Paha mieli sinullekin kuitenkin tästä kaikesta jää. Tiedän sen. Olin liian ihana ja sydämellinen ihminen sinun kaltaistasi raakaa paskiaista kohtaan.

      Vaikka tulisit katumapäälle, niinkuin usein ennenkin, niin en voi suhtautua sinuun enää kuin säälistä. Säälistä saat tunteeni. Mitään muita puheita en tule uskomaan suustasi enää.

      Minulla riittää ihan mukavasti miehiä ympärilläni. Sekä työpaikoissa, ja usein työmatkoillakin monet miehet ottavat kontaktia minuun. Todella monta miestä on kiinnostunut aloittamaan suhteen kanssani, mutta olen tyytyväinen ystävyyteen työpaikalla ja muuallakin. Mutta pääasiallinen huolenpidon kohde minulle on edelleen oma exäni. En kaipaa mitään palavia intohimon tunteita, olen ihan tyytyväinen, kun saan elää normaalia tasapainoista tunne elämää, eikä tarvitse heilua jatkuvasti kuin vuoristorata joka suuntaan. Ja tunne tasapainosta ja elämänhallinnasta ongelmienkin keskellä kannustaa ja motivoi eteenpäin.

    • IhanalleTmiehelle

      Oikein siunasin ja rukoilin mielessäni niiden nyörien ja ystävällisten ihmisten puolesta, joille sain tänäänkin olla antamassa jotain mitä olin sydämestäni tehnyt ja luonut itse ja maksanut myös kustannukset ja rahat hankkinut omalla työlläni. Mitään en omasta voimistani vaan Korkeimman voimasta. Valitettavasti sinä jäit nyt kaiken tämän lämmön ja rakkauden ulkopuolelle, mikä minun sydämestäni siunauksena lähti eteenpäin monelle kiitolliselle ja nöyrälle ihmiselle puhtaasta lähimmäisen rakkaudesta. Itket kuitenkin siellä omaa ilkeyttäsi. Säälin sinua, mutta nautin itse Jumalan henkisestä rauhasta.

    • kuukkelin_silmien_alla

      Väkevä ja tunteikas monologi. Oikein hyvä, että nautit henkisestä rauhasta. Siinä meillä kaikilla on opeteltavaa.

      • IhanalleTmiehelle

        Voisin vielä lisätä edelliseen, että laadusta kannattaa maksaa aina enemmän. Ja vähemmän on aina enemmän. Liiallinen runsaus johtaa ahneuteen. Ahneus likaa ja sotkee koko elämän. Ja halpa hinta tulee kalliimmaksi kuin kallis.

        Jeesus ajoi pahat henget sikoihin, ja ne menivät sekaisin ja juoksivat alas jyrkännettä. Nykyaikana monet ihmiset sairastuvat omien pahojen tapojensa ja syntinsä seurauksena. Taustalla ei vaikuta kirous tai demonit.

        Matt 23 ;4 -12


      • kuukkelin_silmien_alla
        IhanalleTmiehelle kirjoitti:

        Voisin vielä lisätä edelliseen, että laadusta kannattaa maksaa aina enemmän. Ja vähemmän on aina enemmän. Liiallinen runsaus johtaa ahneuteen. Ahneus likaa ja sotkee koko elämän. Ja halpa hinta tulee kalliimmaksi kuin kallis.

        Jeesus ajoi pahat henget sikoihin, ja ne menivät sekaisin ja juoksivat alas jyrkännettä. Nykyaikana monet ihmiset sairastuvat omien pahojen tapojensa ja syntinsä seurauksena. Taustalla ei vaikuta kirous tai demonit.

        Matt 23 ;4 -12

        Siinä Jeesus teki väärin. Siat olivat syyttömiä luontokappaleita. Jeesus myös suuttui ja riehui Jumalaksi sopimattomalla tavalla.

        Tuossa on minulle tarpeeksi syitä olla olematta yksi Jeesuksen lampaista.


    • IhanalleTmiehelle

      Itke vaan rauhassa T omaa ilkeyttäsi. Sekin on yksi keino saavuttaa rauha.

    • IhanalleTmiehelle

      Yksi aivan ihastuttava mies tarjoutui ajamaan minut huomenna omalla autollaan töihin ja takaisin kotiin metro & ratikka lakon vuoksi. Hän teki minulle myös suuren palveluksen siinä, kun kantoi asunnostani pois erään raskaan esineen. Hän on muutenkin todella mukava. Hoikka ja pitkä ja vihreät silmät. On tultu usein myös työmatkat yhdessä.

      Yksi ihana ja todella vahva tummemmsmpuoleinen mies kantoi exäni asunnosta kaikki huonekalut ulos ja järjesti vielä kuljetuksen kaikelle. Hän oli todella vahva ja lihaksikas ja niin viehättävä. Lahjoitin kiinalaiselle naisystävälleni kaiken. Hän lupasi pyytää minut vielä syömään kiinalaiseen ravintolaan.

      Exäni muutti takaisin asuntooni.

      Kävimme exäni kanssa syömässä tässä yksi päivä aivan ihanaa ja maukasta pizzaa todella tunnelmallisessa ja ihanassa paikassa.

    • HyvästiT

      Onnea vaan elämääsi K naisen kanssa. Jatkan elämääni exäni kanssa. Sait hirveän määrän ongelmia aikaiseksi elämässämme. En tiedä, että mikä " teikäläisiä " vaivaa, kun tuntuu, että olette kaikessa mukana vilpillisessä hengessä, ei koskaan pitäisi olla teikäläisten kanssa missään tekemisissä, kun elämä menee aina teikäläisten vaikutuksesta ongelmalliseksi. Oli opetus tämäkin. Toivottavasti muistan edes vähän aikaa kiertää kaukaa teikäläiset.

    • Jotenkituntukolahtavan

      Toivottavasti en ollu minä tuskin mut anteeks jos olin minä en unohda sitä halausta kiitos

      • Josolinminäanteeksi

        Se on vaikeeta kohdella ihmisiä ja eläimiä samalla tavalla kun haluis itseään kodeltavan kun mieli vaipuu synkkyyteen


      • AnteeksiMyösMinulta

        Saat anteeksi. Oikeasti minun täytyy nyt tunnustaa, että en ole toiminut oikein. Olen miettinyt asioita ja ymmärtänyt lisää. Ylhäältä saanut ymmärrystä. Minun ei olisi koskaan pitänyt halata sinua. Ymmärrän nyt, että kaikki halaaminen ja toiseen koskeminen kuuluu vain avioliittoon. Jos ei olisi halattu koskaan, vaan oltu vain normaalisti kontaktissa, niin en olisi koskaan joutunut siihen hirveään tunnemyllerrykseen, mikä sai käytännössä paljon tuhoa aikaiseksi . Ja meidän välit ei olisi katkennut, vaan voitaisiin olla normaalisti tekemisissä ja nähdä. Nyt moni muukin asia on vieläkin pielessä.

        Olit ihana ihminen. Anteeksi. Olen todella tyhmä.


      • VieläT

        Olen itse syyllinen kaikkeen. Olisin voinut kieltäytyä siitä halauksesta. Mikään ei ole sinun syystäsi. Minun on vaikea hallita tunteitani ja olisi ainakin pitänyt ottaa kaikki enemmän neutraalisti. Koita rakas päästä pois kaikesta synkkyydestä. Toivon kaikkea parasta. En tiedä, että oliko tämäkin kirjoitus perseestä ja toivon ettet loukkaantunut. Mutta luulen, että jotenkin ymmärrän sinua. Olen itsekin herkkä, joufun ponnistelemaan elämäni kanssa. Mutta aika paljon auttaa ulkoilu ja ravinto ja lepo.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe