Tupakoin 20vuotta, vaihdoin sähkötupakkaan jota höyryttelin 2vuotta, vaihto kävi helposti ja käytin makuina mm.vesimeloonia ja mansikkaa, lakua ja piparia, makeat ja hyvänmakuiset nesteet tekivät sen etten yksinkertaisestu enää olisi ikinä voinut kajota kaamean makuiseen tupakkaan, hyi helvata.
No, en tiedä sitten mutta paino putosi 8kiloa, kaikki tupakoinnin lopettamisesta aiheutuvat plussat tuntui selvästi, makuaisti, kunto, hampaat valkaistui.. mutta, nyt huomasin ihoni olevan erityisen kuiva, kuten hiuksetkin, vaikutti siltä kuin tärkeitä rasvoja ei enää imeytyisi kroppaani, hiukset tosiaan olivat haperoituneet, enkä värjäile hiuksia ja söin monipuolisesti.
Sekä kädet ja jalat alkoivat palelemaan ihan hirmuisesti jo pienessa lämpötilan alenemassa, verenkierto hidastui selkeästi, lenkkeily korjasi asiaa hetkellisesti, mutta raajojen muuttuessa valkoisiksi oli huumori tipotiessään. Nikotiini supistaa verisuonia, se tiedetään..
Nyt olen kolmatta viikkoa ilman mitään nikotiinituotetta, edes höyrytintä en käytä vaikka niksan olisi voinut jättää ainoastaan..
On tämä mahdollista. Röökiä ei tee todellakaan mieli, höyryttelyn tilalle on vaikea aina keksiä jotain muuta, ja mieli tekee pössytellä ihan hirveesti.
Pysyn kuitenkin päätöksessäni, sillä jo nyt verenkiertoni on palautunut normaaliksi ja hiukseni tuntuvat myös paremmilta ja uskon että olen saanut nikotiinia höyryttimestä ihan liikaa, joka alkoi vähitellen näkymään kehossani. Käytin 6mg niksaa mutta höyryttelin aina kun mahdollista eli paljon.
On todella vaikeaa lopettaa höyryttely ja olotila on tuskallinen, mutta kestän vieroitusoireet kyllä, en halua olla minkään koukussa, vaan vapaa!!
Lopullinen lopettaminen
Painia
1
198
Vastaukset
- Painia
Joitain vieroitusoireita.
Katkounet, yöhikoilu, pieni vittuuntuminen ja hermojen menetys, kuin paine joka pihisee purkautuu raivona lenkkipolulle tai unohtuu käsitöitä tehdessä, nämä olotilat onneksi vähentyvät koko ajan ja parempaan päin menossa.
Pyörryttäminen, huimaus ovat huomattuja vieroitusoireita myös, aamukahvi ei enää tee samaa vaikutusta vaan aineenvaihdunta on selkeästi hidastunut. Stressitaso on laskenut jossainmäärin ja onnellisuutta kaikkien näiden oireiden lisäksi tuo se että olen tehnyt päätöksen lopettaa.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409