Norjalainen Pattaya

HämmästynytOlen

Mikä on syynä, että ennen niin tutut venäjänliput ovat vaihtuneet Norjan lipuiksi ?

Myös moni paikka on norjalaisomistuksessa ja jopa thait mongertavat vuonomaan sprääkkiä ?

Tätä etenkin Jomtienilla ja varsinkin uusilla 'luksusalueilla'

81

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadalfin

      Turskilla on sitä mitä lerppamaan pojilla ei.

    • LataLuror

      Ei tuo täpändeeros yksistään riitä selittämään turskain runsasta esiintymistä Pattiksella. Sveitsiläiset ovat vielä rikkaampia ja niitä on liki tuplat enemmän kuin torskeja.

      Kyllä Norjan ankeus on se selittävä tekijä, joka ajaa ihmiset iloiseen elämään muualle. Norjahan on tunnettu ankeudestaan. Se on melkein samaa tasoa kuin Suomalaisen yhteiskunnan ankeus.

    • positiv-integrering

      Kesällä tuli autoiltua Norjassa ja todella, Vestnäsin Tresfjordissa asuu ja viihtyy satoja thaimaalaisia. Siellä myös arvostetaan molempia kulttuureita ja työteliäitä thaimaalaisia.

      Marjanpoimijoita ei tuolla seudulla ole. Niitä on ylänkömaalla lähellä Ruotsin rajaa Dovren toisella puolella.

      Hyvät keskinäiset suhteet saattavat olla myös syynä norjalaisten osa-aikaiseen asettumiseen Pattayalle.

    • nakluan.ketku

      Mielestäni vuosituhannen vaihteessa oli Pattiksella huomattavasti enemmän norskeja kuin nyt.

      • VitunIdiootitOssiPatila

        No mutta tämäpä hyvä.

        Nyt Pattayan rakkaat on siirtynyt selvittämään eri kansallisuuksia kaikkinensa.

        Mikä mahtaakaan olla aihe, mistä Pattayan rakas ei tietäisi kaikesta kaikkea.

        Norjalaisomisteisen baarin kannattavuus ?


    • mukaviakansojakaikki

      Kyllä sveitsiläisiä käy Pattiksella, saman verran kuin ruotsalaisia eli tuplat enemmän kuin suomalaisia.

      Sveitsiläinen sotkeutuu vaan suon silmässä saksalaiseen tai italialaiseen, joita ne puhuvat luonnostaan. Baareja niillä toki on vähemmän.

      Kun piipahtaa Norjaan, kannattaa tilata tuoppi kaljaa. Silloin selviää ainakin osa vastauksesta.

      • Piipahteleva2010

        Piipahda Maija Hooterssiin ja tilaa tuoppi, ota kuva aijaan.


      • Hetinaimisiin

        Cha amissa jokaisella baarimimmillä oli turska poikaystävä tai kihlattu. Mustasukkaisia ukkeleita.


    • Huimaero

      Norjan valtion ylijäämä on 500 tuhatta euroa asukasta kohti. Suomen velka 100 tuhatta euroa asukasta kohden. Siel on massia jaossa kun suomaliassa sitä kerätään pois kansalta.

    • muutoinkuinsuomalaiset

      Noista norskeista tulee kyllä ensimmäisenä mieleen se Mengele-mäinen lääketieteellinen osaaminen. jolla talviurheilu on nostettu täysin yli-inhimilliselle tasolle.

      Itse kierrän niiden baarit kaukaa, ainoastaan naisten ampumahiihtoa on kiva käydä turskapaarissa kattomassa.

      • OssiPattayalta

        Joo ei mullakaan muuta tekemistä Pattiksella oo ku olla eri kansallisuuksien räkälöissä, mutta nyt elämä saa käänteen.

        Lähden matkalle maaliskuussa. Löysin tyttöystävän TEINInaisesta Suomessa. Hän on tauditon ja hankki e-pillerit. Saan laskea mätiäni häneen ja olen niin tyytyväinen hänen tiukkuuteensa, että maksan hänenkin lippunsa Thaimaahan niin saan lentolipun hintaista luksusTEINIreikää.

        Mua ei siis taudit huoleta jos suhteemme jatkuu maaliskuulle asti, silloin vasta ostan lipun hänelle.

        Paljaalla panen Thaimaassa, suomalaista TEINInaista, oletettavastikin!!!

        Inhoan panna kondomilla, olen valmis maksamaan taudittoman TEINInaisen lentolipun voidakseni panna luottavaisin mielin. On tämä elämä vaan joskus outoa. Eka ei saa naista Suomessa kun olin lihava ja kun laihduin niin olenkin komeaksi tituleerattu. Turhaanko ostin liput toukokokuussa kun nyt saa Suomessakin niin paljon tussua kuin vain kehtaa naisia pitää.


      • HuanJaska
        OssiPattayalta kirjoitti:

        Joo ei mullakaan muuta tekemistä Pattiksella oo ku olla eri kansallisuuksien räkälöissä, mutta nyt elämä saa käänteen.

        Lähden matkalle maaliskuussa. Löysin tyttöystävän TEINInaisesta Suomessa. Hän on tauditon ja hankki e-pillerit. Saan laskea mätiäni häneen ja olen niin tyytyväinen hänen tiukkuuteensa, että maksan hänenkin lippunsa Thaimaahan niin saan lentolipun hintaista luksusTEINIreikää.

        Mua ei siis taudit huoleta jos suhteemme jatkuu maaliskuulle asti, silloin vasta ostan lipun hänelle.

        Paljaalla panen Thaimaassa, suomalaista TEINInaista, oletettavastikin!!!

        Inhoan panna kondomilla, olen valmis maksamaan taudittoman TEINInaisen lentolipun voidakseni panna luottavaisin mielin. On tämä elämä vaan joskus outoa. Eka ei saa naista Suomessa kun olin lihava ja kun laihduin niin olenkin komeaksi tituleerattu. Turhaanko ostin liput toukokokuussa kun nyt saa Suomessakin niin paljon tussua kuin vain kehtaa naisia pitää.

        Terolla juttuja riittää, mutta Hua Hinissä toki tapahtuivat.


      • HOHOHOOO
        OssiPattayalta kirjoitti:

        Joo ei mullakaan muuta tekemistä Pattiksella oo ku olla eri kansallisuuksien räkälöissä, mutta nyt elämä saa käänteen.

        Lähden matkalle maaliskuussa. Löysin tyttöystävän TEINInaisesta Suomessa. Hän on tauditon ja hankki e-pillerit. Saan laskea mätiäni häneen ja olen niin tyytyväinen hänen tiukkuuteensa, että maksan hänenkin lippunsa Thaimaahan niin saan lentolipun hintaista luksusTEINIreikää.

        Mua ei siis taudit huoleta jos suhteemme jatkuu maaliskuulle asti, silloin vasta ostan lipun hänelle.

        Paljaalla panen Thaimaassa, suomalaista TEINInaista, oletettavastikin!!!

        Inhoan panna kondomilla, olen valmis maksamaan taudittoman TEINInaisen lentolipun voidakseni panna luottavaisin mielin. On tämä elämä vaan joskus outoa. Eka ei saa naista Suomessa kun olin lihava ja kun laihduin niin olenkin komeaksi tituleerattu. Turhaanko ostin liput toukokokuussa kun nyt saa Suomessakin niin paljon tussua kuin vain kehtaa naisia pitää.

        TEINI --->todellisuudessa = LÄSKI AMALIA


      • VuodestaMitäKulloinkin
        HOHOHOOO kirjoitti:

        TEINI --->todellisuudessa = LÄSKI AMALIA

        Vittu miksi porukka huutaa täällä, mulla menee korvat tukkoon kuun paan paljaalla kahvaa myöden täällä Pattayalla mun 3 kuukauden vuokramosrsianta.


    • rahatuomenestyksen

      Pahat kielet epäilivät, että nuori Karsten Warholm, 21, joka tarjosi Lontoon MM-kisojen 400 m
      suurimman yllätyksen, olisi ollut samoissa mehuissa kuin afrikkalaiset, jotka toki edustivat Turkkia ja USAa.

      Soveltaako ne jo "tietämystä" kesälajeihinkin ?

    • hävytÖN-

      Joko Virolaisilla on Eestikapakoita Pattayalla ?

      Olisi niin kiva klunsuttaa Vana Tallinnaa kohviikin kera, päällä hömäys Viru Valgeeta ja Saarenmaan neito nielemään lompsaansa

      • eesti.tutuksi

        Venäläisiä on Pattiksella koko ajan kymmeniä tuhansia, mutta en ole koskaan kuullut Eestin kieltä puhuttavan siellä.


    • SOTErahatThaimaaseen

      Norjalaislla on yksi etu ylitse muiden: Paikallinen KELA maksaa reissut, jos osaa oikein pyytää (tätähän se Sika Amalia on itkenyt nyt jo kaksi vuotta tällä palstalla).

      NAV maksaa suurimman osan lennoista, etukäteen sovitut hoidot ja puolet majoituksista, jos räknäät oikein hakemuksen.

      Tuoko SOTE meillekin mahdollisuuden käyttää SOTE-setelit Thaimaassa jää nähtäväksi. Toivottavasti tuo, hoidit ovat ainakin niin hyviä.

    • Yksinkertanesyy

      Norjassa seksin ostaminen on kiellettyä.

      • SamaaKuinSuomessa

        Turha luulla, ettei Oslon yössä pääse maksupiparille.

        Oslolainen prostituutio on organisoitua, raakaa ja kallista. Myyntipaikat ovat suositut yökerhot ja tytöt tulevat itäeuroopasta ja afrikasta. Joukossa on toki ihan norjalaisiakin ja yksityisyrittäjinä toimii jopa suomityttöjä.

        Missä raha liikkuu ja käy pyrstöpyydykseen, siellä on myös tarjontaa.

        Oslosta puuttuu suomalainen thaihieronta prostituutio. Hierojat ovat oikeita hierojia. Jopa hiihtomaajoukkueen fysiikkapuolella on lensakkiimassaas thai-henkilöstöä.


    • Oikeatkäytännöt

      Grunetlokkerin alueella ei tiedä olevansa Norjassa, vaan tulee tunne Hampurin Reeberbahnilta.

      Ei nuo 'lait' suojaa maailman vanhimmalta ammatilta. Turskit itse lähinnä nauravat omalle poliisilleen. Ehkä siellä on keskitytty ydinturvallusuuteen ja höpöhommiin puututaan vain niinkuin vanhassa Neuvostoliitossa.

      • oiniitäaikojaa

        Lenskissä ratsattiin huorabaarit kerran vuodessa ja tytöille maksettiin siinä yhteydessä valtion korvaukset onnistuneesta tiedonvälityksestä.


      • silloin-oli-menoa
        oiniitäaikojaa kirjoitti:

        Lenskissä ratsattiin huorabaarit kerran vuodessa ja tytöille maksettiin siinä yhteydessä valtion korvaukset onnistuneesta tiedonvälityksestä.

        Kyllä niitä myös kuulusteltiinkin.

        Näin aikoinaan Moskovskajassa, kun miliisiupseeri piiskasi kauniin Leningradilaistytön hansikkaillaan. Ei ollut hoitanut suojelurahoja ajallaan.

        Hanskoissa oli metalliset sulkimet, joten suusta valui verta, mutta niin tyttö vaan nappasi lasin vodkaa ja marssi pää pystyssä baaritiskille odottamaan seuraavaa asiakasta.

        Jälkikäteen kuulin, että tämä upseeri piestiin ja laitettiin Siperiaan. Pahoinpiteli NKVDn sisäpiiriläistä.


      • kaikkihuoria-SINÄKIN

        Ne olivat "valuuttatyttöjä" (vakuti dievuskij) siihen aikaan. Kotona odotti hellan ääressä suomihuora


      • SuomihuorasNykyinenMies
        kaikkihuoria-SINÄKIN kirjoitti:

        Ne olivat "valuuttatyttöjä" (vakuti dievuskij) siihen aikaan. Kotona odotti hellan ääressä suomihuora

        Niin odotti joo suomihuora, vaan ei odota enään koska kasvattaa sun lapsias mun varakkaan miehensä kanssa, sun siinä välillä polttaessa millin 300 vakutiin ja lopulta löysit 3 kuukauden avovaimon joka myös ymmärsi häipyy.


      • mamuska-yazyk
        SuomihuorasNykyinenMies kirjoitti:

        Niin odotti joo suomihuora, vaan ei odota enään koska kasvattaa sun lapsias mun varakkaan miehensä kanssa, sun siinä välillä polttaessa millin 300 vakutiin ja lopulta löysit 3 kuukauden avovaimon joka myös ymmärsi häipyy.

        Ne ovat VALUTI DIEVUSKIJ, opetelkaa puhumaan venajää kunnolla, Pietarin trollitehtaat !

        Ettekö osaa edes äidinkieltänne ?


      • Zhakadias

        Huoria siellä huoria täällä jopa kaapin oven päällä, entä mahdollinen lastesi äiti... onko nämä VALUTI DIEVUSKIJ huorat jotenkin parempia kun vaativat muuta valuuttaa kuin ruplia.


      • perusasioille
        mamuska-yazyk kirjoitti:

        Ne ovat VALUTI DIEVUSKIJ, opetelkaa puhumaan venajää kunnolla, Pietarin trollitehtaat !

        Ettekö osaa edes äidinkieltänne ?

        yazyk on muuten se kieli mikä on suussa, siis eli = ruumiinosa, ei puhuttu kieli.

        Sotkekaa saatanat nyt kunnolla tätä perusajatusta, että norjalaiset arvostavat pattista, suomen ämmät ei.


      • perusasioille
        perusasioille kirjoitti:

        yazyk on muuten se kieli mikä on suussa, siis eli = ruumiinosa, ei puhuttu kieli.

        Sotkekaa saatanat nyt kunnolla tätä perusajatusta, että norjalaiset arvostavat pattista, suomen ämmät ei.

        siis ELIN


      • JandebanJeger

        Ryssillä heiniää, syö vaskasta paskasta heiniää...

        Mikä biisi ?


      • EldankaJärvenJää
        JandebanJeger kirjoitti:

        Ryssillä heiniää, syö vaskasta paskasta heiniää...

        Mikä biisi ?

        Kun niille muuta ei ole antaa on suolissa santaa juu...


    • tykkäävätkö-toisistaan

      Sveitsiläisiä asustaa talvea Phuketin saarella. Eivät jostain syystä ole asettuneet Patt/Hua alueelle.

      Yllättävästi italialaiset taas viihtyvät talvet juuri Pattiksella.

      Mikähän saa kansat asettumaan vain tietyille alueille ?

    • Sippipimperoa

      SOTE-laki tulee eduskuntaan 2020. Nykyinen meno on sitä, että seteli olisi maakunnallinen.

      Aletaan ajamaan Thaimaata SOTE-maakunnaksi, niin saadaan käydä nauttimassa Thaimaan palveluista Sipilä-seteleillä.

      • SitäEiSiedäKukaan

        Ei helevata. Koko SOTE pitää ajaa alas. Muutoin palstan häiris, Sika Amalia, pääsee Pattayan Paratiisiin.


    • firsttimer

      Ekalla Pattayan matkalla olen. Istuttiin eilen walkkarilla kaverin kanssa baarissa kadun varressa. Kattelin jengiä oikein sillä silmällä kuin tämän keskustelusivun cittarimies marketissa konsanaan. Pelkkää keski-ikäistä tai vanhaa fakin inkkaria, taiwanilaista, korealaista ja kiinalaista, joilla puolella vaimot mukanaan ja loput liikkui joko ryhmässä tai kaverin kanssa. Joukossa vain muutama eurooppalainen jotka melkoisella varmuudella oli saksalaisia. 3 tunnin aikana näin vain 2 harmaapäistä ukkelia nuoren naisen kanssa. He olivat siistejä selväpäisiä hoikkia herrasmiehiä. Täytyy heti sanoa että on täyttä paskapuhetta väittää Pattayaa paikaksi jossa on pelkästään seksiturismia. Se näyttää olevan menneisyyttä jos sitäkään, en tiedä, mutta eihän tää ole ollenkaan sellainen kuin väitetään. Syntisempi kohde on Hampuri tai Ibiza kuin tämä. Siisti mesta!

      • 33NumBall

        Kirjoituksesi kertoo että et ole käynyt noissa missään, aloitan reeperbahnista tuosta harmpurin helmestä, olen käynyt siellä kaikkiaan viisi kertaa eri vuosien aikana, se on nykyään hyvin siisti, sen keskellä on jopa Mc Donalds perheravintolla, ollut jo parisenkymmentä vuotta... se perseen myyntialue on vuosien varrella pienentynyt lähes olemattomaksi, eikä siellä koskaan tule vastaan vanha mies jolla kainalossa nuori vuokramorsian.... paljon pahempia paikkoja löytyy muista saksan kaupungeista, vaikkapa frakfiurtin aseman läheltä...

        Mitä taas pattayaan tulee vuokramorsiamia on noin 20.000, ei tietenkään pattayalla ainoa aktiviteetti ole huorat, ja muut seksityöläiset... mutta, koko kaupunki on rakentunut niiden varaan, jos ne katoavat pattaya on ns. kusessa ja syvästi...

        se että sinä et niitä ole nähnyt on paskapuhetta, olen itse nähnyt omin silmin jopa kuusi kertaa vuodessa, tilanteen hieman toisenlaisena... joten toinen meistä valehtelee enkä se ole minä

        Eikö vain Maija... et varmaan nähnyt niitä tuhansia rottiakaan rantakadulla...

        Mutta kiitos ns. rehellisyydestäsi.... ensimmäistä kertaa olet pattayalla, mikä sekin lienee "factaa" kuitenkin kymmenen vuotta olet palstalle kirjoitellut...


      • 40x
        33NumBall kirjoitti:

        Kirjoituksesi kertoo että et ole käynyt noissa missään, aloitan reeperbahnista tuosta harmpurin helmestä, olen käynyt siellä kaikkiaan viisi kertaa eri vuosien aikana, se on nykyään hyvin siisti, sen keskellä on jopa Mc Donalds perheravintolla, ollut jo parisenkymmentä vuotta... se perseen myyntialue on vuosien varrella pienentynyt lähes olemattomaksi, eikä siellä koskaan tule vastaan vanha mies jolla kainalossa nuori vuokramorsian.... paljon pahempia paikkoja löytyy muista saksan kaupungeista, vaikkapa frakfiurtin aseman läheltä...

        Mitä taas pattayaan tulee vuokramorsiamia on noin 20.000, ei tietenkään pattayalla ainoa aktiviteetti ole huorat, ja muut seksityöläiset... mutta, koko kaupunki on rakentunut niiden varaan, jos ne katoavat pattaya on ns. kusessa ja syvästi...

        se että sinä et niitä ole nähnyt on paskapuhetta, olen itse nähnyt omin silmin jopa kuusi kertaa vuodessa, tilanteen hieman toisenlaisena... joten toinen meistä valehtelee enkä se ole minä

        Eikö vain Maija... et varmaan nähnyt niitä tuhansia rottiakaan rantakadulla...

        Mutta kiitos ns. rehellisyydestäsi.... ensimmäistä kertaa olet pattayalla, mikä sekin lienee "factaa" kuitenkin kymmenen vuotta olet palstalle kirjoitellut...

        Miksi lerppaa häiritsee naiset kohteessa jossa yritti 6 x vuodessa? Minua ei häiritse. Laskepas Lerppa 14 miljoonaa jaettuna 20 tuhatta. Huomaat että ei riitä jokaiselle niitä morsiamia, paitsi että et osaa laskea etkä lukea etkä kirjoittaa etkä ole koskaan käynyt Pattayalla.

        Minä olen täällä. Hyvä ilma ja rauhallista.


      • 33NumBall

        Resuperse logiikkasi hieman ontuu huorien tai ja turistien lukumäärät eivät korreloi toisiaan, ainoastaan sinun tyhmyytesi korreloi sinun kengannumeroa.


      • SenseiHd

        Maijan jutut ne muuttuu samaan tahtiin kuin nimimerkkinsä ja nyt ekaa kertaa Pattiksella.

        En osallistu aiheeseen mutta tuosta Reeperistä kiva muisto.

        En tiedä onko enään mutta aikoinaan juhannuksen aikoihin siellä oli Harrikkatapahtuma pelipaikalla ja tuli kerran käytyä.

        Olihan meininki aika vapautunutta, kun letkassa tyttöjäkin oli yläosattomissa ym.ja jne.

        Outo ilmiö oli se näin motoristin kannalta, että lähempääkin tulleet tuli toinen toistaan komeimmilla asuntoautoilla Harrikan ollessa peräkärryllä ja meitä pidettiin outoina, kun pyörillä tultiin.


      • Pave121
        40x kirjoitti:

        Miksi lerppaa häiritsee naiset kohteessa jossa yritti 6 x vuodessa? Minua ei häiritse. Laskepas Lerppa 14 miljoonaa jaettuna 20 tuhatta. Huomaat että ei riitä jokaiselle niitä morsiamia, paitsi että et osaa laskea etkä lukea etkä kirjoittaa etkä ole koskaan käynyt Pattayalla.

        Minä olen täällä. Hyvä ilma ja rauhallista.

        Tällä reppanalla ei tuo laskutaito ole ihan bueno meinaatko että Pattayalla on tarjolla 14 miljoonaa vuokramopoa...


      • Pave121 kirjoitti:

        Tällä reppanalla ei tuo laskutaito ole ihan bueno meinaatko että Pattayalla on tarjolla 14 miljoonaa vuokramopoa...

        Lerpan logiikalla on.

        Lerppa sanoo että kaikki Pattayalle matkaavat juoksevat halvan perseen perässä. Lerppakin. 6 x vuodessa. Lerpan logiikalla on siis Pattayan huorilla jokaisella 700 poikaystävää. On ne varmaan perhanan rikkaita kun 700 jermua laittaa rahaa tilille joka kuukausi ja rakastaa. Kiireisiäkin ne on varmaankin.

        Totta turisee tuo firsttimeri. Tämä on inkkareiden ja muiden aasialaisten aikaa. Pattaya beachillä yli puolet oli äsken thaikkuja, kun kävin hieronnassa lenkin jälkeen. Thaikkujen määrä beacheillä on lisääntynyt rajusti viikonloppuisin. Rantatuolit olivat käytännössä täynnä, vaikka on vielä hiljaista vuodenaikaa.

        Beachroadin alkupäässä on hiekkavalleja ajettu valmiiksi levittämistä varten. Ensi kuussa tulee kuulema kaivurit rannalle. Kelit on mukavia. Ei sateesta tietoakaan eikä ole liian kuuma. Terkkuja vaan Lerpalle hoivakotiin ja tietenkin myös ihanille hoitajille, jotka antavat Lerpan olla rauhassa netissä kaikki päivät! <3


      • IhanBimboOoot
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Lerpan logiikalla on.

        Lerppa sanoo että kaikki Pattayalle matkaavat juoksevat halvan perseen perässä. Lerppakin. 6 x vuodessa. Lerpan logiikalla on siis Pattayan huorilla jokaisella 700 poikaystävää. On ne varmaan perhanan rikkaita kun 700 jermua laittaa rahaa tilille joka kuukausi ja rakastaa. Kiireisiäkin ne on varmaankin.

        Totta turisee tuo firsttimeri. Tämä on inkkareiden ja muiden aasialaisten aikaa. Pattaya beachillä yli puolet oli äsken thaikkuja, kun kävin hieronnassa lenkin jälkeen. Thaikkujen määrä beacheillä on lisääntynyt rajusti viikonloppuisin. Rantatuolit olivat käytännössä täynnä, vaikka on vielä hiljaista vuodenaikaa.

        Beachroadin alkupäässä on hiekkavalleja ajettu valmiiksi levittämistä varten. Ensi kuussa tulee kuulema kaivurit rannalle. Kelit on mukavia. Ei sateesta tietoakaan eikä ole liian kuuma. Terkkuja vaan Lerpalle hoivakotiin ja tietenkin myös ihanille hoitajille, jotka antavat Lerpan olla rauhassa netissä kaikki päivät! <3

        Maijan lempisana KAIKKI.

        Älä poju väitä, että varsin monella on poikaystäviä useampi, jotka laittavat kuukausittain tilille rahaa tietämättään että ei ole ainoa poikaystävä.

        Koska Te rakkaat kokoonnutte suuren pöydän ääreen kun nyt KAIKKI olette siellä?


      • 33NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Lerpan logiikalla on.

        Lerppa sanoo että kaikki Pattayalle matkaavat juoksevat halvan perseen perässä. Lerppakin. 6 x vuodessa. Lerpan logiikalla on siis Pattayan huorilla jokaisella 700 poikaystävää. On ne varmaan perhanan rikkaita kun 700 jermua laittaa rahaa tilille joka kuukausi ja rakastaa. Kiireisiäkin ne on varmaankin.

        Totta turisee tuo firsttimeri. Tämä on inkkareiden ja muiden aasialaisten aikaa. Pattaya beachillä yli puolet oli äsken thaikkuja, kun kävin hieronnassa lenkin jälkeen. Thaikkujen määrä beacheillä on lisääntynyt rajusti viikonloppuisin. Rantatuolit olivat käytännössä täynnä, vaikka on vielä hiljaista vuodenaikaa.

        Beachroadin alkupäässä on hiekkavalleja ajettu valmiiksi levittämistä varten. Ensi kuussa tulee kuulema kaivurit rannalle. Kelit on mukavia. Ei sateesta tietoakaan eikä ole liian kuuma. Terkkuja vaan Lerpalle hoivakotiin ja tietenkin myös ihanille hoitajille, jotka antavat Lerpan olla rauhassa netissä kaikki päivät! <3

        Sinulla näyttää olevan luetun ymmärtäminen ja matematiikka täysin hukassa, sinusta reppana tulee mieleen andy mccoy, alias antti hulkko... resuperse.


      • 33NumBall

        Ja koirani sinuun verratuna, ei sinua muuten resuperseeksi kutsuttaisi, eikö vain reppana...


      • aikamatkaaja2
        33NumBall kirjoitti:

        Kirjoituksesi kertoo että et ole käynyt noissa missään, aloitan reeperbahnista tuosta harmpurin helmestä, olen käynyt siellä kaikkiaan viisi kertaa eri vuosien aikana, se on nykyään hyvin siisti, sen keskellä on jopa Mc Donalds perheravintolla, ollut jo parisenkymmentä vuotta... se perseen myyntialue on vuosien varrella pienentynyt lähes olemattomaksi, eikä siellä koskaan tule vastaan vanha mies jolla kainalossa nuori vuokramorsian.... paljon pahempia paikkoja löytyy muista saksan kaupungeista, vaikkapa frakfiurtin aseman läheltä...

        Mitä taas pattayaan tulee vuokramorsiamia on noin 20.000, ei tietenkään pattayalla ainoa aktiviteetti ole huorat, ja muut seksityöläiset... mutta, koko kaupunki on rakentunut niiden varaan, jos ne katoavat pattaya on ns. kusessa ja syvästi...

        se että sinä et niitä ole nähnyt on paskapuhetta, olen itse nähnyt omin silmin jopa kuusi kertaa vuodessa, tilanteen hieman toisenlaisena... joten toinen meistä valehtelee enkä se ole minä

        Eikö vain Maija... et varmaan nähnyt niitä tuhansia rottiakaan rantakadulla...

        Mutta kiitos ns. rehellisyydestäsi.... ensimmäistä kertaa olet pattayalla, mikä sekin lienee "factaa" kuitenkin kymmenen vuotta olet palstalle kirjoitellut...

        Tottahan tuo Jykylän cittarin pahasilmä osittain haastaa firstimeri nimimerkillään. Sen yli 10 vuotta se on palstalla ostetuistathaikku tyttöystävistään, suomalaisista existään ja menestyvistä yrityksistään puhunut. Hienoa, että on nyt päässyt ensimmäistä kertaa oikein pelipaikalle. Vähän on kuitenkin lapsenmielisyyttä kommentissaan.....

        " Täytyy heti sanoa että on täyttä paskapuhetta väittää Pattayaa paikaksi jossa on pelkästään seksiturismia. Se näyttää olevan menneisyyttä jos sitäkään, en tiedä, mutta eihän tää ole ollenkaan sellainen kuin väitetään. "

        Totta. 10 vuotta kun on lukenut vain HS:n kuukausiliitteen freelanseri toimittajien provosoivia Seksi,Thaimaa,Pattaya juttuja( monilla miestoimittajilla 2vkon reissu: Matkat 1400e hotelli 1000e tytöt 4000e ruuat juomat 3000e) Täytyy freelanserin joku juttu vääntää, että saa kulut verotukseen. Jutuissa yleensä moititaan juurikin sitä maksullista, (toimittajien itse kokemaa) seksiä.

        Loppu tietämys on isoilta pojilta jotka ovat käyneet jo kymmeniä kertoja....

        Onhan se selvä, että kaikki jutut tuntuu liioitetulta, keltanokan, muna pystyssä pyörivän ressukan mielestä? Itse näen sieluni silmin, kuinka keltanokka on havainnut Bankkarin reittilennolla olevat Thaimaalaisen lentoemännän ja 2 matkustajana olevaa Thaimaalaista naista. Bangkokiin laskeuduttaessa hänen mielessään pyörii... Lennolla oli 2 thaikkutyttöä ja yksi emokin oli thaikku... Hänen mielestään kukaan ei käynyt niitä ruuvaamassa koneen vessassa koko lennon aikana??? Tuli vähän sellaanen kusetettu olo? Onkohan koko Patilassakaan mitään seksiä..? Sitten rantakatua dallaillessa se etsii käytettyjä kondareita tai jotain, mikä viittaa edes vähän johonkin seksiin.

        Näki vain 2 vanhaa herrasmiestä nuorten tyttöjen kanssa..? Maksullista seksiä ei hänen mukaansa siis paljoa esiintynyt. Kysy pizzanaama sen baarin tarjoilijalta, jossa istut ja kerrot ettei seksiturismia näy? Kysy siltä joka tuo sulle seuraavan oluen, että lähteekö se sun luokse yöks, jos annat sille 30e?.. Tiedät missä maksullinen seksi kulkee.?

        Ei ne harmaatukkaiset maksuseksin harrastajaturistit pyöri kävelykadulla, ne imeskelee Pengran kopioita huoneessaan ja panee.... Ne on seksituristeja, eikä mitään kulinaarisia elämyksiä kävelykadulta etsiviä keltanokkia.. MUISTA TÄMÄ AINA.


    • kaikellapaikkansa

      Baarin pito Thaimaassa on elämäntapaintiaanin hommaa farangille. Virolaiset ei sellaiseen ryhdy. Istuvat rahakoneen päällä, sitä myyntiin siis.

      • Liikkeenohjausta

        Norskibaarien omistajat keskittyvät lomailuun. Ne ei päivystä baareissaan. Jopa tarkastukset on ulkoistettu thaikuille.

        Eikä ne pienistä vedätyksistä välitä, niinkuin Sinuhe ohjasi Kaptahia. Siten baarin saakin kannattavaksi, ettei nipota.


    • jatkasamaanmalliin

      Luettuani numballin juttuja minun on hyvin vaikea uskoa tämän henkilön mihinkään juttuun.

      • TäysinTietämätönLukija

        No nyt tupsahti palstalle tietäjä.

        Kerro meille kenen juttuja kannattaa lukea.


      • jatkasamaanmalliin
        TäysinTietämätönLukija kirjoitti:

        No nyt tupsahti palstalle tietäjä.

        Kerro meille kenen juttuja kannattaa lukea.

        Ei tällä palstalla kenenkään, mutta jos paikka on vaarallisin ja paskin maailmasa ja siellä käy rikolliset ja sairaat niin kannattaako siellä käydä 6 kertaa vuodessa.


      • 33NumBall
        jatkasamaanmalliin kirjoitti:

        Ei tällä palstalla kenenkään, mutta jos paikka on vaarallisin ja paskin maailmasa ja siellä käy rikolliset ja sairaat niin kannattaako siellä käydä 6 kertaa vuodessa.

        Mitäs maija jos lopettaisit jo... repppana.


      • hulluseon
        33NumBall kirjoitti:

        Mitäs maija jos lopettaisit jo... repppana.

        Reppana on kuningas suhun verrattuna mitä jos ite lopettaisit ja hankkisit elämän.
        Sinä olet säälittävin tapaus maailmassa ja jaksat päivästätoiseen nimitellä muita.
        Noin sairas joutaisi pakkohoitoon mutta täällä saa tollaset olla vapaana ja joku on huolissaan maahanmuuttajista.


      • MaijaOnBimbo
        hulluseon kirjoitti:

        Reppana on kuningas suhun verrattuna mitä jos ite lopettaisit ja hankkisit elämän.
        Sinä olet säälittävin tapaus maailmassa ja jaksat päivästätoiseen nimitellä muita.
        Noin sairas joutaisi pakkohoitoon mutta täällä saa tollaset olla vapaana ja joku on huolissaan maahanmuuttajista.

        Mahdoitko itse nimimerkkipiruilullas sekä tekstilläs nimitellä ???????????


      • Urpojaoottekaikki
        MaijaOnBimbo kirjoitti:

        Mahdoitko itse nimimerkkipiruilullas sekä tekstilläs nimitellä ???????????

        Et ymärrä lukemaasi.


    • 40xplus1x

      Äh& lämiän väki on lisääntynyt valitettavasti Pattayalla. Otin itselleni uuden hotlan netistä ja se paljastui heidän hotellikseen. Aamiaisella mulkoilivat murhaavasti ja ä-homot tappeli käytävällä yöllä. Joku oli paskantanut sänkyyn ja sitä selviteltiin securitymiehen ja siivoojien kanssa. Onneksi tämä hotelli ei ole kuin kolme päivää.
      Itellä kaamea krapula ollut koko päivän, joka taitetaan NYT uuteen nousuun. Näin nimittäin kadulla niin kauniin naisen että meinasi järki lähteä. Siispä häntä etsimään tai vastaavakin käy.
      Uusi jättiostari on nousemassa Pattaya Nuan varteen kokoluokkaa itäkeskus. Uusia hotelleja ja rafloja nähty kymmeniä. Kehitysvauhti on uskomaton. Nyt on ostajan markkinat Pattayalla jos naista hamuaa... Tarjontaa piisaa niin että tällainen vaatimaton poika menee sekaisin taas kerran ja rakastuu 25 kertaa päivässä. Jopa auton ikkunan läpi.

      • SenseiHd

        Ystäväsi 2010 kertoi kahvitelleensa kanssasi tänään ja hommanneensa lähes ilmaisen hotellin sinulle ja ystävillesi.
        On se niin ihmeellistä.
        Kerro ihmeessä sitten suomibaaritarinaa ja iltariennoista.


      • 40x
        SenseiHd kirjoitti:

        Ystäväsi 2010 kertoi kahvitelleensa kanssasi tänään ja hommanneensa lähes ilmaisen hotellin sinulle ja ystävillesi.
        On se niin ihmeellistä.
        Kerro ihmeessä sitten suomibaaritarinaa ja iltariennoista.

        Esiinnyt minuna ja kerrot satuja. Kuten aina ennenkin. Tuo edellinen en ole minä. Olen Pattayalla minäkin.


      • SenseiHd
        40x kirjoitti:

        Esiinnyt minuna ja kerrot satuja. Kuten aina ennenkin. Tuo edellinen en ole minä. Olen Pattayalla minäkin.

        Samat säännöt.......

        Lue IRSTAS PUKEUTUMINEN ja revi siitä 🐒.


      • Persläpilerppa-ahkeroi
        SenseiHd kirjoitti:

        Samat säännöt.......

        Lue IRSTAS PUKEUTUMINEN ja revi siitä 🐒.

        Persläpilerppa ahkeroi palstalla, vastailee yleensä itselleen monilla nimimerkeillä, koska palsta olisi liian hiljainen muutoin.


    • ihansamaihansamaihansama

      Ihan sama kenen hallussa ja mitä mongertavat, paska maine ei Täimaalta tule koskaan katoamaan ja te äijän käppyrät vielä luulette, että sinne tosiaan matkaa perheet saati naisturistit !

      • ryhdistäydy

        Ikävää, että miehesi päätyi Pattayan ihanan neitosen takia ottamaan avioeron.
        Sinun pitäisi jo näin monien vuosien kuluttua tapauksesta unohtaa asia, ethän voi sille mitään, että kouluttautumattomana jäit köyhänä ja yksinäisenä, siivoojapaksukaisena, jatkamaan eloasi laitakaupungin vuokrayksiössä.


    • StavangerinSälli

      Hauskaa, että te suomalaiset huomioitte myös meitä norjalaisia. Alla kerron äiteenkielellä, mikä meidän Thaimaanmatkailun suurin ero on:

      Vi reiser

      Stavanger-København kl.16.10.

      København-Wien kl. 20.00.

      Wien-Bangkok kl.23.10.

      Da skulle vi være framme i Bangkok rundt kl.15.00 lokal til neste dag, dvs. 09.00. vår tid (omtrent), altså tilsammen 17 timer inkl.mellomlandingene.

      ps.

      Voin muuten taata, että ei meillä tavan kansalaisilla ole niitä öljymiljoonia käytössämme. Nuoruuteni asuin Suomessa Joensuussa ja kaipaan sinne takasin, aika ajoin.

      Toinen ero kansojemme välillä on, että keskustelupalstoilla ei ole tuollaisia häiriköitä kuin tuo Lerppa on.

      ps2

      Tuntureilla on jo 30 cm lunta

      • KusipääOot

        Maija nauti ja ajattele, mutta ajattelethan sinä.


      • KelallaEiLennetäThaihin

        Uskotaanko Norjassa vielä hiihtäjien puhtauteen ?

        Ootko Volvo-mies ? XC-60 malli ?


      • lueRöyhkeysuudelleen
        KusipääOot kirjoitti:

        Maija nauti ja ajattele, mutta ajattelethan sinä.

        Katos, Lerputin, jokos olet hakenut töitä ?

        Vai istutko vieläkin Ossin armeijassa veronmaksajien elättinä ?


      • haistele-edes-perääs
        lueRöyhkeysuudelleen kirjoitti:

        Katos, Lerputin, jokos olet hakenut töitä ?

        Vai istutko vieläkin Ossin armeijassa veronmaksajien elättinä ?

        Juu, Lerpan alias Sika Amalian olisi syytä lukea kirja. Nyman tekee koko ajan, kirja Röyhkeys vei kolmen vuoden kaiken ajan. Amaliakin voisi kirjoittaa kirjan elämästään ja Thaimaan inhostaan.


      • StavangerinSälli
        KelallaEiLennetäThaihin kirjoitti:

        Uskotaanko Norjassa vielä hiihtäjien puhtauteen ?

        Ootko Volvo-mies ? XC-60 malli ?

        Tavallinen kansa ei ole uskonut enää vuosiin, mutta näistä asioista ei ole tapana puhua, ainakaan avoimesti, etenkään muunmaalaisten kanssa. Statoilin kassakaapissa on hyvät tropit hiihtäjille, ei Norjan kansalaisille.

        XC90:llä tässä kohta liikenteeseen lähdetään. Liukasta on kuin Pattayan yössä.


      • meillekaikille
        StavangerinSälli kirjoitti:

        Tavallinen kansa ei ole uskonut enää vuosiin, mutta näistä asioista ei ole tapana puhua, ainakaan avoimesti, etenkään muunmaalaisten kanssa. Statoilin kassakaapissa on hyvät tropit hiihtäjille, ei Norjan kansalaisille.

        XC90:llä tässä kohta liikenteeseen lähdetään. Liukasta on kuin Pattayan yössä.

        Vaikka norjalaismedia tuntuu nyt puolustavan omiaan, miten tämä kaikki lopulta tulkitaan norjalaisen urheilun takapirujen kabineteissa. Yksi käry tuskin sponsorikatoa tuo, mutta oma tahransa norjalaiseen huippu-urheiluun nyt tuli. Ensisijaisesti hiihtoon, mutta voi tässä joku kohta kysyä myös nosteessa olevan norjalaisen yleisurheilun ja muunkin sikäläisen huippu-urheilun eettisen koodin perään.

        Mutta vaikka käry on nyt Johaugin ja norjalaisten, muun maailman kannattaisi nyt hieman hillitä omia reaktioitaan. Tätä käryä voi siinä mielessä hurrata, että näköjään norjalaisiakin käsitellään tuomioita annettaessa edes suunnilleen muun maailman kriteereillä, mutta ei yhtään enempää.

        Ajatus siitä, että Norjan käry olisi muun hiihtomaailman etu, on vaarallinen, perverssi ja tyhmä. On nimittäin niin, että Johaugin ja Norjan lisäksi tässä kärähti nyt koko kansainvälinen hiihtoyhteisö. Lajin dopinghistoriassa ei 2000-luvun aikana juuri hurraamista ole. Nyt kun kärylistaan on saatu norjalaisiakin, lajin globaalia mielikuvaa vaanii samanlainen dopinglajin leima kuin kansainvälisen pyöräilyn kohdalla on nähty.

        Sen mainehaitan hallinta on koko kansainvälisen hiihtoyhteisön yhteinen ongelma. Vaikka Johaugin käry saattaa hitusen parantaa Suomen hiihdon olympianäkymiä, ei siitä mihinkään päästä, että mikäli norjalainen hiihto menettää maineensa, alkaa sellainen ulostemyrksy, jonka hajuhaitat heijastuvat Suomeen asti


    • näinseonollutaina

      Norjalaiset ovat kuin Andy McCoy 80-luvulla. Niillä on aina viiskytdonaa perstaskussa ja ne ostaa sen nakkikioskin, johon menevät pämppäämään.

      • TässäJärjestyksessä

        Vaan eivätpä ostele suomiravintoloita, vaan keskittyvät niissä viihtymiseen.

        Ja kunnolla.

        Suomalaisten ravintoloiden yleisimmät kansallisuudet ovat norjalasiet, venäläiset, ruotsalaiset, thait ja viimeisenä suomalaiset.


      • kaikkiviihtyy
        TässäJärjestyksessä kirjoitti:

        Vaan eivätpä ostele suomiravintoloita, vaan keskittyvät niissä viihtymiseen.

        Ja kunnolla.

        Suomalaisten ravintoloiden yleisimmät kansallisuudet ovat norjalasiet, venäläiset, ruotsalaiset, thait ja viimeisenä suomalaiset.

        Kyllä ainakin Makella käy paljon hollantilaisia ja saksalasisia. Paikka on siisti ja hyvillä mestoilla ennen walkkarille siirtymistä, joten hyvä paikka avata iltaa.


      • NiinViihtyy
        kaikkiviihtyy kirjoitti:

        Kyllä ainakin Makella käy paljon hollantilaisia ja saksalasisia. Paikka on siisti ja hyvillä mestoilla ennen walkkarille siirtymistä, joten hyvä paikka avata iltaa.

        Juoko saksalasiset lasikolpakoista vai perinteisesti suomiräkälöiden kertakäyttömuovimukeista?


      • KäyppäKerran
        NiinViihtyy kirjoitti:

        Juoko saksalasiset lasikolpakoista vai perinteisesti suomiräkälöiden kertakäyttömuovimukeista?

        Kertiksia on vain sun Hiekkiksen räkälöissäs. Makella löytyy tuoppia vaan laatuastiastoa.


      • NytViihtyy
        KäyppäKerran kirjoitti:

        Kertiksia on vain sun Hiekkiksen räkälöissäs. Makella löytyy tuoppia vaan laatuastiastoa.

        No täytyypä käydä kun löytyy tuoppia ja laatuastiastoa.

        Kiitos vinkistä.

        Miten onko sulla tästäkin paikasta viimevuoden kuukausittainen liikevaihto julkaista?
        Toimiiko ihan 12 kuukautta vuodessa?


    • kveeni

      Köyhät suomaliset kadehtiva torskaa, jolle thaityttökin hymyilee mielellään. Tulukka meile töihin, niin saatta arvostusta.

    • pikkuhiljaapikkuhiljaa

      Norjalaiset selkeästi arvostamat thaimaalaista elämäntapaa ja siksi viihtyvätkin Thaimaassa.

      Tuo on henkisen kasvun paikka vielä Suolla syntyneelle.

      • suollesyntyneet

        Kätilöopisto on toki rakennettu suolle, mutta ihan muovilakanalle tässä on synnytty. Sitä en tiedä missä siitetty, sänkyä epäilen.


      • YingluckTietää
        suollesyntyneet kirjoitti:

        Kätilöopisto on toki rakennettu suolle, mutta ihan muovilakanalle tässä on synnytty. Sitä en tiedä missä siitetty, sänkyä epäilen.

        Vetistä hetekaa epäilen

        Yingluckin sanoin; Norja on aivan paska paikka jossa yksikään tolkun ihminen ei asu vaikka hänen veljensä ja Sika Anaalia muuta väittääkin. Vai onko teistä kukaan ikinä suunnitellut lähtevänsä lomalle Norjan sulttaanikuntaan? Koko maan nimestä tulee korkeintaan yksi kondomimerkki mieleen.


    • Pengaalöytyy

      Kyllä sitä rahnua niillä on vain toisel taval. Viihtyvät jopa Helsingin yössä vaikka hinnat on mitä ovat.

    • onkoniitänäinpaljon

      Tuntuu, etä niiden määrä vaan kasvaa koko ajan

      • Zorroamigo

        Suomalaisen keskimääräinen nettovarallisuus oli 2014 vuonna 60000 euroa. Norjalaisella se oli 600000. Sen jälkeen suomalaiset ovat köyhtyneet lisää ja norjalaiset rikastuneet.
        Ero on sitä luokkaa että turska voi ostaa omilla rahoillaan 10 pikku baaria ja suomalainen alle yhden. Turska ei pelleille naisten kanssa. Se vie ne vihille ja kotiin vuonoon nyrkin ja hellan väliin. Oslo ei ole koko Norja. Norja pukkaa öljyn vuoksi ylijäämää reippaasti joka vuosi ja sillä on tuottoisia sijoituksia. Suomella on Talvivaara, Sipilä ja Berner.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe