Pääsykoekutsut soteli

WannaBeSossu

Jo kuumottaa, josko alkaisi tipahdella kutsuja sähköpostiin... Sosionomin monimuotoon hakemassa, pisteillä 53 pitäisi yrittää.

164

4268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootellaootellaa

      Loppuviikosta luvattiin. Voikohan se mennä huomiseen?

    • Kauhustakankea

      Täälläki jännätään! Tulispa jo alimmat rajat näkyviin koulujen sivuille!

    • Pääsykokeisiiin

      Kutsu tuli itelle sairaanhoito puolelle Laureaan!

      • Musmus2017

        Paljon sait sotelista pisteitä?


      • Pääsykokeisiiin
        Musmus2017 kirjoitti:

        Paljon sait sotelista pisteitä?

        48,6 tuli pisteitä


    • Huhhuh1

      Lappeenrantaan ensihoitoon tuli kutsu 57.7 pinnalla :)

      • Norde3

        Näkyy se laurean verkko-opintojen ja monimuodon pisteraja jo netissä ja mun pitäis niiden mukaan saada kutsu pääsykokeeseen, mutta ei ole vielä tullut. Onkohan muilla näin?


      • Jäniiis

        Mulle tuli laureaan kutsu (sosionomi verkko-opinnot) ja pisteet oli 62,9.


      • Norde3
        Jäniiis kirjoitti:

        Mulle tuli laureaan kutsu (sosionomi verkko-opinnot) ja pisteet oli 62,9.

        Juurikin samaan hait ja mun pisteet oli 65,5 eli ajattelisin että eiköhän mullakin spostiin se pian tipahda.. :D


    • Jännääjännää

      Kutsu tuli lahteen fyssarin pääsykokeeseen pisteillä 56/80.

    • Tämmöstätänään

      Tuli kutsu Lahteen sosionomiks 👏🏼

      • Norde3

        Millaisilla pisteillä pääsit?


      • Tämmöstätänään

        44,4 et ei huikeet.


      • Norde3
        Tämmöstätänään kirjoitti:

        44,4 et ei huikeet.

        Okei. Mä siis hain useampaan kaupunkiin Sosionomiksi, ensimmäisenä tamkiin. Mistään ei ole vielä kutsua tullut, vaikka nimenomaan Lahteen ja Laureaan riittää sitten reippaasti pisteet. Stressaan täällä nyt hiukset päästä kun muille tippuu kutsuja ja mulle ei... :D


      • Jokuvain93

        Onko mitään kokemusta pääsykokeista? Et miten valmistautuis? Itse sain kans Lahteen pääsykokeen sosionomiksi.


      • PrincessReetta

        Mulle tuli kans 🙂 En elätellyt edes toiveita Lahdesta, koska keväällä pisteet esivalinnasta oli tosi korkeat


    • Opiskelijaksi2017

      Mulle tuli myös kutsu Lahteen fyssariksi, esivalinnan pisteet 55/80 :)

      • Jännääjännää

        Jesjes! Siellä siis nähdään :D


    • Jännittää

      Onko kellään tullu kutsua sh hamkiin?

    • Mävaan865

      Metropoliaan tullu kenellekään?

      • Intoilija12

        Ei oo tullu mulle ainakaan vielä!


      • mymble123

        terveydenhoitajaksi ja sosionomiksi tuli kutsut, en ole vielä nähnyt pisterajoja


      • Khyä

        Metropoliaan sosionomiksi tuli 51.5 pisteillä


      • VoiVoi_

        Metropoliaan geronomiks tuli 35,3 pisteellä.


    • apua100

      turku sh monimuoto, pisterajoja, kutsua??

    • Pisterajat
      • WannaBeSossu

        Tämä ei tällaisenä toimi, uusi linkki? Yritin kopioida mut ei löydy. Kiinnostaa nuo rajat!


      • Jeppistäjeejee

      • Liiankauanmenee

        Ei toimi linkki


    • elliyk

      Täällä odotellaan myös O.O

    • Ulallaa86

      Onko kukaan saanut kutsua TAMKiin sairaanhoitajakoulutukseen? Millä pisteillä?

      • Tulevasairaanhoitaja

        Sain kutsun Tamkiin sh päivätoteutus, pisteet 54,9


      • Yo-kai

        51 pisteellä, sh monimuoto TAMK


    • ouno

      Onko diakiin joku saanut kutsua tai tietoa pisterajoista?

      • tillitähti

        Ei oo tullu... Kovasti jännitän ja odottelen!


      • Toivoajäljellä

        Lähettää varmaan sitten huomenna kutsut, omat pisteet 54,2 Diak eka toive sosionomi-diakoniks, kolmantena oli Laurea sosionomi ja siihenkin riittäisi pisteet mutta ei oo tullu kutsua ?
        Eli vielä uskaltaisin toivoa 😀 vaikka jännittää niin rauhassa vaan yön yli! Tsemppiä!


      • vieläootellaan

        Täällä kans ekana diak pori sosionomi monimuoto ja tokana sosionomi diakoni pisteillä 49,9. Mahtaakohan käydä kutsu :|


    • Enjaksaodottaa

      Kellään tullut XAMKIN kutsuja kotkaan?

    • Odottavainen

      Onko metropoliaan fyssariksi tullu kutsua kellekkään?

      • kzfkjdsf

        57,9 pistettä vaadittu, että tulee kutsu metropoliaan fyssäriksi. Hiukan ylempänä näky olevan linkki tuonne pisterajoihin.


    • Kärsimätön1

      Ketään saanut turun amk sosionomiksi kutsuja?? Ja millä pisteillä

    • Odottelua

      Diakin pisterajoja odottelen myös...Laurean monimuotoon sosionomiksi kutsu tipahti jo.

      • hlFIUHSIDF

        Millä pisteillä pääsit?


      • Odottelua

        54,9


    • Saraaaa77

      Mistä voi löytää metropolian pistrajat? Sain 48.2 apuaaa:(

      • ksejhisuhies

        Ylempänä linkki. Ei toimi suoraan tuosta linkistä, kopioi se kokonaisuudessaan ja liitä osoitekenttään, sillä löytää. :)


      • Saraaaa777
        ksejhisuhies kirjoitti:

        Ylempänä linkki. Ei toimi suoraan tuosta linkistä, kopioi se kokonaisuudessaan ja liitä osoitekenttään, sillä löytää. :)

        Nyt löysin kiitos:) eli pääsen varmaan mutta en vielä saanut kutsun:/


      • ksejhisuhies
        Saraaaa777 kirjoitti:

        Nyt löysin kiitos:) eli pääsen varmaan mutta en vielä saanut kutsun:/

        Eipä mitään. Mäkin pääsen kyllä sekä sosionomiksi että geronomiksi, mutta ei oo tullut kutsua. Mulla on tampere ykkösenä hauissa, johtuneeko siitä sitten ettei oo tullut kutsua tuonne vielä kun tamkin valinnat ei oo valmiina. Enpä tiedä.


    • Norppis80

      Metropoliaan suuhygienistiksi kutsu tuli. Pääsykokeet 2 päiväset? Jopas..

      • Ranteetauki

        Onkos tampereen tai turun pisteitä tullut ? Lähinnä sairaanhoitaja kiinnostaisi.. metropoliasta on tullu ja oli 40,6.
        Omat on 40,1 . Surkuhupaisaa.

        Onko tuohon koepisteisiin lisätty ensimmäisen hakutoivoon lisät eli 5 pistettä? Ei kai voi olla..


      • Jdindbdb
        Ranteetauki kirjoitti:

        Onkos tampereen tai turun pisteitä tullut ? Lähinnä sairaanhoitaja kiinnostaisi.. metropoliasta on tullu ja oli 40,6.
        Omat on 40,1 . Surkuhupaisaa.

        Onko tuohon koepisteisiin lisätty ensimmäisen hakutoivoon lisät eli 5 pistettä? Ei kai voi olla..

        Ei enää saa mitään ekan toiveen lisäpisteitä


      • Ranteetauki

        Okei, hyvä tietää! 😂


      • Tätsykkä0880

        Onko suuhygienistiks tosiaan kahden päivän koe?! Kutsua viä oottelen...


      • Norppis80
        Tätsykkä0880 kirjoitti:

        Onko suuhygienistiks tosiaan kahden päivän koe?! Kutsua viä oottelen...

        Juu 8-9.11. Kaks päivää! Ekana päivänä 9-12 mm. laskutehtäviä ym ja toiselle päivälle ryhmätilanteet.


    • 59p

      Kutsu tuli Metropoliaan suuhygienistiksi.
      Mistäköhän johtuu noin suuret erot valintakokeisiin kutsuttujen määrissä?

    • Jjjkkkkkk

      Tampereen ja turun pisteitä selvilla?

      • apua100

        turun myös ootellaan.


    • malttamaton1

      Ei oo vieläkään tullu metropoliaa ensihoitajaks? :(

    • Jeiiii

      Onks joku saanu kutsun metropoliaan fyssariks?

      • Iiiiks

        Mulla pisteiden pitäs riittää sinne fyssarin pääsykokeisiin mutta kutsuu ei kyllä vielä oo näkyny!


    • Jaaaaaaaaaaan

      Miksi metropolia onniin hidas: (en oo vieläkään saanut sähköpostin vaikka pisteet riittää :(

      • Jeiiii

        Sama tääl!!! En jaksa oottaa, stressaa :D


      • kdkdkjfhfj

        Mulla riittää Lahteen, Metropoliaan ja Lauriaan eikä mistään kutsua vielä. Saan päänsäryn. Jos vaikka huomenna...


      • Kauankestää

        Mitkä on Lahen, metropolian ja laurean ne alimmat ja mistä ne näky?


    • meredii

      Katsokaa roskapostikansio, mulla löytyi Laurean sieltä.

    • dlsfhhhkek

      Äh, tulispa Tamkin pisteet tänään!

    • odottavanaika

      Diakille onko tullut jo kutsua jollekin?

      • eikestä

        Mä odottelen kutsua Oulun Diakkiin eikä ole kuulunut mitään. Edellisten vuosien pisterajoja katsoessa pitäisi kutsu kyllä tulla... Järki lähtee odotellessa!


      • odottavanaika

        täällä sama tunne.... samaa ounastelen, kun katson viime syksyistä tilastoa. Mahtaako tänään tulla? vai voiko mennä jopa alkuviikkoon..


      • eikestä

        Jostain luin, että pyritään lähettämään viimeistään viikkoa ennen koetta. Eli sehän tarkottais ensi viikon alkua... Eiiiii...


      • odottavanaika

        Tässä kyllä huomaa, kuinka malttamaton on. Gmailin kirjautumispainike on kohta puhki. Toivotaan, että tänään päästäisiin jännityksestä..... ::huoh::


      • Odotellenb

        Ite oottelen myös diakin kutsua sosionomin kokeeseen.. en kestä jos menee alkuviikkoon asti


      • eikestä

        Nyt tuli kutsu Oulun Diakin kokeeseen! Just, kun alkoi olla toivo menetetty :)


      • odottavanaika

        Täällä päässä kanssa tuli myös Helsingin Diakille kutsu just! :)


      • Juupajui

        Oulun diakiin sosionomi puolelle pisteillä 39,5 tuli kutsu


    • jfkdkdkd

      Jihuu Tamkille tuli kutsu! Sh monimuotoon pääsin 53,3 pisteellä.

    • Onneton90

      Mistä te löydätte noita pisterajoja? Ite koitin koulun sivuilta kattoo mutten löytäny...

      Kiinnostais Diak, Metropolia, Laurea..

      • hippulontti

      • hippulontti

      • Onneton90n

        Metropolian sain auki, ei riittäny pisteet.. Diakin kiinnostaa sosionomi monimuoto ja kirkon nuorisotyö monimuoto..

        Kiitos Sulle!


      • Onneton90ni

        Laurea monimuoto ja verkko opinnot :)


      • hippulontti

        Heippa! Eli noita diakin en tiedä, mutta Laurean verkko-opinnot 58,8, Laurean monimuoto Porvoossa 42,4 ja Tikkurilassa 52,3.


    • Sosionomikokelas

      Jihuu! Turkuun tuli kutsu! Eiku vaan lukemaan sitten, tuntu kyllä paljon vaikeammilta tuo turun aineisto verrattuna esim esivalinnan aineistoon..

    • Kokeseen
      • Liiankauanmenee

        Ittelläni riittää pisteet Turkuun sekä Lappeenrantaan ja kumpaakaan ei oo tullu vielä kutsua.......


    • Tällästätänää

      Itelle tuli Turkuun kutsu fyssariks ja sairaanhoitajaks 👏🏼 onko kukaan saanut hamkista kutsua?

    • seamkkio

      seamk kutsu sosionomiksi tuli pistein 61...

      • Äähhh

        Lukiko mikä oli alin hyväksytty?


    • ToivottavastitulevaSH

      Itselle tuli tänään Jamk sh päivämuoto, pisteitä mulla oli 46,2! Olin varma ettei tule koska tuntuu että porukka saanut niin hyviä pisteitä esivalinnasta..

      • Tulevasairaanhoitaja

        Mullekin tuli kutsu Jamkiin sh päivätoteutukseen, pisteet 54,9 :) siellä nähdään :)


      • jamksh

        Täällä kans yks Jamkiin sh päivätoteutukseen tulossa! Mulla oli tasan 54 pistettä :D


      • Sosselisos

        Mä sain kanssa 53,8 pisteellä, mitä luulette tuleekohan tosta ennakko matskusta kysymyksiä kirjalliseen osioon? Mitä kaikkee aiotte kertailla. Mää oon harjotellu lähinnä matikkaa, kuumottaa jos on jotain ruotsia tms.


    • Opiskelijako

      Seamkiin tuli kutsu sairaanhoitaja monimuoto. Sain esivalintakokeesta naurettavat 33,8 pistettä. Tyytyväinen kuitenki, kun kutsu tuli. :)

      • WannaBeSossu

        Diakkiin tuli kutsu, sosionomi Helsinki! Pisteitä en tiedä, mitkä alimmat.


      • Odottelenb

        Mitkä pisteet sulla oli ?


      • kokkinenko

        Diak Helsinkiin sosionomin pääsykokeisiin päässeet, mitkä ennakko pisteet saitte?


      • tillitähti

        Mulla 55 pistettä, kutsu Diak Helsinki sosionomi :)


      • Odottelenb

        Noniin, diak pori sosionomi kutsu tuli, pisteillä 49,9!


      • odottavanaika
        kokkinenko kirjoitti:

        Diak Helsinkiin sosionomin pääsykokeisiin päässeet, mitkä ennakko pisteet saitte?

        Vajaa 60.


    • Napunaaaa

      Jamk ja Tamk kutsut tuli sh päivätoteutukseen 62 pisteellä.

      • Tulevasairaanhoitaja

        Niin tuli mullekin molempiin, pisteet 54,9 nähdään siellä :)


      • Napunaaa

        No niin nähdään :) !


    • Khhgjhhh

      Tänään tuli kutsu! Savonia SH

    • Fysiohaave2017

      Pisterajat sosiaali- ja terveysalan varsinaisiin valintakokeisiin syksyllä 2017

      Sosiaali- ja terveysalan hakijoille on ilmoitettu esivalintakokeen tulos sähköpostitse. Alimmat pistemäärät, joilla on valittu LAMKin sosiaali- ja terveysalan varsinaisiin valintakokeisiin ovat:

      • Fysioterapeutti (AMK), monimuotototeutus: 53,6 pistettä
      • Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus: 35,1 pistettä
      • Sairaanhoitaja (AMK), monimuotototeutus: 37,3 pistettä
      • Sosionomi (AMK), päivätoteutus: 44,3 pistettä
      • Sosionomi (AMK), monimuotototeutus: 43,9 pistettä

      Sosiaali- ja terveysalan valintakoekutsut on lähetetty sähköpostitse 19.10.2017.


      😁

    • neititoiveikas

      Onko täällä joku saanut muualle DIAKiin kuin Helsinkiin kutsua? Itse odottelen Porin sosionomi kutsua ...

      • eikestä

        Ouluun tuli kutsu.


    • pistelukko

      Diak Helsinki pisteillä 41,4

    • apuaiiks

      Onko diakin pisterajat vielä tiedossa?

    • Eioonäkyny

      Kukaan saanut vielä kutsua Hamk Sh monimuotoon ja millä pisteillä?

      • Oottavanaikaonpitkä

        Tai Hamk sh päiväopiskeluun?


      • Eioonäkyny

        Hamk sh monimuotoon tuli kutsu 42,1 pisteellä.


      • Oottavanaikaonpitkä

        ja sh päiväopiskeluun 48 pisteellä.
        Koskakohan julkasevat pisterajat, olis kiva tietää mitä ollu alimmillaan.


    • 123456-

      Tietoa seamkin pisterajoista? Pääsin kokeeseen, mutta rajat kiinnostaa..

      • gaijagoo

        pääsin pisteillä 45,8 terveydenhoitajaksi... Tuttu ei päässy 39,6 pisteillä... Mikkä pisteet sulla ja mihin pääsit?


      • nain10

        ei mitään rajaa...


      • 123456-

        56,6 ja pääsin th ja sosionomi.. nyt oli kyll tullut näköjään seamkin sivuille pisterajatkin..


    • jopäässy

      ..rajapiste, on 54, eli pisteraja sori... mut, et pääse hakukukokeeseen? luulisin?

    • HMM31

      Ei näy porin diakin kutsua sähköpostissa missään vaikka diakin kutsut sivujen mukaan lähetetty ja pisteet ylitetty. Sain kokeessa 54.9.

      • näinon1

        ..ee riitä pisteraja 55.0


      • nainko1

        huonot pisteet, sulla....äläkä täällä "kailota" niitä pisteitäs, koska joku ee oo piässy, kokeeseen, et sillee ja loukkaantuu! ee pahalla, mut silleen on.


    • pistelukkon

      No kutsu tuli sähköpostiin Diakkiin, että sori vaan..

      • näinonvainanko

        ..väärä on sulle ilmotus, luitko uutiset....sori olen pahoillani...;)


      • Näinonjuu
        näinonvainanko kirjoitti:

        ..väärä on sulle ilmotus, luitko uutiset....sori olen pahoillani...;)

        Koulut tekee yhteistyötä ja Poriin haku edelleen voimassa mut koe Laureassa ;)


      • oppilas10

        ..uutisissa, luki, jos katsoit, että väärät ilmotukset lähteneen, ensi viikolla oikastaan sori, muit niin on olen mäkin pettynyt, mut ootellaan...


      • näinon1

        .."neiti" näppäräkö siellä???sori vaan....


    • Djp

      Diak Helsinki sosionomi-koulutukseen pisteraja on 43,4. Pääsykoekutsu tuli keskiviikolle 1.11. :)

    • hymyka

      Näkyykö jostain savonian sosionomin pisteet joilla vielä päässyt pääsykokeeseen?

      • eppäilen

        Minuakin kiinnostaisi millä pisteillä olette savonian linjoille päässeet?


    • Simppasilmu

      Mikä oli pisteraja fyssariks metropoliaan?

    • Jahnukainen123

      Näkyykö jossain metrolpolia fyssari rajat?

    • Sosionomiksikohan

      Laurea Sh ja Diak Hki sosionomi kutsut tuli. Pisteet 54,9.
      Ihmettelen Metropolian kutsun puuttumista sosionomi, vaikka pisteet riittää.

    • Tietämät

      Onko kukaan löytäny tamkin pisterajoja mistään?

    • Satumari123

      Sain 51,1 sosionomi monimuotokoulutukseen. Laurea Porooseen tuli kutsu. Diakista Helsinki ja Metropoliasta ei kutsua, vaikka pisteiden pitäs riittää? Miten muilla?

    • Sosionomiksikohan

      Satumari123, mulle tullut Diak Helsinki sosionomi, mut sit taas ei Metropolia sosionomi ole kuulunut mitään, vaikka 54,9pistettä... Kai ne sit ens viikolla tulee?

      Voiskohan ne lähetellä niitä kutsuja jotenkin sukunimen tai sähköpostiosoitteen aakkorjärjestyksen mukaan? Itsellä kun molemmat aakkosten loppupäässä...

      • Djp

        Mun käsittääkseni tulee vain yksi kutsu samalle alalle. Jos sulla on Diak ollut ensimmäisenä vaihtoehtona ja pisteet riittää sinne, saat sinne kutsun valintakokeeseen. Useampia valintakoekutsuja voi tulla käsittääkseni vain, jos on hakenut aloille, joissa on erilaiset valintakokeet (esim. sosionomi ja sairaanhoitaja).


    • näinonvaan

      mulle tuli satapistettä, siis 100, ja täällä "kailottelu" nyt loppu. Mun kaveri ee piässy.. siis jotain rajaa nyt täällä kehumisiinne.

    • Sosionomiksikohan

      Hmmm....no se toki selittää asiaa. Olin kuvitellut, että asia koskee vain yhteistyössä olevia amkkeja, että voit saada vain yhden kutsun. Eli siis Metropoliaan en edes voi nyt päästä? Toki Diak olikin mun ykkösvaihtoehto, joten eipä kai tuolla muuta väliä, kuin että koen, että on vähemmän mahdollisuuksia...

    • Sosionomiksikohan

      Niin ja Ps. Djp pääsykokeissa nähdään : ) !

      • Djp

        Mun ymmärtääkseni voit vielä päästä Metropoliaan , jos sun valintakokeen pisteet riittää sinne. Jos sun pisteet riittää sekä Diakiin että Metropoliaan, käsittääkseni voit päättää kummasta paikasta otat opiskelupaikan vastaan. Ja joo, voi olla, että edellisessä viestissä mainuttu asia koskee vain yhteistyössä olevia oppilaitoksia.

        Jep, pääsykokeisiin vähän päälle viikko :). Tsemppiä sinne meille kaikille!


      • Yo-kai

        Tietääkseni menee niin, että jos koulut tekee valintayhteistyötäsitten, käyt yksissä kokeissa! Jos pisteet riittää ensimmäiseen valintaasi, pääset sinne! Ja järjestys on sitova, eikä voi muuttaa jälkikäteen! Voi myös joutua/päästä käymään monissa saman alan pääsykokeissa ( koulut ei yhteistyössä) ja jos vaan pisteet riittää ekaan niin sinnehelposti pääsee! Esim eka vaihtoehtona Tamk sh ja toisena Hamk sh, molempiin riittää esivalintakokeen pisteet. Käyt molemmissa pääsykokeissa. Vaikka pisteet riittäisi molempiin kolupaikkoihin, aloitat koulun Tamkissa, koska se on listallasi ykkösvaihtoehtona hakulomakkeessa!


      • Yo-kai

        Selvennän edellistä! Eli jos koulut tekee yhteistyötä, saat vain yhden pääsykoekutsun hakulomakkeen korkeimpaan kouluun johon esivalintapisteesi riittää. Vaikka pääsykoepisteesi ei riittäisikään siihen kouluun, verrataan pisteitä sun kakkos valintaan! Jos siellä pisteesi riittävätkin, pääset aloittamaan koulun siellä, vaikka et ollutkaan juuri siellä pääsykokeissa! Kaikkeen siis vaikuttaa tosi paljon koulujen välinen yhteistyö ja sun oma valitsema järjestys. Mutta siis voi myös joutua käymään useammissa kokeissa, vaikka sama ala ja linja! Jokseenkin monimutkaista!


    • shtaith

      Tamkiin sh valintakokeisiin kutsu tuli ja Seinäjoelle th :) onko tietoa millaiset valintakokeet tulee oleen Tamkissa? Nimimerkillä täälä ekaa kertaa hakeva :D

    • ksfhosiufh

      Heippa! Onkohan joku saanut Tamkin sosionomiksi jo pääsykoekutsuja?

    • ApuaToivoElää

      Kauhea paniikki päällä, miksei mulle ole tullut pääsykoekutsua.. Sain esivalintakokeesta 44,5p eli paremminkin olisi voinut mennä. Mulla oli hakutoiveina Tamk, Hamk, Metropolia, Jamk ja Turun amk (kaikki päivätoteutuksena). Näissä keskustelufoorumeissa on ilmotettu pistemääriä millä on valintakoekutsu napsahtanut, samaisiin kaupunkeihin mihin olen hakenut (pisterajat on ollut matalammat, kuin mun saamat pisteet). Voikohan osalle tulla kutsut esim. tuolloin to 19.10 ja osalle vaikka vasta tänään tai huomenna? (Tarkoitan siis samankoulun ja linjan sisäisiä kutsuja).

      • Yo-kai

        Tamk sh pääsykoekutsu on tullut ja sosionomi myös tamkiin tänään, molemmat monimuoto. Hamkiin ei ole tullut.. mulla hamk sh monimuoto ykkösenä hakulomakkeessa, tamk ei tee ainakaan sh:n kohdalla valintakoeyhteistyötä, joten odotan vielä hamkista kyllä kutsua! Kaiken järjen mukaan pitäis olla pisteet kunnossa sinne! Josko hamk on mattimyöhäinen, koska viestiketjussa ei muillekaan ole sieltä tullut vielä kutsuja!


      • Yo-kai

        Ja katsohan nuo koulujen väliset yhteistyöhommat! Voi olla, että linjasta riippuen , tulle vain yksi kutsu?


    • sisätautihoitsuksi
    • sisätautihoitsuksi

      Juuri tuli Hamkin sairaanhoitajan monimuotototeutuksen valintakoekutsu!

      • Eioonäkyny

        Kuin myös 42,1 pisteellä.


    • Huokaus123

      Mitä ihmettä, mulle tuli Lamkista kutsu sairaanhoitaja pääsykokeisiin jo viime to, mutta samaan paikkaan ei ole tullut kutsua sosionomiin, vaikka pisteet riittäisi.... Millon tässä kannattaa olla yhteydessä ja minne.... Diakiin sosionomi diakoniin tuli kutsu perjantaina...

      • Yo-kai

        Tarkista että tekeekö Lamk ja diak valintakoeyhteistyötä! Silloin sama pääsykoe käy molempiin kouluihinkouluihin! Niistä löytyy listaus googlettamalla!


      • Yo-kai

        Oliko sulla diak hakutoiveissa ennen Lamkia? Silloin sulla on samat mahd päästä samalla kokeella jos vain pääsykoepisteet riittää koulupaikkaan! Jos pääsisit pisteiden perusteella molempiin, silloin pääset siihen, joka on hakulomakkeessa korkeammalla! Tämä tietysti vain jos koulut tekevät valintakoeyhteistyötä, mielestäni tekevät!


    • Huokaus123

      Juu tuo diak oli ensimmäisenä. Täytyykin katsoa, josko tekevät yhteistyötä :) Mietin vaan sitä et kun siinä pääsykoekutsussa luki että tervetuloa sosionomi diakoni pääsykokeisiin... Mut josko tarkoittaa myös sit "pelkkää" sosionomiakin...

    • Huokaus123
      • Yo-kai

        Jep, eli yksi pääsykoe on! Ei vaikuta toi nimike siihen! Onnea kokeeseen!


      • Yo-kai

        Eli yksi pääsykoe molempiin! Nimike ei vaikuta siihen! Onnea kokeeseen!


    • Liru

      Jollain kokemusta Diakin (Helsinki) pääsykokeista? Viikon päästä.. apua:)

    • Huokaus123

      Minäkin haluaisin kuulla kokemuksia Diakin (HKI) pääsykokeista :)

    • Djp

      Mäkin olen tulossa Helsingin Diakin valintakokeeseen :). Mun kaveri pääsi viime syksynä sisään. Viime syksynä valintakoepäivänä oli aamulla ollut noin tunnin alkuinfo, jonka jälkeen oli kirjallinen osio, sitten ruokatauko, jonka jälkeen oli ryhmäkeskustelut. Kirjallisessa osiossa piti kirjoittaa miksi haluaa sosionomiksi. Ryhmäkeskustelussa oli kolme hakijaa, ja heille annettiin eri aiheita mistä keskustella. Aikaa koko keskusteluun taisi olla noin 20 minuuttia, jos oikein muistan (joka muistaakseni sisälsi eri aiheita).

    • Djp

      Kirjallinen osio voi toki olla tänä vuonna erilainen, kohta selviää. :)

    • Junkmail85

      Mun laurean sosionomi kutsu valintakokeeseen oli tullut viikko sitten ja huomasin vasta illalla sen, koska se oli tullut 'junk' kansioon.Luulin että en ollut saanut kutsua vaikka oli hyvät pisteet kun en ole ensikertalainen. Roskapostikansion Olin tarkastanut monta kertaa jo, mutta en huomannut että outlookissa on tollanen junk erikseen.huhhuh!!!

    • Oseeeeeeeeeee

      Onko kellekkään tullu oamk pääsykokeisiin kutsua?

      • Eeek

        Olitko pääsykokeissa ja mille alalle? :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe