Vamppyyrit eivät ole super vahvoja me olemme heikoimpia ihmisiä te normaalit ette tiedä miltä tuntuu olla hallitsematta itseään kun veren haju valtaa mielen kun se pakottaa tappamaan ja imemään kun se hallitsee ei voi päättää mitä tekee silmät täyttyvät verestä ja näkö sumenee ja tuntuu kuin aivan joku muu tekisi sen mutta kun se loppuu ja älyää että itse tekisen tappoi vanhemmat parhaat kaverit ystävän ja sitten saa itse hallinnan ja on veren peitossa kulman takaa tulee lisää ihmisiä ja tietenkin joku on saanut haavan ja se tapahtuu taas että vain tiedä miltä tuntuu ja me emme ole vamppyureja meitä kutsutaan vampyriteiksi se on hirveää ja voi kuolla aikaan 150vuotta ja haihdut ilmaan kalpeus veren himo nopeus vahvuus kaikki nuo vitun moiset väitteet meistä ei ole totta te vampyritit siellä jos teillä on jotain jota haluatte tietää tai tavata niin ottakaa yhteyttä jos uskallatte niin kuopio en suosittele ihmisten tulenvan varsinkaan veren kanssa.
totuus meistä kaikista
mevampyristit
2
170
Vastaukset
- mevampuristit
Itse olen vasta nuori 50 jäljellä 100
- PalavaPensas
Ajallisen elämän jälkeen seuraa joko ero elävästä Jumalasta tai ikuinen ilo, riemu ja rauha Jumalan yhteydessä.
Valitse Jeesus.
Olet oleva silloin ihanan vapaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gj48vOMbkSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834503Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263304Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412926- 182857
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172747Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka442617Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132295MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142105- 71751