Vamppyyrit eivät ole super vahvoja me olemme heikoimpia ihmisiä te normaalit ette tiedä miltä tuntuu olla hallitsematta itseään kun veren haju valtaa mielen kun se pakottaa tappamaan ja imemään kun se hallitsee ei voi päättää mitä tekee silmät täyttyvät verestä ja näkö sumenee ja tuntuu kuin aivan joku muu tekisi sen mutta kun se loppuu ja älyää että itse tekisen tappoi vanhemmat parhaat kaverit ystävän ja sitten saa itse hallinnan ja on veren peitossa kulman takaa tulee lisää ihmisiä ja tietenkin joku on saanut haavan ja se tapahtuu taas että vain tiedä miltä tuntuu ja me emme ole vamppyureja meitä kutsutaan vampyriteiksi se on hirveää ja voi kuolla aikaan 150vuotta ja haihdut ilmaan kalpeus veren himo nopeus vahvuus kaikki nuo vitun moiset väitteet meistä ei ole totta te vampyritit siellä jos teillä on jotain jota haluatte tietää tai tavata niin ottakaa yhteyttä jos uskallatte niin kuopio en suosittele ihmisten tulenvan varsinkaan veren kanssa.
totuus meistä kaikista
mevampyristit
2
189
Vastaukset
- mevampuristit
Itse olen vasta nuori 50 jäljellä 100
- PalavaPensas
Ajallisen elämän jälkeen seuraa joko ero elävästä Jumalasta tai ikuinen ilo, riemu ja rauha Jumalan yhteydessä.
Valitse Jeesus.
Olet oleva silloin ihanan vapaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gj48vOMbkSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875