Niin pääsi käymään että rakas koirani söi uuden lemmikkirottani. Eilen saapui uusi lemmikkirottani, jota koira nuuhki ja jätti rauhaan. Vaikutti ystävälliseltä rotalle. Mutta tänään kun silmä vältti huomasin että koira syö innoissaan jotain ja näin siimahännän roikkumassa koiran hampaissa ja tiesin heti että nyt koira söi rottani. Koirani on vilkas seropi.
Koirani söi rotan
7
2543
Vastaukset
- koirariittäähyvin
Se on monilla roduilla ihan normaalikäytöstä.Monia rotuja on käytetty rottien hävittäjinä, joten se taito on geeneissä.Sinuna en ottais muuta eläimiä koiran elinaikana.Koira voi esittää hhyvinkin välinpitämätöntä, mutta kun tilaisuus tulee, se on nopea loppu jyrsijälle.Joten älä ota enää muita elukoita syötäväksi.Voit vaikka antaa koirasi napsia jyrsijöitä pihalta.Koira saa haluamaansa virikettä,ja pääsee eroon jyrsijöistä,kaikki voittavat.
- rottakoirat
160653 kirjoitti:
Mitkä rodut ovat näitä mainitsemiasisi?
Mm. kaikki joiden nimessä on "rottakoira" tai "rottaterrieri" (mm. prahanrottakoira, andalusianrottakoira, amerikanrottaterrieri) pari muuta terrieriä.
Prahanrottakoira on kyllä aika pieni rottia tappamaan, mutta niin vain sen väitetään niitä listineen!
- Sattuuhan.sitä
Aivan ja yleisemminkin koirillahan on petoeläimen geenit (suden), joten tapaminen on niillä geeneissä. L emmikki sinne lemmikki tänne.
- vastuuntunto_hoi
Olisi ehkä kannattanut pitää huoli rotasta.
- eisopinutsamaankotiin
Ei minua haittaa että rotta kuoli, pääasia että koiruli sai maukkaan aterian! Ostin hänelle juuri uuden rotan, saa leikkiä "kissaa ja hiirtä" sen kanssa ja jahtaamisen palkinnoksi saa syödäkseen! Tai sen leikin nimi ei ehkä olisi "kissa ja hiiri" vaan "koira ja hiiri." :D
eisopinutsamaankotiin kirjoitti:
Ei minua haittaa että rotta kuoli, pääasia että koiruli sai maukkaan aterian! Ostin hänelle juuri uuden rotan, saa leikkiä "kissaa ja hiirtä" sen kanssa ja jahtaamisen palkinnoksi saa syödäkseen! Tai sen leikin nimi ei ehkä olisi "kissa ja hiiri" vaan "koira ja hiiri." :D
Et kait ole tosissasi,, sitäpaitsi omani ei kait olisi syöneet. En usko että ovat mitään ns. ruokaa yhdellekään koiralle.
Outoa sanoisin.'
'Maalla asuvat koirat söivät kyllä kaikki "heinäseipäiden" alla asuvat hiirenpoikaset mikä oli aika ällöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988