Verikokeet rintasyövän tarkastuksessa - etäpesäkkeiden mahdollisimman aikainen löytäminen
V.2003 leikkaus hoidot
5 vuoden syöpäpolin seurannan jälkeen seuranta tapahtuu terveyskeskuksessa, minkälaisia verikokeita voisin lääkäriltä pyytä nyt? Joskus on tehty PVK (perusveri).
Ja muita tutkimuksia?
Tauti oli toteamishetkellä runsaasti levinnyt kainalon imusolmukkeisiin.
Verikokeet rintasyövän tarkastuksessa
2
172
Vastaukset
- Tunnustelu_tärkeää
Ainakaan toistaiseksi ei pystytä määrittelemään verikokeilla onko jokin syöpä. Vain verisyöpä nähdään verikokeissa.
Syöpä on jo pitkälle levinnyt ja alentanut yleiskuntoa ennen kuin se näkyy perusverenkuvassa. Tärkeintä on oma tunnustelu (rinnat ja kainaloiden imusolmukkeet) jotta huomaa heti mahdolliset muutokset. Säännöllisesti tehtävät mammografiat tai jopa ultraäänitutkimukset auttava löytämään jo pienetkin alkavat syövät.- hormposit
Kiitos vastauksesta!
Minulle on jo
diagnosoitu ja hoidettu syöpä, en etsi sitä.
Kysymys oli seurannasta, minkälaisia laboratoriokokeita metastaattisen havaitsemisen kannalta suositellaan (rinnan, kainalon imusolmukkeiden sekä rintalihaksen
poiston jälkeen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865