Jäsenistölle tiedoksi Autopurkaamo Smeds Vaasan kupeessa laania tyhjennetään. Mazda autoja on paljon osa 60-70 luvun malleja. Peltiosista aika paljon käsittelyssä kolhiintuneita sekä osa maatuneita.
Näyttää siltä että vanha alue tyhjennetään ja kaikki menee paaliin.
Paikka on auki arkisin klo.8-16 viikonloppuna suljettu. Isäntä on mukava ja puhelias. Hinnat ovat edulliset jos jotain löytyy ruuvaa itse irti.
Säänmukaiset varusteet ja eväät mukaan. Kumpparit ja käsineet on välttämättömät kelillä kuin kelillä. Siellä saa menemään 5-6 tuntia helpostikin. Kesällä haittasi kasvillisuus joten kevät ja syksy oli mielestäni parasta aikaa. Pari päivää sitten kävin viimeksi.
http://www.overdrive.fi/forum/threads/smedsin-autopurkaamo-oy-laania-tyhjennetaeaen.305836/
Vanhoja Mazdoja paljon purkaamolla
Jusuv8
1
92
Vastaukset
- 3757457
"Hinnat ovat edulliset" Ei todellakaan ole edulliset, kaverihan ottaa käytetystä osista lähes saman hinnan kuin uusista. Esim käytetyt renkaat 50e/kpl kun uudet 60-70e, käytety laturi 100e kun uusi 130-140e. Ei ole ikinä tullut ostettua tuolta osaa mitä saa uutenakin koska hinnat niin korkeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882