Pettäjän katumus

Ciyya

Olimme melkein 12 vuotta yhdessä ja menin pettämään.luulin vihaavani miestäni vaikka kaikki oli vaan omaa pahaa oloa.kaduttaa.... mieheni teki kaikkensa eteeni ja piti huolta.ero tuli ja hänellä on nyt uusi joka saa minussa alemmuudentunteita heräämään.en tiedä pitäisikö kertoa miehelle että haluan hänet takaisin sillä kuitenkin vain nolaan itseni sillä hän on selkeästi nyt onnellinen ja uusi kumppani on paljon parempi kuin minä.olen jumissa näissä katumuksen ja kaipauksen tunteissa ja jossittelen enkä osaa jatkaa.kuinka pääsen eteenpäin?osaako kukaan neuvoa?tunnustaisinko nämä tunteet hänelle?voisiko vielä yrittää?

3

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppinut12

      Pyydä häneltä anteeksi, kerro että kadut tekoasi. Sano tämän lisäksi, että kaipaat häntä ja ymmärrät että hänellä on uusi suhde, mutta olisit itse vielä valmis yrittämään. Todennäköisesti hän jatkaa elämäänsä nykyisen kanssa, mutta nyt olet kertonut miten itse tunnet, ehkä hän joskus palaa asiaan tai sitten ei. Näkisin kuitenkin, että tästä pystyt paremmin jatkamaan omaa elämääsi ja muista, että tämän jälkeen et pistä exällesi viestiäkään, jos häntä vielä kiinnostaa hän ottaa kyllä yhteyttä.

      • Rookane

        Itse sain vasta vähän aika sitten diagnoosin mikä selittikin paljon elämästäni aikaisemmin. Vihaan pettämistä ja tein sen. En osaa sanoa miksi, olin silloin todella hukassa ja pohjalla, en ees osaltaan sanoa ku olin silloin. Pilasin avioliittoni, monet kaveri suhteet ovat mennyttä. Nytkun asiat on saatu selvemmäksi ja lääkitys niin ollaan pohdottu exsän kanssa josko koittaisi saada meidän juttu toimimaan. Itseinho on vaan usein liian suuri ja teko minkä tein, en pysty antamaan itselleni anteeksi. Ja välillä mieskin sanoo ettei tiedä mitä haluaa. Ja rivien välistä välillä luen että voiko sun kaa elää kunnon elämää, luottaa. En tiedä vastausta ja välillä olo että haluan elää lopun elämää yksin jotta en satuta ketään.


    • Ciyya

      En ole uskaltanut myöskään häpeältäni sanoa mitään.meillä on yhteinen lapsi jota ex-mies hakee jokatoinen viikonloppu joten torjunta saisi näistä kohtaamisista liian kamalia.ja ehkä myös sanomatta jättäminen antaa elää haaveissa että ehkä joskus vielä.suora torjunta olisi liian kamalaa.nämä alemmuudentunteet myös painaa mielen alas kun muutenkin on jo mieli maassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe