Olimme melkein 12 vuotta yhdessä ja menin pettämään.luulin vihaavani miestäni vaikka kaikki oli vaan omaa pahaa oloa.kaduttaa.... mieheni teki kaikkensa eteeni ja piti huolta.ero tuli ja hänellä on nyt uusi joka saa minussa alemmuudentunteita heräämään.en tiedä pitäisikö kertoa miehelle että haluan hänet takaisin sillä kuitenkin vain nolaan itseni sillä hän on selkeästi nyt onnellinen ja uusi kumppani on paljon parempi kuin minä.olen jumissa näissä katumuksen ja kaipauksen tunteissa ja jossittelen enkä osaa jatkaa.kuinka pääsen eteenpäin?osaako kukaan neuvoa?tunnustaisinko nämä tunteet hänelle?voisiko vielä yrittää?
Pettäjän katumus
3
238
Vastaukset
- Oppinut12
Pyydä häneltä anteeksi, kerro että kadut tekoasi. Sano tämän lisäksi, että kaipaat häntä ja ymmärrät että hänellä on uusi suhde, mutta olisit itse vielä valmis yrittämään. Todennäköisesti hän jatkaa elämäänsä nykyisen kanssa, mutta nyt olet kertonut miten itse tunnet, ehkä hän joskus palaa asiaan tai sitten ei. Näkisin kuitenkin, että tästä pystyt paremmin jatkamaan omaa elämääsi ja muista, että tämän jälkeen et pistä exällesi viestiäkään, jos häntä vielä kiinnostaa hän ottaa kyllä yhteyttä.
- Rookane
Itse sain vasta vähän aika sitten diagnoosin mikä selittikin paljon elämästäni aikaisemmin. Vihaan pettämistä ja tein sen. En osaa sanoa miksi, olin silloin todella hukassa ja pohjalla, en ees osaltaan sanoa ku olin silloin. Pilasin avioliittoni, monet kaveri suhteet ovat mennyttä. Nytkun asiat on saatu selvemmäksi ja lääkitys niin ollaan pohdottu exsän kanssa josko koittaisi saada meidän juttu toimimaan. Itseinho on vaan usein liian suuri ja teko minkä tein, en pysty antamaan itselleni anteeksi. Ja välillä mieskin sanoo ettei tiedä mitä haluaa. Ja rivien välistä välillä luen että voiko sun kaa elää kunnon elämää, luottaa. En tiedä vastausta ja välillä olo että haluan elää lopun elämää yksin jotta en satuta ketään.
- Ciyya
En ole uskaltanut myöskään häpeältäni sanoa mitään.meillä on yhteinen lapsi jota ex-mies hakee jokatoinen viikonloppu joten torjunta saisi näistä kohtaamisista liian kamalia.ja ehkä myös sanomatta jättäminen antaa elää haaveissa että ehkä joskus vielä.suora torjunta olisi liian kamalaa.nämä alemmuudentunteet myös painaa mielen alas kun muutenkin on jo mieli maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380