Pettäjän katumus

Ciyya

Olimme melkein 12 vuotta yhdessä ja menin pettämään.luulin vihaavani miestäni vaikka kaikki oli vaan omaa pahaa oloa.kaduttaa.... mieheni teki kaikkensa eteeni ja piti huolta.ero tuli ja hänellä on nyt uusi joka saa minussa alemmuudentunteita heräämään.en tiedä pitäisikö kertoa miehelle että haluan hänet takaisin sillä kuitenkin vain nolaan itseni sillä hän on selkeästi nyt onnellinen ja uusi kumppani on paljon parempi kuin minä.olen jumissa näissä katumuksen ja kaipauksen tunteissa ja jossittelen enkä osaa jatkaa.kuinka pääsen eteenpäin?osaako kukaan neuvoa?tunnustaisinko nämä tunteet hänelle?voisiko vielä yrittää?

3

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppinut12

Pyydä häneltä anteeksi, kerro että kadut tekoasi. Sano tämän lisäksi, että kaipaat häntä ja ymmärrät että hänellä on uusi suhde, mutta olisit itse vielä valmis yrittämään. Todennäköisesti hän jatkaa elämäänsä nykyisen kanssa, mutta nyt olet kertonut miten itse tunnet, ehkä hän joskus palaa asiaan tai sitten ei. Näkisin kuitenkin, että tästä pystyt paremmin jatkamaan omaa elämääsi ja muista, että tämän jälkeen et pistä exällesi viestiäkään, jos häntä vielä kiinnostaa hän ottaa kyllä yhteyttä.

• Rookane

Itse sain vasta vähän aika sitten diagnoosin mikä selittikin paljon elämästäni aikaisemmin. Vihaan pettämistä ja tein sen. En osaa sanoa miksi, olin silloin todella hukassa ja pohjalla, en ees osaltaan sanoa ku olin silloin. Pilasin avioliittoni, monet kaveri suhteet ovat mennyttä. Nytkun asiat on saatu selvemmäksi ja lääkitys niin ollaan pohdottu exsän kanssa josko koittaisi saada meidän juttu toimimaan. Itseinho on vaan usein liian suuri ja teko minkä tein, en pysty antamaan itselleni anteeksi. Ja välillä mieskin sanoo ettei tiedä mitä haluaa. Ja rivien välistä välillä luen että voiko sun kaa elää kunnon elämää, luottaa. En tiedä vastausta ja välillä olo että haluan elää lopun elämää yksin jotta en satuta ketään.

• Ciyya

En ole uskaltanut myöskään häpeältäni sanoa mitään.meillä on yhteinen lapsi jota ex-mies hakee jokatoinen viikonloppu joten torjunta saisi näistä kohtaamisista liian kamalia.ja ehkä myös sanomatta jättäminen antaa elää haaveissa että ehkä joskus vielä.suora torjunta olisi liian kamalaa.nämä alemmuudentunteet myös painaa mielen alas kun muutenkin on jo mieli maassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      173
      10188
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      73
      5139
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4862
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4142
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3872
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3743
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3598
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3273
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3199
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2814
    Aihe