Uskotko, että kaikella

PalapelinPala

On loppupelissä aina tarkoituksensa? Naiselle.

37

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peljargoni

      En usko. Joskus vaan shit happens.

    • Usko, sillä niin moni asia on sen näyttänyt.

      • k-hänkin

        En vielä tiedä , mikä oli tämän kohtaamisemme tarkoitus?


    • SunPuuttuvaPalaOnMulla

      Vastaan nyt sitte tähänkin. Tottakai mä uskon siihen. Eikö se oo tullu vielä sulle selväksi? 😉. Kyllä mulla jotkut puuttuvat palat on jo alkanut selviämään.

    • kappassiinäsäoot

      En tiedä. Ehkä. Mutta uskotko siihen että mitä taakseen jättää sen edestään löytää? Ja jos niin olisiko mukava juttu löytää?🤤😉

      • PalapelinPala

        Näinhän se menee.


      • kappassiinäsäoot
        PalapelinPala kirjoitti:

        Näinhän se menee.

        Lisäisin vielä että todella toivoisin että tällä kaikella on joku suuri tarkoituksensa.
        On ollut aika rankka reissu.
        Ei mulla muuta.


      • EnTunnustat
        kappassiinäsäoot kirjoitti:

        Lisäisin vielä että todella toivoisin että tällä kaikella on joku suuri tarkoituksensa.
        On ollut aika rankka reissu.
        Ei mulla muuta.

        Pidemmän päälle terveys saattaa pettää näissä asioissa. Ihan tutkittua faktaa, ettei ihminen kestä jos on rakastunut liian pitkään toiseen? Joku hormonaalinen juttu.


      • kappassiinäsäoot
        EnTunnustat kirjoitti:

        Pidemmän päälle terveys saattaa pettää näissä asioissa. Ihan tutkittua faktaa, ettei ihminen kestä jos on rakastunut liian pitkään toiseen? Joku hormonaalinen juttu.

        Ei helevetti. No ilmankos. Tilanne aika paha. Miten saa rakastumisen pois päältä? 😥 Oon kyllä yrittänyt unohtaa mutt...


      • k-hänkin

        Toivottavasti tämä pitää paikkaansa. Toivon sitä todella.


    • eikiinnostapalapelit

      en tiedä, kun en pelaa pelejä.

    • Uskonkyllä

      Uskon kohtalon johdatukseen ja siihen että kaikilla ihmisillä jotka elämämme aikana kohtaamme on jokin selkeä tarkoitus, puolin ja toisin.
      Mitä itse katson elämääni taakse päin niin huomaan että kaikilla ajan jaksoilla on aina ollut jokin tarkoitus, jopa niillä kipeimmilläkin.
      Olen niistäkin kiitollinen.

      • Taakse_päin

        Niillä ajan jaksoilla ei taidettu opettaa sinulle yhdys sanoja.


      • oppijaikäkaikki
        Taakse_päin kirjoitti:

        Niillä ajan jaksoilla ei taidettu opettaa sinulle yhdys sanoja.

        Ehkä se on vielä futuurissa, siintää horisontissa. Vaihto ehtoisesti se meni jo 😝


    • Seobtottaettä

      Karma hoitelee 👌👍

      • sinullakin

        Hyvä, että edes joku hoito.


    • eiolisisaanutaloittaa

      En ajattele kohtalonuskoisesti, koska viihdyn hyvin yksin, mutta olisi ihanaa jos eräs kauan kaipaamani olisi kaivannut minua ja vihdoinkin saisimme asiat selvitettyä. Se ei ole ollut oikein että kaikesta on tehty niin massiivista ja sen takia lähes käsittämätöntä. En pidä siitä, että minulle täysin tuntemattomat ihmiset ikäänkuin puuttuvat elämääni ns. auttaessaan. Sitä en hyväksy ollenkaan.

      • Kysyvä

        Ketä kaipaat, laita vaikka edes nimen etukirjain?


    • Luotansinuun_

      Jos sinä sanot, niin sitten se on niin.

    • EnPidäPalstailusta

      Kenties minun oli tarkoitus törmätä juuri sinuun oppiakseni jotain itsestäni...ja opinkin :)

      • Aloittajaa

        Mitä olet oppinut olisi kiva tietää?:)


      • Minulta

        En mitään. En opi koskaan mitään. ;)


      • EnPidäPalstailusta
        Aloittajaa kirjoitti:

        Mitä olet oppinut olisi kiva tietää?:)

        Kerron sitten kasvotusten sopivan tilaisuuden tullen.


    • Whathappens

      Minä uskon, se että näenkö koskaan ja ymmärrän miksi mitäkin tapahtui tai jäi tapahtumatta on toinen juttu, uskon ettei se välttämättä selviä.

      • PäiväPäivältä

        Näillä näkymin jonkinlainen selviäminen on lähempänä kuin koskaan. En muuten olisi täällä.


      • Mutstsempit

        Minä taas en usko kenenkään selviävän "täällä" mutta usko on vahva asia.. Mä uskon että kukaan täällä ei tiedä kenelle juttelee ja hyvä niin.


    • NaiselleTämäkin

      No nyt taas uskon. Kaikki on niin pienestä kiinni. Sekin että nämä tunteet Häntä kohtaa syntyi.

    • Omavikako

      En usko miksi joidenkin elämä on niin vaikeaa täynnä surua ja toisilla niin helppoa vaivatonta.

    • Palahukassa

      Loppupeleissä kyllä.

    • Vedolleherkkä

      Uskon niin.

    • Niinseonniinjuu

      Kyllä uskon. Jopa oudoilla ja todentuntuisilla unilla.

    • valtaonylilihaa

      Vaan, jos joku (ihminen) on antanu asialle tarkoituksen.

    • Olen sama mieltä, jokaisella asialla on jonkinlainen tarkoitus, sen selville saaminen voi viedä vuosia ja vuosia, ennen kuin oivaltaa sen, jos edes oivaltat 💡

      • KatosiJäljettömiin

        Sitten vuosien päästä huomaa, että kaikki olikin harhaa.


      • KatosiJäljettömiin kirjoitti:

        Sitten vuosien päästä huomaa, että kaikki olikin harhaa.

        Kyllä näinkin voi mennä, tai sitten ei


    • elämäkylläon

      Tutkimattomat ovat Herran tiet.

    • tosi.asia

      Luulen että siitä kaikesta voi ottaa opiksi. Ja itse opin ainakin tuntemaan itseäni paremmin, sain itsekunnioitusta takaisin ja muutin elämääni sellaiseksi jollaista siitä toivoin. Sen sijaan että olisin jäänyt siihen suohon loppuelämäkseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe