Oletko hänestä

Halli_uppi

Mustasukkainen? Jos niin miksi ?

36

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitukseen

      Ei kai taas näitä..vastaan en enää.

    • Kertootunteista

      Olen kyllä.

    • Vedolleherkkä

      Olen kyllä, hieman, mutta järjellä ymmärrän, ettei se hyödytä mitään.

    • Ämmä123

      En. Jokainen ihminen on vapaa tekemään mitä haluaa, mutta toista ei voi omistaa.

      Hän kyllä tahollaan seurustelee, mutta jos hän joskus eroaa, niin on tervetullut tulemaan leikkimään kanssani.

    • IinesjaAku

      Olenhan minä turha kieltää.

    • Ainoajotaajattelen

      Aina kun hän on niin haluan häntä ihan sairaasti. Hän Kiihkeys on kiihottavaa.

    • Olenvähän

      Hänellä on vaimo. Eihän ole onnellinen siinä avioliitossa. Jos hän olisi onnellinen perheensä kanssa, tuskin hän tänne kirjoittelisi yötä päivää. Erikoinen perhe elämä!

      • Enuskotuota

        Kuka tänne muka yötä päivää kirjoittelee? ei kukaan voi niin tehdä.


      • Näköjäänvoi

        Oli aikamoinen järkytys huomata kaverin pyörittävän oikeata trolli tehdasta. Muijan on mukana hommassa. Aika erikoinen perhe. Mitähän lapset tekevät kun vanhemmat laittelevat viestejä koko ajan nettiin?


    • mustiasukkia

      Kyllä koska hän on niin kaunis ja söpö että tiedän monen halajavan hänen seuraan. Välillä kateuden ja mustasukkaisuuden tunteet on murskata alleen..

      • raiudallisetsukatt

        No mutta miksi et mene ja ota omaksesi, mistä tiedät vaikka sinä olisit juuri se jota hän rakastaa??? :)


    • ajanhaaskaustaolis

      Miksi suotta olisin mustasukkainen. Hän on sanonut mitä haluaa ja minä en ollut se.

    • entiedä_

      Onkohan varattu?

    • Mustat_sukatko

      Ehkä vähän , täytyy myöntää..
      Siksi kun ...tunteet.

    • Palleropollero

      Olen koska eräs toinen nainen liehittelee sitä vaikka on ollut toisen kansa hän mielestäni yrittää kaikin tavoin saada hallita tiettyjä miehiä ja millä sillä juuri! mutta miksi suotta olisin mustasukkainen. Hän on sanonut mitä haluaa ja minä en ollut se. Elämä on! Silti ikävöin!

    • Kaikkihaluu

      Vähän. On niin pikku söpöläinen

    • ratakiskon_kiillottaja

      Ei tässä virtuaalimaailmassa kannata olla mustis kenestäkään. Tuolla ulkona sitten voi olla vähän, jos sielläkään. Näin näkisin.

    • Mustasukkaisuus ei ole minun varten, olen vapaa niistä tunteista ja hyvä niin

    • Miksi olisin? Jokainen päättää oman elämänsä kulusta. Valitsee tien mitä kulkee.

    • Enhaluaisi

      olla, ei ole syytä olla, ei ole oikeutta olla, mutta olen.

    • Saa.mut.sekaisin

      Olen kyllä. Hän olisi voinut välttää sen mutta teki tahallaan minusta sellaisen. Minun suurin ihastukseni koskaan.

      • Eikaisentäänn

        Jos joku tahallaan, niin ei se sitten ole sen arvoista.


    • Olemmavahan

      Olen. En pidä siitä esim. jos joku häntä lääppii.

      • Olemmavahan

        Ja siksi tietenkin, että haluan olla hänen ainoa naisensa ja huomion keskipisteensä. Rakastan häntä.


    • eienkestä

      Niin paljon että pääni ei pian kestä enää.... 😶

    • TunTeMattomia

      En ole täällä kenestäkään mustasukkainen. En tunne täältä ketään.

    • jooolen

      Hänen rouva saa olla hänen seurassaan, mutta minä en. Se vähän rassaa.

    • NaiselleJmieheltä

      Kyllä tuntui kamalta nähdä hänen halaavan vierasta miestä. En ole varma tekikö tahallaan niin kun näki mun tulevan.

    • EiAihetta

      Teoreettinen kysymys.

    • jkjjhyurtdfgjk

      Olenhan minä. Siksi koska hän on ihana, varmasti monen mielestä.

      • yksnainenvaan

        Naisestako?
        Mikäs hänestä tekee niin ihanan?


    • Naiselta

      Tosi mustasukkanen 😟 En kestä sitä tunnetta niin koitan torjua sen aina tekemällä jotain muuta

    • selkeääää

      onhan se. nytkin kihisee kiukusta

    • Enoletällähetkellä

      Ei ole syytä olla kenestäkään mustasukkainen ja perusteita olla niin en myöskään ole. Enhän edes ole parisuhteessa.

    • Ajatteletkoaivoilla

      En nyt mustis, kunhan ei tekis mitään typerää

    • Sittenhajoan

      Siksi, että tunnen jääväni yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe