en jaksa vittuiluja nöyryyttämistä

d123d2312d3123d

lapsesta pitäen minun kustannuksellani on aina vitsailtu, koska jostain syystä minut alennettiin alhaimmaksi ihmisten joukossa, hampaat irvessä olen aina niellyt vittuilun.

13

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitunnumukavalta

Ei minulla ole tapana tehdä kenellekään niin, mutta minullekin on töissä joskus tehty niin.

• Kohtalotoverilta

Mun sydämessä on heikko kohta just tuollaisille ihmisille, tunnistan tuon tunteen...

• Lakasukonenkuljettaja

Olisi helppo vastata, että älä välitä niiden vittuiluista, mutta ymmärrän kyllä että asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia. Toivon että pääset eroon niistä ihmisistä, aloittamaan elämässäsi uuden vaiheen jossain ihan muualla. Ei kenenkään tarvitse tuollaista niellä.

• Kusmeni

Miksi sitten olet sellaisten ihmisten kanssa? Olentko muuten ihan varma, että et itsesäälissäsi kuvittele kaikkea? En itse asiassa oikein ymmärrä, että miten ketään voi nöytyyttää? Aikuinen tietää omat asiansa ja jättää muiden puheet omaan arvoonsa.
      Pitäisikö sinunkin aikuistua?

• Sivustakommentoin

Kyllä vaan voi toista nöyryyttää, vaikka julkisesti.. Miten ei voi aikuinen ihminen tietää sitä?

• Lipotyrrt

Pienessä työyhteisössä voi olla tuollaista piilokiusaamista.jos ei halua vaihtaa työpaikkaa on aika vaikeata.

• d123d2312d3123d

mua on kiusattu ihan ala-asteelta lähtien, tuntuu että ihmiset ei ota vakavasti mitään mitä sanon ja käyttää esimerkiksi skitsofrenia diagnoosia aseena minun pilkkaamiseen. vaikka koitan puhua totta ja uskoa Jeesukseen nii siltiki minun puheita ei kuunnella ja pilkataan.

• yksikiusattu

Me kiusatut saamme eräänä päivänä kostomme. Kyllä karman laki kostaa näille kiusaajille. Luottakaamme siihen.

• 123d123d123d123d12

Se päivä on tullu liian myöhään. Minun henkilökohtainen Jumala suhde on menny jo piloille. Kun aiemmin rakastin oikeutta sisäisessä maailmassani, vaikka ulkoisessa maailmassa kaikki oli pilalla ja minua kiusattiin, syrjittiin ja vihattiin. Sitten toin sisäisen maailman ulkoiseksi maailmaksi ihmisten tietoon, mutta hävisin. Niin nykyisin olen ulkoisessa maailmassa ok, mutta sisäisessä maailmassa paha ja vihaan Jumalaa.

Onko se hyvä kosto kiusaajille että itsekkin joutuu helvettiin?

• Saattekylläpalkkanne

Jonkun pitäisi opetta vttulijoille käytöstapoja. vttu kun pitää itse olla niin lapanen. mokomat paskiaiset.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Hmmmmm

• Anonyymi

Rauhaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe