en jaksa vittuiluja nöyryyttämistä

d123d2312d3123d

lapsesta pitäen minun kustannuksellani on aina vitsailtu, koska jostain syystä minut alennettiin alhaimmaksi ihmisten joukossa, hampaat irvessä olen aina niellyt vittuilun.

13

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitunnumukavalta

      Ei minulla ole tapana tehdä kenellekään niin, mutta minullekin on töissä joskus tehty niin.

    • Kohtalotoverilta

      Mun sydämessä on heikko kohta just tuollaisille ihmisille, tunnistan tuon tunteen...

    • Lakasukonenkuljettaja

      Olisi helppo vastata, että älä välitä niiden vittuiluista, mutta ymmärrän kyllä että asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia. Toivon että pääset eroon niistä ihmisistä, aloittamaan elämässäsi uuden vaiheen jossain ihan muualla. Ei kenenkään tarvitse tuollaista niellä.

    • Kusmeni

      Miksi sitten olet sellaisten ihmisten kanssa? Olentko muuten ihan varma, että et itsesäälissäsi kuvittele kaikkea? En itse asiassa oikein ymmärrä, että miten ketään voi nöytyyttää? Aikuinen tietää omat asiansa ja jättää muiden puheet omaan arvoonsa.
      Pitäisikö sinunkin aikuistua?

      • Sivustakommentoin

        Kyllä vaan voi toista nöyryyttää, vaikka julkisesti.. Miten ei voi aikuinen ihminen tietää sitä?


    • Lipotyrrt

      Pienessä työyhteisössä voi olla tuollaista piilokiusaamista.jos ei halua vaihtaa työpaikkaa on aika vaikeata.

    • d123d2312d3123d

      mua on kiusattu ihan ala-asteelta lähtien, tuntuu että ihmiset ei ota vakavasti mitään mitä sanon ja käyttää esimerkiksi skitsofrenia diagnoosia aseena minun pilkkaamiseen. vaikka koitan puhua totta ja uskoa Jeesukseen nii siltiki minun puheita ei kuunnella ja pilkataan.

      • yksikiusattu

        Me kiusatut saamme eräänä päivänä kostomme. Kyllä karman laki kostaa näille kiusaajille. Luottakaamme siihen.


      • 123d123d123d123d12

        Se päivä on tullu liian myöhään. Minun henkilökohtainen Jumala suhde on menny jo piloille. Kun aiemmin rakastin oikeutta sisäisessä maailmassani, vaikka ulkoisessa maailmassa kaikki oli pilalla ja minua kiusattiin, syrjittiin ja vihattiin. Sitten toin sisäisen maailman ulkoiseksi maailmaksi ihmisten tietoon, mutta hävisin. Niin nykyisin olen ulkoisessa maailmassa ok, mutta sisäisessä maailmassa paha ja vihaan Jumalaa.

        Onko se hyvä kosto kiusaajille että itsekkin joutuu helvettiin?


    • Saattekylläpalkkanne

      Jonkun pitäisi opetta vttulijoille käytöstapoja. vttu kun pitää itse olla niin lapanen. mokomat paskiaiset.

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Hmmmmm

    • Anonyymi

      Rauhaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe