eikä nykyistä modernia tekniikkaa olla korvaamassa vastaavaan aikaan. Toyotassa on juuri rakennettu uusi hybridijärjestelmä ja sen kulutus on todella pieni ja sillä on hyvät tekniset arvot verrattuna muiden valmistajien hybridikehitelmiin.
Tuo ketju uudesta Priuksesta on Toyotaa ja sen omistajia halveeraavan trollin keksintöä. Asiassa ei ole mitään perää.
Uutta priust ei ole tulossa viiteen vuoteen,
3
82
Vastaukset 3
- PriusPlus
Ainoasta Prius Plus on tulossa joka puuttuu nykyisen perusPriusin ja ladattavan Priusin jatkosta joten sen tuleminen on täysin luonnollista:
"Uuden sukupolven Toyota Prius julkistettiin jo tänä vuonna, mutta Toyotan insinöörit painavat jo täyttä kaasua uuden Toyota Prius MPV:n kanssa."
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/salakuvissa-toyota-prius - Muillaonjo
Toyotan 1 sukupolvi ei pärjää edes hyvälle tavisautolle, 2. Sukupolvi on luultavasti jälleen hybridivertailun jumbosijalla, kas kun muutkin kehittävät tuotteitaan.
Auris hybridin tekniikka on valovuoden edellä muita bensa vehkeitä ja dieseleitä niin mukavuudessa kuin kulutuksessakin. Vaikka sen tekniikka tuli jo 2009 markkinoille 3. Sukupolven Priuksen pellinalle. Ainoa auto joka on edes lähellä Toyotaa on Hyndai ionic hybrid mutta siinäkin on inhottavasti nykivä kaksoiskytkin loota. Prius takseilla on ajettu yli miljoona km ilman tekniikka murheita ! https://www.youtube.com/watch?v=dBeR5pf-eDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568