Onko hyttysia????

perloos1

Menemme Vietnamille. Onko hyttyset ongelma??? Kiitos.

13

3048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudestaan12

      Olemme olleet Saigonissa,HoiAnissa sekä NhaTrangissa. Hoi Anissa vaimolla muutama paukama mutta minulla ei mitään. Muualla ei mitään ja paukamat eivät olleet kuin täälläkin sääsken puremat, Suomen sääsket huomattavasti suurempi riesa, Sadekaudesta en tiedä mutta Tammi-Helmikuussa ei mitään ongelmaa.

    • MuhammedMahammed

      On ihan helvetisti hyttysiä olin vietnamin sodassa , siel oli paljo hyttysiä.

      • UliEronen

        Mun Tzekkiläinen vaimo oli kans sodassa ja sillä on kaks paukamaa.


    • KoOOpm

      Thaimaan reissulla pyöräytin nilkan ja laitoin turvotukseen ym tiikeribalsamia. Aamulla ihmettelin muulle porukalle, että ei ole enää ötököitä entiseen malliin vaikka oltiin koko yö kylillä. Toiset siihen näyttivät paukamia ja puremia, itsellä ei mitään. Siitä lähtien olen sipaissut tiger palmia nilkkaan ja ranteeseen illaksi.

    • hyttysmyrkytpaikanpäältä

      On hyttysiä, varsinkin metsässä ja illalla. Aasialainen hyttynen on melkein näkymätön, ei inise niin kuin suomalainen, niin sitä ei huomaa ja on hankala hävittää huoneesta illalla. Kannattaa käyttää hyttysverkkoja, jos on sängyn päällä. Aasialainen hyttynen myös siitä erilainen kuin suomalainen, että se pistää monta kertaa, imaisee joka kerta vähän ja yhdestä hyttysestä voi hyvinkin saada 5-10 paukamaa iholle.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti kannattaa seuraavalla kerralla vaihtaa hotellia. Kirput purevat sarjatulella, hyttyset Aasiassakin vain kerran.


    • Vinkki1346

      Tammikuussa Vietnamissa olleena voin sanoa, että hyttysiä on juuri ilta-aikaan paljon. Eivät inise ja ovat huomaamattomia, mutta aamulla yllättyy, kun pistoksia jalat täynnä. Suosittelen hyttysmyrkkyä.

    • Marko290

      Phu quocissa oli hyttysiä. Yhtenä aamuna heräsin jalat täynnä puremia. Muutaman päivän kuluttua vointi heikkeni ja denguekuumeen olin saanut. Onneksi meni reilussa viikossa pahimmat oireet ohi.

    • Eipä_huolta

      "Menemme Vietnamille. Onko hyttyset ongelma??? Kiitos."

      Ei ole ongelma. USA käytti Vietnamia vastaan niin vahvoja myrkkyjä 1963-1975 ettei hyttysiä ole, eikä pohjavettä voi juoda.

      Kiitos taas US of A:n

    • jalluvaa

      On, ovat ongelma

    • hytyn3n

      Ei ole, juuri korvanappiini välitetyn tiedon perusteella vihoviimeinen vietnamilainen hyttynen liiskattiin Dong Song-nimisessä kalastajakylässä keskisessä Vietnamissa eilen alkuillasta. Nyt on turvallista matkustaa hyttysvapaaseen Viet Namiin. Offin voi jättää kotiin eikä tarvitse huitoa. Käytin tämän viestin kirjoittaamiseen kaikkineen parisen minuuttia elämästäni.

    • Anonyymi

      Olen juuri nyt itse vietnamissa ja voin hyvin sanoa että hyttysiä on tosi paljon! Itse olin ensimmäistä päivää täällä ja saanut kamalasti puremia! Puremat ovat kamalia ja suuri kokoisia. Asustelen siis maaseudulla niin en kyllä itsekkään ihmettele.

    • Anonyymi

      Phu Quoc'issa oli paljon. Soivat jalat pahkuroille. Pistavat/purevat/imevat monta kertaa. Ovat sellaisia hitaasti lentavia mustia palloja. Kantavat Dengue kuumetta - voivat olla tosi vaarallisia! Monta kuolemantapausta vuodessa, paikallisten mukaan, Naista vaietaan etteivat turistit kaikkoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe