Onko hyttysia????

perloos1

Menemme Vietnamille. Onko hyttyset ongelma??? Kiitos.

13

3421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudestaan12

Olemme olleet Saigonissa,HoiAnissa sekä NhaTrangissa. Hoi Anissa vaimolla muutama paukama mutta minulla ei mitään. Muualla ei mitään ja paukamat eivät olleet kuin täälläkin sääsken puremat, Suomen sääsket huomattavasti suurempi riesa, Sadekaudesta en tiedä mutta Tammi-Helmikuussa ei mitään ongelmaa.

• MuhammedMahammed

On ihan helvetisti hyttysiä olin vietnamin sodassa , siel oli paljo hyttysiä.

• UliEronen

Mun Tzekkiläinen vaimo oli kans sodassa ja sillä on kaks paukamaa.

• KoOOpm

Thaimaan reissulla pyöräytin nilkan ja laitoin turvotukseen ym tiikeribalsamia. Aamulla ihmettelin muulle porukalle, että ei ole enää ötököitä entiseen malliin vaikka oltiin koko yö kylillä. Toiset siihen näyttivät paukamia ja puremia, itsellä ei mitään. Siitä lähtien olen sipaissut tiger palmia nilkkaan ja ranteeseen illaksi.

• hyttysmyrkytpaikanpäältä

On hyttysiä, varsinkin metsässä ja illalla. Aasialainen hyttynen on melkein näkymätön, ei inise niin kuin suomalainen, niin sitä ei huomaa ja on hankala hävittää huoneesta illalla. Kannattaa käyttää hyttysverkkoja, jos on sängyn päällä. Aasialainen hyttynen myös siitä erilainen kuin suomalainen, että se pistää monta kertaa, imaisee joka kerta vähän ja yhdestä hyttysestä voi hyvinkin saada 5-10 paukamaa iholle.

• Anonyymi

Todennäköisesti kannattaa seuraavalla kerralla vaihtaa hotellia. Kirput purevat sarjatulella, hyttyset Aasiassakin vain kerran.

• Vinkki1346

Tammikuussa Vietnamissa olleena voin sanoa, että hyttysiä on juuri ilta-aikaan paljon. Eivät inise ja ovat huomaamattomia, mutta aamulla yllättyy, kun pistoksia jalat täynnä. Suosittelen hyttysmyrkkyä.

• Marko290

Phu quocissa oli hyttysiä. Yhtenä aamuna heräsin jalat täynnä puremia. Muutaman päivän kuluttua vointi heikkeni ja denguekuumeen olin saanut. Onneksi meni reilussa viikossa pahimmat oireet ohi.

• Eipä_huolta

"Menemme Vietnamille. Onko hyttyset ongelma??? Kiitos."

Ei ole ongelma. USA käytti Vietnamia vastaan niin vahvoja myrkkyjä 1963-1975 ettei hyttysiä ole, eikä pohjavettä voi juoda.

Kiitos taas US of A:n

• jalluvaa

On, ovat ongelma

• hytyn3n

Ei ole, juuri korvanappiini välitetyn tiedon perusteella vihoviimeinen vietnamilainen hyttynen liiskattiin Dong Song-nimisessä kalastajakylässä keskisessä Vietnamissa eilen alkuillasta. Nyt on turvallista matkustaa hyttysvapaaseen Viet Namiin. Offin voi jättää kotiin eikä tarvitse huitoa. Käytin tämän viestin kirjoittaamiseen kaikkineen parisen minuuttia elämästäni.

• Anonyymi

Olen juuri nyt itse vietnamissa ja voin hyvin sanoa että hyttysiä on tosi paljon! Itse olin ensimmäistä päivää täällä ja saanut kamalasti puremia! Puremat ovat kamalia ja suuri kokoisia. Asustelen siis maaseudulla niin en kyllä itsekkään ihmettele.

• Anonyymi

Phu Quoc'issa oli paljon. Soivat jalat pahkuroille. Pistavat/purevat/imevat monta kertaa. Ovat sellaisia hitaasti lentavia mustia palloja. Kantavat Dengue kuumetta - voivat olla tosi vaarallisia! Monta kuolemantapausta vuodessa, paikallisten mukaan, Naista vaietaan etteivat turistit kaikkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      83
      3462
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1544
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1322
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1206
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      856
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      852
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      33
      792
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      790
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      727
    Aihe