Jos olisimme molemmat vapaita

Kysymysmiehelle

haluaisitko olla kanssani?

20

701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä sua vaivaa.....
      <3

• Minäsinunsinämun

Haluaisin. Entäs sinä?

• Kysymysmiehelle

Kyllä.

• kaippasen

Toivottavasti hän sen tiedostaa,jos ei niin ainakin kysyy.

• miinuspäivä

En, tällä hetkellä olen suunnitellut olevani loppuelämän yksin ja siihen tulee muutos vain sillä tavalla että ihminen, joska kanssa olen keskustellut monta kertaa ottaa yhteyttä minuun.

• kaippasen

Ei taida olla sinulle tärkeä,koska itse ett vaivaudu yhteydenottoon?

• YhäAinaJaEdelleen

Jos en haluaisi, niin ei tässä mitään ongelmaa olisikaan.

• Jatkokysymys

Saako kysyä, että miksi et tee mitään, jos molemmat haluatte?

• YhäAinaJaEdelleen
        Jatkokysymys kirjoitti:

Saako kysyä, että miksi et tee mitään, jos molemmat haluatte?

En kai väittänyt, että molemmat haluaisivat, en sitä tiedä. Ja alkuperäinen kysymyshän oli täysin teoreettinen, sillä siinä oli ehto "jos olisimme vapaita". Emme ole, joten tässä tilanteessa haluamisilla (etenkään minun) ei ole mitään merkitystä.

• KyImis_

Olen vapaa ja haluaisin olla kanssasi. Minkä kokoiset tissit omistat?

• ohimennensanon

Sä oot tosi fiksu.

• 5898

Olen vapaa.

• 3485

Hän on mielettömän inspiroiva nainen, kenen kanssa tuntuu aina siltä, että kaikki on ...

• 50/50 haluaisin ja en haluaisi ja äläkä kysyy miksi

• Imfree

Tottakai. Eihän tässä suhteen jarruna olekaan muuta kuin sinun itsepäinen rouvasi, joka ei halua lähteä avioliitosta.

• Rouvaperkele

Vittu onpas sillä rouva! Vielä itsepäinen eikä eroa halua. Tuota varmista ensin että edes tietää joohan. Muuta estettä teillä ei siis ole. Eikä sinunkaan esim. Ex ole tiellä? Ei tietenkään. Se on vaan itsepäinen rouva joka älyä antaa teille tilaisuutta. Tämä on hyvä! Sano miehelle että sillä jalat millä lähtä ei se rouva pysty pakottamaan toista. Toisaalta ei varmaan teidän kannalta ole jatkossa hyväksi kun kaikki yhteiset tuttavat kuulevat. Monenko luulet hyväksyvän asian?

• TäältäEiKäy

Minä en ainakaan hyväksy. Vastustan!

• Onkomies

Sitten vässykkä kun ei saa eroa aikaiseksi? Selvästikkään hän ei ole onnellinen suhteessa, on vain jäänyt kun ei ole aikaiseksi saanut lähtöä.

• Traktorikuski

Ehkä, voisi olla hiukan sopeutumisen kanssa vaikeuksia. Välivuoden haluaisin kyllä pitää🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe