En kirjoita näitä sinulle tai sinusta. Älä omi!
Vaikka tiedämme toisemme
31
441
Vastaukset
Mikä sua vaivaa.....
<3- Muistutanvain
Kerro sinä ensin.
- Muistutanvain
Et tiedä sitä.
- muitakinnaisiaon
En minäkään sinulle! Ollaan tasoissa.
- Muistutanvain
Hyvä. Asia sevitetty. On myös muita miehiä.
- muitakinnaisiaon
Muistutanvain kirjoitti:
Hahaa, näkis vaan.
- asdasdasdasdss
Muistutanvain kirjoitti:
Nainen siksi kun sulla on niin paljon niitä miehiä, niin fiksut miehet katoo, kun tajuaa minkälainen panopatja oot.
- Muistutanvain
Minkä, pillunko? Ruikuta muualta.
- Muistutanvain
asdasdasdasdss kirjoitti:
Nainen siksi kun sulla on niin paljon niitä miehiä, niin fiksut miehet katoo, kun tajuaa minkälainen panopatja oot.
Te miehet täällä olette kaikki yhtä pillunkipeitä. En kaipaa sellaisia. Painukkaa vittuun ihan sananmukaisesti, loppuu tuo vonkaaminen.
- muitakinnaisiaon
Muistutanvain kirjoitti:
Minkä, pillunko? Ruikuta muualta.
Sun muut miehet. Vois arvostella, kun taitaa lompakon paksuus olla tärkein kriteeri.
- Muistutanvain
muitakinnaisiaon kirjoitti:
Sun muut miehet. Vois arvostella, kun taitaa lompakon paksuus olla tärkein kriteeri.
Teille se karvalompakko on tärkein! Miehellä pitää olla sydän paikallaan. Ei paljoa kiinnosta tuollaiset ajattelemattomat pillunvonkaajat, jotka juoksevat joka naisen perässä.
- muitakinnaisiaon
Muistutanvain kirjoitti:
Teille se karvalompakko on tärkein! Miehellä pitää olla sydän paikallaan. Ei paljoa kiinnosta tuollaiset ajattelemattomat pillunvonkaajat, jotka juoksevat joka naisen perässä.
Tuttu termi sinulle, siis tuo karvalompakko, itse jouduin hetken miettimään. Ymmärrän tietysti, että nainen hakee taloudellista turvaa, kun ei muuhun pysty.
- Muistutanvain
Tuttu termi sinulle, siis tuo karvalompakko, itse jouduin hetken miettimään. Ymmärrän tietysti, että nainen hakee taloudellista turvaa, kun ei muuhun pysty.
Tai sitten miehet provoilee just noin. Leikkivät naisilla, mutta irl eivät saa aikaiseksi olla Miehiä.
- muitakinnaisiaon
Muistutanvain kirjoitti:
Tai sitten miehet provoilee just noin. Leikkivät naisilla, mutta irl eivät saa aikaiseksi olla Miehiä.
Onko nyt hyvä mieli.
- Muistutanvain
Sinulla varmasti on, kun leikit naisilla ja et välitä heidän tunteistaan, vaan spääasia on, että itselläsi on kivaa.
- muitakinnaisiaon
Muistutanvain kirjoitti:
Sinulla varmasti on, kun leikit naisilla ja et välitä heidän tunteistaan, vaan spääasia on, että itselläsi on kivaa.
En uskonut tulevani ikävä palstalla kiusatuksi kaiken muun lisäksi. Kaikki on näköjään mahdollista. Täytyy lopettaa tämän palstan lukeminen ja tehdä jotain lohturuokaa. Muutama kyynel tästäkin vuodahtaa, mutta olen siihen tottunut.
- Muistutanvain
En uskonut tulevani ikävä palstalla kiusatuksi kaiken muun lisäksi. Kaikki on näköjään mahdollista. Täytyy lopettaa tämän palstan lukeminen ja tehdä jotain lohturuokaa. Muutama kyynel tästäkin vuodahtaa, mutta olen siihen tottunut.
Heittäydy vain uhrin rooliin. Tuollaiset eivät tunne omaa vastutaan. Vai lompakon paksuus...tukehdu makkaraan!
- muitakinnaisiaon
Muistutanvain kirjoitti:
Heittäydy vain uhrin rooliin. Tuollaiset eivät tunne omaa vastutaan. Vai lompakon paksuus...tukehdu makkaraan!
Illanjatkoa sinulle https://www.youtube.com/watch?v=lXLQBH0IOz4 koita löytää sisäinen kauneutesi.
- Muistutanvain
Illanjatkoa sinulle https://www.youtube.com/watch?v=lXLQBH0IOz4 koita löytää sisäinen kauneutesi.
Koita sinä ymmärtää oma osuutesi asoiden kulkuun. Ethän vain näe yksistään muita syyllisiksi ja itsesi uhriksi.
- panopatja
oot naikkonen niin sexikeksi, ja aina kun törmään sinuun muistutan sen
- Muistutanvain
Tuollaisia te justiin olette.
- panopatja
ei tarvi kuitenkaan kiihtyä tai pelästyä =DDD
- Muistutanvain
Pelästyin hengiltä!
- eihuolta
Minäkään en kirjoita mitään sinulle. En edes ole täällä, joten ei kannata omia kirjoituksiani.
- Muistutanvain
Ajattele samoin, en edes ole täällä.
- eihuolta
Muistutanvain kirjoitti:
Ajattele samoin, en edes ole täällä.
Nimenomaan sitä tarkoitin. Ne minunkaan kirjoitukseni sinulle ei olleet sinulle. Ne on joku muu kirjoittanut, sillä en kirjoittele täällä mitään. On parempaakin tekemistä :/
- Muistutanvain
eihuolta kirjoitti:
Nimenomaan sitä tarkoitin. Ne minunkaan kirjoitukseni sinulle ei olleet sinulle. Ne on joku muu kirjoittanut, sillä en kirjoittele täällä mitään. On parempaakin tekemistä :/
Et ole silloin hän.
- Hoonainen
Minä sen sijaan kirjoitan sinulle mies ja toivon että sinäkin kirjoitat minulle. Tai ainakin vastaat jos tunnistat. Jos siis olet täällä. On hyvä tietää sekin jos ei ole toivoa toisen suhteen.
- MinkäNimistä
Ketä H nainen kaipaa.
- Hoonainen
MinkäNimistä kirjoitti:
Ketä H nainen kaipaa.
P-miestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807