Motonet Kuopio

Pitäiskö-oppia-jotain

Voisi Motonet kiinnittää huomiota henkilökunnan koulutukseen. Kävin hakee tavaraa tiskiltä ja poika sanoi, että pitää ottaa jonotuslappu. Ketään muita ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Sitten kiltisti kävin hakee lapun ja märkäkorva alkoi selvittää tilausta. Noh sitten se toi väärän osan kaiken lisäksi:D
Ylimielinen asenne oli kaverilla!

80

8687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene_pois

      Taas näitä.... Turhaan vingut täällä. Luuletko, että motonet lukee Suomi24 Kuopio aihealuetta?

      Lähetä palautetta suoraan motonetille:
      https://www.motonet.fi/fi/asiakaspalvelu

      Mutta et uskalla laittaa omaa nimeä ja puhelinnumeroa tuonne. Helppo huudella anonyyminä puskista.

      • EiOleParhaimpiaPuoliasi

        Juu mitä itse pädet täällä laita nimesi näkyviin itse. TAAS-joku oman elämänsä besservisseri.


      • Anonyymi

        oliko nyt tästä kysymys.


    • eikaikilletypyjä

      Ei joka paikkaan yksinkertaisesti riitä niitä herttaisia typyjä, jotka ovat ainoita oikeita asiakaspalvelijoita. Niin hyviä, että heille sallitaan virheitäkin.

      • Anonyymi

        Ketään kiinnosta asiakaspalvelu b


    • Mikälieviäntäjä

      Entäs itselläsi? Ilman vuoronumeroa menet tiskille niinkuin Nilsiän öljysheikki ja vaadit tavaroitasi tiskiin. Asiat voidaan hoitaa paikan päällä ja puhumalla eikä täällä jälkikäteen valittamalla.

      • Onneton-tohelo

        Tais osua:D


    • moskanet

      Mihin tarvitaan vuoronumeroa jos on ainoa asiakas eikä muita näy paikalla? Ei ihme, että Suomestakin on tullut Euroopan persereikä kun on näin byrokraattista toimintaa.

      • hyvinpalveltu

        Haluavat tietää varaosamyynnin asiakasmäärän. Onko noin suuri vaiva ottaa se numero.


      • Voihyväihme-

        Kivikautinen keino. Sen tiedon löytää kassakoneesta niks naks! Pitäis tietää asioita ennen kuin pätee täällä!


      • dattista
        hyvinpalveltu kirjoitti:

        Haluavat tietää varaosamyynnin asiakasmäärän. Onko noin suuri vaiva ottaa se numero.

        Eh...tuota noin...Noh, minäkin sanon sen vielä kerran sinulle kun vaikutat niin tyhmältä. Kun annat kuitin, niin varmaankin se tallentuu kassaan ja asiakasmäärän voi sieltä tarkistaa. Näitä vuoronumero lappuja monesti otetaan ja lähdetään liikkeestä tyhjin käsin, eli vuoronumeroiden määrä on erittäin huono keino valvoa asiakasmääriä.


      • Anonyymi
        dattista kirjoitti:

        Eh...tuota noin...Noh, minäkin sanon sen vielä kerran sinulle kun vaikutat niin tyhmältä. Kun annat kuitin, niin varmaankin se tallentuu kassaan ja asiakasmäärän voi sieltä tarkistaa. Näitä vuoronumero lappuja monesti otetaan ja lähdetään liikkeestä tyhjin käsin, eli vuoronumeroiden määrä on erittäin huono keino valvoa asiakasmääriä.

        Nimenomaan, vain maksavilla asiakkailla on merkitystä, joten ainoan merkittävän tuloksen saa kassakoneesta. Lippulappujen keräilijämäärä on täysin hyödytön tieto.


      • Anonyymi

        Jospa sillä lasketaan asiakasmäärä ja se numero laitetaan takuukuittiin. Ääliö.


      • Anonyymi
        Voihyväihme- kirjoitti:

        Kivikautinen keino. Sen tiedon löytää kassakoneesta niks naks! Pitäis tietää asioita ennen kuin pätee täällä!

        No entäs jos ottaa vaanvuorinuneron, kysyy jotain valtaosaa jota ei löydy, asiakas jää miettimään eikä osta mitään
        Haluavat varmaan sellaisenkin asiakkaiden lukumäärän.


    • angcel

      Onx tää kuopio joku must paikka tai jotai??

    • käyn.nykyään.fixuksella

      Joku Motonetin työntekijä lukee tätä keskustelua, eikä kestänyt kirjoitustani? Eihän se minun vikani ole, ettette osaa asiakaspalvelua!

    • Autokeskus

      Väinö Broman käytti aikoinaan asiakkaiden lukumäärän laskemiseen kynää - paperia ja tukkimiehen merkintää //// ja istui autossa yhden päivän tekemässä merkintöjä varaosaliikkeen oven edessä. Kun merkkejä oli tullut tarpeeksi paljon niin osti sen liikkeen.

    • Kierränainakaukaa

      Kuopion Motonet on sellainen paikka, jossa asioin vain silloin jos ei ole yhtään mitään muuta vaihtoehtoa. Ja tällaisia tilanteita on onneksi äärimmäisen harvoin. Joskus harvoin käyn siellä jotain katselemassa, mutta ihan periaatteesta en osta sieltä enää koskaan mitään.

      En tiedä millä perusteilla valitsevat työntekijänsä, mutta yhtä töykeää palvelua on kyllä todella vaikea löytää. Viimeinen pisara oli kun eräs työntekijä sai jostain päähänsä syyttää minua myymälävarkaaksi kesken ostosreissun. Levittele siinä sitten taskujesi sisältö koko kansan ihmeteltäväksi ilman minkäänlaista perustetta saati anteeksipyyntöä. Jo tätä ennen kiinnitin paljon huomiota yhteen herraan, joka vittuilee ja naureskelee asiakkaille päin naamaa heidän "tyhmien" kysymystensä takia.

      • TojenTek

        Ei minkään myyjän komennosta tartte taskuja tyhjennellä. Soittakoon polliisin paikalle niin katotaan mitä taskusta löytyy tai ei löydy.


    • nimimerekki

      Sama homma itteeni kanssa syyteltiin varkaaksi. Maksoin ostokset visalla ja repussa parin tonnin kamera mitä en mihinkään kusiseen säilytyslokeroon laittanut :)
      Peruivat jopa kanta-asiakkuuden. olivat siinä mielessä tosi palvelualttiita.
      Mutta jos haluaa väärän kokosia osia nii menkää sinne motonettiin. Pakoputkestaki tuli villat pihalle eka käynnistyksellä.

      • Uskokoon_ken_tahtoo

        Satusedät taas asialla. Keksikää parempia tarinoita.


      • Silmät_ja_korvat
        Uskokoon_ken_tahtoo kirjoitti:

        Satusedät taas asialla. Keksikää parempia tarinoita.

        On kuule ihan yks lysti mihin uskot, koska tämä ei ole mikään uskon asia.


      • rjoi

        Sama juttu minulla. Repussa oli tonnin arvoinen kaulakoru niin en todellakaan laita sitä mihinkään hemmetin moskanetin säilytyslokeroon. Itse ostoksina oli takapönttö ja välipönttö ja niissä oli ihan tarpeeksi taiteilua kassalla niin vielä piti yhdelle mulkku kassalle reppu erikseen näyttää.


      • Kulta_into_pii

        No minulla oli kilon kultaharkko repussa. Hintaa noin 36 000 euroa.


      • rjoi
        Kulta_into_pii kirjoitti:

        No minulla oli kilon kultaharkko repussa. Hintaa noin 36 000 euroa.

        Jouduitko sinäkin avaamaan reppusi??


      • Ruupe-setä
        rjoi kirjoitti:

        Jouduitko sinäkin avaamaan reppusi??

        Vitun köyhät, minulla oli kilo uraania repussa. Kassalla avasin, niin myyjän naama päivetty niin, että sen piti lähtiä turvapaikanhakijaksi siitä paikasta, toiseen paikkaan. Ottivat heti kantoasiakkaaksi ja heittivät pihalle.


    • lysti-usko

      Oikeassa paikassa ovat, sadut kun kuuluvat Kuopion palstalle!

    • Nimimerekki

      AD varaosassa nykyään käyn. Eivät pidä asiakkaita varkaina.
      Lisäksi osat on laadukkaita varaosia ja sopivan kokoisia.

      • Kaupantäti79

        Niin ja moni ad myymälähän on motonetin yhteydessä ja siellä myydään samaa tavaraa...hih. Ja mikä siinä on jos ei ole tyytyväinen myymälän toimintaan, voi olla käymättä siellä.. näyttää siltä et kuiteski nää hlöt jotka moittii, ovat kuiteski palanneet asioimaan. Haloo!! Ja jos kerta on huono myymälä, kuinka voi tehdä vuosi vuodelta parempaa tulosta! Ja muut lopettamis uhan alla. Peukutan!


    • GuumaGalle

      Moskanetin pakoputket ovat järjestään väärän kokoisia. En suosittele.

    • Motonetsakottaa

      Motonet Kuopio on laajentanut liikeideaansa tilaamalla parkkipirkon pysäköintipaikalleen. Kiitoksia sakoista. Onneksi Bilteman toimii vielä pelkästään varaosasektorilla.

      • parkkinatsit.stana

        Kiitos tiedosta, moskovanet meni juuri boikottiin mullakin.


      • Jepi2

        Boikottiin meni. Sakot sain.


      • muista.kiekko
        Jepi2 kirjoitti:

        Boikottiin meni. Sakot sain.

        Menikö Lidl ja Fixuskin?


      • Jepi2

        Kaikki sillä tontilla.


    • kjdswjk09

      On noissa kritiikeissä pointtia minunkin kokemuksen mukaan. Koko Kuopion Motonettia leimaa sellainen outo vihamielisyys asiakkaita kohtaan. Siitäpä syystä siellä ei tule käytyä enää. Samaa tavaraa saa muualtakin.

      • Hyviä_kokemuksia

        Ihan hyvää palvelua olen Motonetissä saanut. Olen saanut vaihdettua tarpeettomat varaosat ihan hyvin ja myös asiallisia neuvoja tarvittaessa.
        Myös kassapalvelut on toiminut hyvin.


      • Anonyymi
        Hyviä_kokemuksia kirjoitti:

        Ihan hyvää palvelua olen Motonetissä saanut. Olen saanut vaihdettua tarpeettomat varaosat ihan hyvin ja myös asiallisia neuvoja tarvittaessa.
        Myös kassapalvelut on toiminut hyvin.

        Hyvä palvelu aina ollut. Vaihdot ja palautukset sujuneet hyvin. Olisiko joskus aihetta katsoa peiliin.


    • selväSE

      Alalle sopimattomia on kodinkoneitakin myymässä ja esittelemässä joissain firmoissa . Kun myyjä/esittelijä sanoo ettei ole koskaan yhdistelmää edes toiminnassa nähnyt tai kokeillut kun ei itse käytä TV:eetä niin keneltä utelisin ?

      • kfsskdlfklsdkjf

        Myyjän palkoilla ei varmasti mitään kovin hienoja ja kalliita vehkeitä ole varaa ostella joten siksi ei ole käyttökokemusta.


    • Kanta-aasiakas

      Motonettiin ei tarvitse mennä turhaan kuuntelemaan eioota,kun näkee jo kotikoneelta mitä on hyllyssä ja mitä ei ole,ja jos ei juuri Kuopiossa ole hyllyssä niin näkee onko keskusvarastossa saatavana,voi itse tilata tavaran Kuopion liikkeeseen,so simply! 10 arvoinen palvelu...

    • Porvari

      Ihan perseestä revitty koko pulju.

    • Jepi2

      Ostan kunnon laatua merkkiliikkeistä!

    • Porvari

      Oikein! Onneks meidän porvareiden ei tarvii väkisellä mennä tonne rahvaitten puljuihin

    • Suosittelenlämpimästi

      Minä olen saanut Motonetissa aina loistavaa palvelua. Varsinkin varaosamyyjät ovat tehneet kaikkensa, että saisin oikean osan. Ovat jopa purkaneet mallin isommista osista.

      • model.part

        ööö... siis kaikesta efortista huolimatta oikean osan sijasta sait vain mallin siitä.... eh eh.


    • Partypuupper

      🤤😛💶💶💶💶🎉 kyllä eurot kelpaa

    • Partypuupper

      Siis motonetille ja kaupungille eurot kelpaa. 50 euroa sain sakkoa. Menkää muualle ostoksille.

      • saukko

        Tarkoitat kai pysäköintivirhemaksua? Vai kävitkö käsiksi pysäköinninvalvojaan?


      • Partypuupper

        Kyllä kunnon kansalaisia kyykytetään! Kauppojen pihoillakin jo sakotetaan. (Pysäköintivirhemaksu)


      • minkä.taatta
        Partypuupper kirjoitti:

        Kyllä kunnon kansalaisia kyykytetään! Kauppojen pihoillakin jo sakotetaan. (Pysäköintivirhemaksu)

        Unohtuko pysäköentikiekko vae vatuloittako kaapassa niin kaavan jotta aekaraja tulj tääteen?


      • Että_silleen

        Kuopio ottaa pysäköinninvalvojille käyttöön haalarikamerat tiettävästi toisena kaupunkina Suomessa. Lisäksi töitä on ryhdytty tekemään pareittain.

        Varotoimien syynä on uhkatilanteiden yleistyminen. Pysäköinninvalvojat kohtaavat työssään entistä useammin uhkaavia tilanteita.

        Kuopion kaupungin pysäköinninvalvonnan asiakasvastaava Jarno Käki kertoo Ylelle, että uhkaavat tilanteet ovat pitäneet sisällään muun muassa sanallisia uhkauksia, tönimistä ja pahimmillaan vakavaa fyysistä väkivaltaa.

        – Rajuksi tämä on mennyt, myöntää Käki.

        Kuluvan vuoden toukokuussa pysäköinnintarkastaja pahoinpideltiin Kuopiossa ja hän sai fyysisiä vammoja. Poliisin tutkinta tapauksesta on vielä kesken.


    • TurhaNet

      Veikkaan että Motonet on asiakasvihamielisenä kauppana kutsunut henkilökuntansa toimesta vielä parkkipirkot paikalle. Siitäpähän saavat kun yrittivät tulla meille ostoksille.

    • kauppakäy

      Hyvin siellä näyttää kauppa käyvän, vaikka muutamat valittajat eivät tule vaikka kuinka mieli tekisi.

    • ETTESAAASIAKKAAKSENNE

      Ei ole edes yksikertaisia tuotteita hyllyssä,(laturinhihnoja& etc)verkkokaupasta saisi,mutta lähetyskulut on lisänä.Tuskin kukaan jaksaa tai viittii olla täyttä aikarajaa autoinensa kyseisen myym.parkkipaikalla.En kusekaan motonet-liikkeen suuntaan enää.
      En ihmettelisi jos ovella peritään maksua,kun automaattiovi kuluu ja kuluttaa kallista sähköä.

    • järkikauppa

      Motonet-Järkikauppa. Jos sitä ei ole, ei sinne kannata mennäkään.

    • Vänkyräukko

      Jouduin maksamaan pysäköintivirhemaksun Kuopion keskustassa vuosi sitten. Oma vikahan se oli tietenkin kun en muistanut laittaa kiekkoa ikkunaan. Maksoin maksun mutta sen koommin en ole keskustassa käynyt kirjastoa lukuun ottamatta. Enkä maksanut pysäköinnistä. Enkä tule lanttiakaan laittamaan pysäköintiin. Ennen käytin toriparkkia vaan se loppui. On sitä virhemaksulla erikoiset seuraukset. Ihmisen mieli voi joskus toimia näinkin. Kuulin työkaverilta että hän sai sakot Motonetin parkkipaikalla ja lopetti asioimisen kyseisessä liikkeessä. Toinen työkaveri joutui maksamaan Kalpan pelin aikana virhemaksun ja lopetti suivaantuneena peleissä käynnin. Rahaahan tässä loppupelissä säästyy aktiivisen pysäköinninvalvonnan seurauksena.

      • Anonyymi

        Niin ja varmasti autoilunkin lopetit ylinopeussakon vuoksi ja nykyään käytät polkupyörää...kunnes kenties saat liikennevirhemaksun jalkakäytävällä ajosta ja sen jälkeen vain kävelet paikasta toiseen! Samalla logiikalla kuin pysäköintivirhemaksuistasi valitat😅


    • Presidentti

      En ole käynyt sen jälkeen, kun sakottivat. Boikotoikaa tätä liikettä!!!

    • Eki123

      Just näin.

    • Anonyymi

      Vuoronumero otettava vaikka ainoa asiakas koko liikkeessä... alkaa tulla Speden rautakauppasketsi mieleen xD
      Vettuillessaan voisi ostaa 358 kappaletta nupinauloja, ja myyjän pitäisi laskea ne kahteen kertaan, että varmasti tulee oikein. Häiritsisi vielä myyjän laskemista kyselemällä paljonko kello on, onks paljo asiakkaita yleensä, vituttaako työ jne.

      • Anonyymi

        Minä olisin ottanut 30 vuoronumetoa ja sanonut että minä jonotan.


    • Anonyymi

      Uuteen kuopion motonettiin pääsee veneellä.
      Kätevää eikö totta.

      • Anonyymi

        Siellä katto vuotaa pahasti.


    • Anonyymi

      Ihme marisioita koko ketju täynnä.

      Jos ei halvemmat osat kiinnosta niin ole hyvä ja hae vastaava marmoritiskiltä ja maksa vähintään se tupla hinta.

      Ja on se kumma kun ei osata sitä kiekkoa käyttää.

      Itse olen saanut reilua palvelua aina kun sitä pyytänyt. Monesti pyytämättäkin.

      Takana melkoinen määrä ostokertoja kyseisessä puljussa kumminkin.

      Uutta motonettia odotellessa ja vanhan liikkeen alennuksia. Nimimerkillä tarjoushaukka

    • Anonyymi

      Olipahan outo paikka...3 päätettä jolla yritin tuotteita etsiä eivät toimineet...ahdasta ja sekavaa. Kaiken huippuna kassan päässä olevassa karkkihyllyssä 3 ylintä riviä niin ylhäällä ettei sinne edes ylettänyt...siis mitä helvettiä?

      • Anonyymi

        TaunoAntero taas pahoittanut mielensä.

        Ihme marisioita koko ketju täynnä.


      • Anonyymi

        Mitähän Niuvanniemen keksijäosasto suunittelee nyt, kun piti Motonetistä piti hakea osia.


    • Anonyymi

      Vuoronumeroöapuilla voi seurata päivittäistä/viikoittaista asiakasmäärää helposti

    • Anonyymi

      On kyllä epäonnistunut paikka.. Myyjät infossa palloilevat tiskin takana, eivät herkästil ähde opastamaan. Yksi työntekijä kassalla, jonoa kymmeniä metrejä Tavaraa ei hyllyssä, vaikka saldon mukaan pitäisi olla. Tuskin käyn lähiaikoina.

      • Anonyymi

        Joko TaunoAnteron Juhannusshow alkoi?


    • Anonyymi

      Itte oot.

    • Anonyymi

      Kassanainen todella tympeä. Asiakaspalvelu hukassa.

    • Anonyymi

      Justiinsa kävin tuossa aikaisemmin tänää siellä niin siellä joku epäkohteliasta jätkä mulle kun kysyin että käykö tämä lisävalo Volvo V70:seen niin sanoi "miks ei kävisi" ja osoitti paikkaa mistä saa jotain lisäosia siihen. Ja kun sanoin heippa niin mulle ölähti vaan. Surkeeta asiakas palvelua...

    • Anonyymi

      Toi on niin totta

    • Anonyymi

      Jonotuslappu kertoo kuinka monta asiakasta on päivän aikana käynyt. Aivan tilastoja varten tarpeellinen.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe