Jaguar ei ole premiumia sisustaltaan

Vehjeseon

Vaikka kuinka tykkään jagesta ideana ja merkkinä niin en sellaista voi hankkia koska siihen ei saa edes rahalla premium tasoista sisustaa vaan kaikki on halvalla tehtyä ja sekundaa. Jaguar on vähän kuin kia, kovasti kiiltää mutta esim uudessa XF:ssä keskikonsolin kotelo natisee kun sitä painaa sormella jo uutena. Mersulla ei tälläistä ole edes A-sarjassa. Jaguaria ei myöskään mielletä premiumiksi vaan se on lähinä alfa romeon tasoinen vehje.

14

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikukaanosya

Silti jaguar hinnoittelee lisävarusteensa niin että ne ei ole kilpailukykyisiä saksalaisten kanssa. On myös naurettavaa katsoa että jaguarissa esim XF mallissa on mittaristo kuin vanhassa corollassa vakiona ja digimittaristo maksaa lisää. Muutenkin vakiona on jotkut xenon valot vai onko edes niitä kun nykypremiumeissa on ledit käytännössä aina vakiona. Jaguarin vakiovarustetaso on puutteellinen kun esim penkinlämmittimet pitää ruksata erikseen. Ilmankos näitä ei suomessa juuri kukaan halua ostaa. Jaguar pitäisi hinnoitella reippaasti alle saksalaisten jotta niitä menisi kaupaksi ja samalla varustella vakiona paremmin kuin saksan autot.

• matkusteluavartaa

Käykö täällä joku avohoitopotilas omaa sotaansa Jaguar merkkiä vastaan?
      Jaguar on enemmän kuin premium muualla maailmassa, eli esim. saksalaismerkkien yläpuolella. Se mitä joku suomalainen juntti ajattelee tästä vanhasta arvostetusta merkistä ei liikuta ketään. Yhtään automerkkiä ei suunnitella suomalaista peräkammarin poikaa silmällä pitäen.

https://www.youtube.com/watch?v=ZaxOlQGc7_I

P.s. Minkä ikäinen olet? 15...?

• Siinäsitäonnn

Herää nyt oikeesti. Kai sä nyt näet mikä on premiumia ja mikä ei? Mene sisään uuteen XE tai XF jaguariin. Kumpaakin on haukuttu etteivät pärjää saksalaisille laatuvaikututelmassa. Otat minkä tahansa vertailun netistä niin kaikissa sanotaan että jaguarin sisusta on vanhentunut eikä ollenkaan kilpailijoiden tasolla. Jaguar on usein hyvä ajaa mutta esim XE ja XF on todella meluisia autoja ajaa verrattuna saksalaisiin. Jaguaria ei suomessa pidetä edes saksalaisten tasolla vaan ainoa vertailukohta on alfa,lexus jne spurgumerkit.

• whitetrashmorons

Se vanhentunut eli vanhemmissa käsin Jaguarin tehtaalla tehty sisusta on jokaisen automiehen mielestä sitä oikeaa premiumia jos mikään.
        Aloittaja ja sinä (sama kakara) on varsinainen pösilö.

• Zxd

Toy ota jos et muuta saa

• enajaenääjaguarilla

brandinä jaguar on noiden saksmannien yläpuolella selvästi mutta tietty nuo halvimmat jagget on suunnattu tavallisille nousukkaille ja myyntiedustajille tms joten yritetty tehdä halvalla että on saatu myyntihinta alemmas.

• XE100

Jaguar on yläluokan auto. Saksalaiset autot on suunniteltu alemman keskiluokan duunareille kuten DI, opettaja yms proletariaatti.

• jjpasaa
    • kerääpullojaäläjuoniitä

Ketjun aloittaja kärsii kovasti kun ei saa omaa jaguaria.

• Suosittelenammattiapua

Rehellisesti sanon että ihailen Jaguar autoja, itselläni ei ole ollut, ehkä jonakin päivänä. Hymyilyttää nämä "asiantuntijat" joilla ei ole metrinkään kokemusta Jaguarista. Valitettavasti tälläkin palstalla moni helpottaa vaikeaa elämäänsä , ei rahaa, ei autoa, eletään muiden verovaroin. Onhan Jaguar yksi syntipukki.

• Itse olen myös jollakin kierolla tavalla tykästynyt vanhan Sovereignin ulkonäköön, uudemmat ei kiinnosta. Tuo on vaan sellainen, että tarvitsee harrastustallin sitä varten. Luulen kuitenkin, että hankin 911 possun harrastusautoksi jossakin vaiheessa tuon sijaan.

• melkoisiaHaihatuksia
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

Itse olen myös jollakin kierolla tavalla tykästynyt vanhan Sovereignin ulkonäköön, uudemmat ei kiinnosta. Tuo on vaan sellainen, että tarvitsee harrastustallin sitä varten. Luulen kuitenkin, että hankin 911 possun harrastusautoksi jossakin vaiheessa tuon sijaan.

Hehee, Holisti!

• porvaari

Lapset ja varsinkin köyhien lapset pois aikuisten keskustelukanavalta.

• Stype

Kun mulla oli Jaguar siihen ei 4v ikäisenä enää saanut uutta navin karttaa. Enpä ole vastaavaan epäuskoon omaan tuotteeseen nähnyt millään valmistajalla koskaan. No, kun yritin vaihtaa sen XF:ään niin maahantuojalta ei saanut autoa koeajoon. Aika innokas täytyy olla, että ostaa mitään autoa ilman koeajoa, vaikka itse olen kyllä Mersujen kanssa niin tehnytkin. Nyt varmaan jo 10v myöhemmin ei voi olla kuin onnellinen, etten koskaan siihen sortunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe