Jaguar ei ole premiumia sisustaltaan

Vehjeseon

Vaikka kuinka tykkään jagesta ideana ja merkkinä niin en sellaista voi hankkia koska siihen ei saa edes rahalla premium tasoista sisustaa vaan kaikki on halvalla tehtyä ja sekundaa. Jaguar on vähän kuin kia, kovasti kiiltää mutta esim uudessa XF:ssä keskikonsolin kotelo natisee kun sitä painaa sormella jo uutena. Mersulla ei tälläistä ole edes A-sarjassa. Jaguaria ei myöskään mielletä premiumiksi vaan se on lähinä alfa romeon tasoinen vehje.

14

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikukaanosya

      Silti jaguar hinnoittelee lisävarusteensa niin että ne ei ole kilpailukykyisiä saksalaisten kanssa. On myös naurettavaa katsoa että jaguarissa esim XF mallissa on mittaristo kuin vanhassa corollassa vakiona ja digimittaristo maksaa lisää. Muutenkin vakiona on jotkut xenon valot vai onko edes niitä kun nykypremiumeissa on ledit käytännössä aina vakiona. Jaguarin vakiovarustetaso on puutteellinen kun esim penkinlämmittimet pitää ruksata erikseen. Ilmankos näitä ei suomessa juuri kukaan halua ostaa. Jaguar pitäisi hinnoitella reippaasti alle saksalaisten jotta niitä menisi kaupaksi ja samalla varustella vakiona paremmin kuin saksan autot.

    • matkusteluavartaa

      Käykö täällä joku avohoitopotilas omaa sotaansa Jaguar merkkiä vastaan?
      Jaguar on enemmän kuin premium muualla maailmassa, eli esim. saksalaismerkkien yläpuolella. Se mitä joku suomalainen juntti ajattelee tästä vanhasta arvostetusta merkistä ei liikuta ketään. Yhtään automerkkiä ei suunnitella suomalaista peräkammarin poikaa silmällä pitäen.

      https://www.youtube.com/watch?v=ZaxOlQGc7_I

      P.s. Minkä ikäinen olet? 15...?

      • Siinäsitäonnn

        Herää nyt oikeesti. Kai sä nyt näet mikä on premiumia ja mikä ei? Mene sisään uuteen XE tai XF jaguariin. Kumpaakin on haukuttu etteivät pärjää saksalaisille laatuvaikututelmassa. Otat minkä tahansa vertailun netistä niin kaikissa sanotaan että jaguarin sisusta on vanhentunut eikä ollenkaan kilpailijoiden tasolla. Jaguar on usein hyvä ajaa mutta esim XE ja XF on todella meluisia autoja ajaa verrattuna saksalaisiin. Jaguaria ei suomessa pidetä edes saksalaisten tasolla vaan ainoa vertailukohta on alfa,lexus jne spurgumerkit.


      • whitetrashmorons

        Se vanhentunut eli vanhemmissa käsin Jaguarin tehtaalla tehty sisusta on jokaisen automiehen mielestä sitä oikeaa premiumia jos mikään.
        Aloittaja ja sinä (sama kakara) on varsinainen pösilö.


    • Zxd

      Toy ota jos et muuta saa

    • enajaenääjaguarilla

      brandinä jaguar on noiden saksmannien yläpuolella selvästi mutta tietty nuo halvimmat jagget on suunnattu tavallisille nousukkaille ja myyntiedustajille tms joten yritetty tehdä halvalla että on saatu myyntihinta alemmas.

    • XE100

      Jaguar on yläluokan auto. Saksalaiset autot on suunniteltu alemman keskiluokan duunareille kuten DI, opettaja yms proletariaatti.

    • jjpasaa
    • kerääpullojaäläjuoniitä

      Ketjun aloittaja kärsii kovasti kun ei saa omaa jaguaria.

    • Suosittelenammattiapua

      Rehellisesti sanon että ihailen Jaguar autoja, itselläni ei ole ollut, ehkä jonakin päivänä. Hymyilyttää nämä "asiantuntijat" joilla ei ole metrinkään kokemusta Jaguarista. Valitettavasti tälläkin palstalla moni helpottaa vaikeaa elämäänsä , ei rahaa, ei autoa, eletään muiden verovaroin. Onhan Jaguar yksi syntipukki.

      • Itse olen myös jollakin kierolla tavalla tykästynyt vanhan Sovereignin ulkonäköön, uudemmat ei kiinnosta. Tuo on vaan sellainen, että tarvitsee harrastustallin sitä varten. Luulen kuitenkin, että hankin 911 possun harrastusautoksi jossakin vaiheessa tuon sijaan.


      • melkoisiaHaihatuksia
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Itse olen myös jollakin kierolla tavalla tykästynyt vanhan Sovereignin ulkonäköön, uudemmat ei kiinnosta. Tuo on vaan sellainen, että tarvitsee harrastustallin sitä varten. Luulen kuitenkin, että hankin 911 possun harrastusautoksi jossakin vaiheessa tuon sijaan.

        Hehee, Holisti!


    • porvaari

      Lapset ja varsinkin köyhien lapset pois aikuisten keskustelukanavalta.

    • Stype

      Kun mulla oli Jaguar siihen ei 4v ikäisenä enää saanut uutta navin karttaa. Enpä ole vastaavaan epäuskoon omaan tuotteeseen nähnyt millään valmistajalla koskaan. No, kun yritin vaihtaa sen XF:ään niin maahantuojalta ei saanut autoa koeajoon. Aika innokas täytyy olla, että ostaa mitään autoa ilman koeajoa, vaikka itse olen kyllä Mersujen kanssa niin tehnytkin. Nyt varmaan jo 10v myöhemmin ei voi olla kuin onnellinen, etten koskaan siihen sortunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe