Miten tuun kaapista ulos

Homopoju13

Oon ite jo about vuoden ajan ollu kaapissa ja haluisin tulla vanhemmille ulos kaapista. Tiedän, että vanhemmat tukisivat minua. Mutta pienempänä "tulin jo kaapista ulos" koska en tuolloin ymmärtänyt kaikkea täydellisesti. Kaapista ulos tuleminen tuntuu pikkusen kiusalliselta. Joten missä sen teen, milloin sen teen ja miten sen teen?

12

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gayy

Itse kertoisin ainakin, jos vanhempani aiheuttaisivat ylimääräistä painetta kysymällä "tyttöystävästä". Siis se hetki, kun tulin kaapista... Sain vain tarpeekseni siitä, että kysellään "tyttöystävästä", joten sen paljastaminen tuli vain suoraan ilman enempää miettimistä. Ja jos sopivaa hetkeä ei tule, asian voi ilmoittaa vaikka viestillä.

• kerrorehellisesti

no ei vanhemille tuommosia viestejä laiteta.kyllä se vaatii katsekontakin ja ne tunteet.kukaan ei omaa lastaan heivaa.yrittää vaan ymmärtä.ja ymmärtää.ei se ole ongelma.kerro rehellisesti ja olet vapaa.

• winkvink

ota aamupaska kämmenelle ja läjäytä se aamiaspöytään, tajuavat kyllä vihjeen!!

• Anonyymi

• Anonyymi

Kerro vaan rohkeasti ❣️

• Anonyymi

Onko sieltä pakko tulla ulos? Aina voit odottaa kunnes aika on oikea tai löydät kumppanin ja kerrot sitten. Ei se "kaapista ulostulo" ole itseisarvo tai sitä kukaan vaadi sinulta, se on ihan oma valintasi. Jos haluat kertoa vanhemmillesi, istu heidän kanssaan alas ja kerro. Ei siihen kummempaa neuvoa voi antaa.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa tietää, että kuinka yleensä pystyt olemaan nykyisessä tilanteessasi. Kuinka käyt koulua tai harrastat mitään?? Voisiko vanhempasi hankkia sinulle isomman kaapin ja miksi olet kaapissa. Mikset vaan tulisi ulos ja hengitä ihanaa keväistä ilmaa.

• Anonyymi

Tasajalkaa hyppäämällä?

• Anonyymi

Sanot että moikkuli, oon pikku Gay boy.

• Anonyymi

Pysy kaapissa. Ei ketään kiinnosta pyllypanot.

Heteropride

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      47
      5067
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      74
      3265
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2057
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1855
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1709
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1296
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1259
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1202
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1177
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe