Mielessä olet, tahtoisitpa tai et tahtoisinpa tai en.
Näin vaan on m>n
Hyvää yötä
23
617
Vastaukset
Minä ainakaan en ole vihainen
enkä aio kiukuta!
Hyvää aamu sinullekin,
(kuka oletkin)!- minultasinulle
Huomenta. Ei kiukuta.Surullista se että en ole nähnyt sinua pitkään aikaan.
Hyviä unia, aamupäivään, ja vielä parempaa heräämistä sunnuntaipäivään ;).
- Kohdensitko.oikein
Ei kai kyse ole ollutkaan ikävästä vaan sinun todella ikävistä viesteistä.
- ihanoikeenkohdensi
YksK-Nainen kirjoitti:
Kysyn samaa sinulta. Kohdensitko oikein?
monta rumaa viestii >> turha akka oot kun ei sulta saa pimppiäkään >> monta muuta.
ihanoikeenkohdensi kirjoitti:
monta rumaa viestii >> turha akka oot kun ei sulta saa pimppiäkään >> monta muuta.
Sullekko niitä olen laittanu? Älä jauha PASKAA! Kerro kuka olet!
Ihmeellinen otus olet, olet muka tietävinäsi minut, vaikka sulla ei ole mitään aavistusta edes minusta!
Kenellekkään en ole yhtään rumaa viestiä laittanut, joten lopeta noiden harhojesi ruokkiminen!
Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).- Ei.voi.olla.totta
YksK-Nainen kirjoitti:
Ihmeellinen otus olet, olet muka tietävinäsi minut, vaikka sulla ei ole mitään aavistusta edes minusta!
Kenellekkään en ole yhtään rumaa viestiä laittanut, joten lopeta noiden harhojesi ruokkiminen!
Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä. Ei.voi.olla.totta kirjoitti:
Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.Viitsitkö vilkasta kenelle tuo kirjoituksesi on????
Jos et ymmärrä kirjoitusten kategoriaa, niin jätä vastaamatta!
Tässä kopio SINUN kirjoituksestasi:
Ei.voi.olla.totta
23.10.2017 9:10
YksK-Nainen kirjoitti:
Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).
—
Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.
Tuo on nimenomaan MINUN kirjoitukseeni vastaus!
OPETTELE ENSIN VASTSUTEN KIRJOITTAMINEN OIKEALLE HENKILÖLLE, ENNEKUIN JATKAT VASTAAMISIASI!Ei.voi.olla.totta kirjoitti:
Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.Viitsitkö vilkasta kenelle tuo kirjoituksesi on????
Jos et ymmärrä kirjoitusten kategoriaa, niin jätä vastaamatta!
Tässä kopio SINUN kirjoituksestasi:
Ei.voi.olla.totta
23.10.2017 9:10
YksK-Nainen kirjoitti:
Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).
—
Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.
Tuo on nimenomaan MINUN kirjoitukseeni vastaus!
OPETTELE ENSIN VASTSUTEN KIRJOITTAMINEN OIKEALLE HENKILÖLLE, ENNEKUIN JATKAT VASTAAMISIASI!
- illan_torkku
Kuin myös.
Huomenta, oi ihana J-mies ☕️🥐🧀! - Eijaksaisienää
Se on niin surullista. Kai se Neukku oli oikeassa, tämä on vienyt aivovaurioon
https://m.youtube.com/watch?v=62VqTXv0b-c# - näidenvuosienjälkeen
...en mä kiukkua, miksi niin tekisin? Ei se munkaan mieli tai sydän kysele multa haluanko sua mukanani kantaa kun kannan kuitenkin...vuodesta toiseen mistään ulkoisista tekijöistä riippumatta....siksi juuri on ihan sama oletko mitä tai millainen muiden tai omissa silmissäsi, mulle olet aina ihmeellinen ja erityinen niistä osin selittämättömistä syistä joista olet pysyvästi muuttanut aikoja sitten sydämeeni ja mielenmaisemaan....tai kuka tietää ehkä olet ollut siellä aina koska niin on tarkoitettu...
En vaan aina jaksaisi tätä näin, haluaisin että olisit jollakin tavalla elämässäni enemmän läsnä ja elän uskossa että ne asiat jotka on tarkoitettu tapahtuvaksi kai tapahtuvat ajallaan ilman että yrittää pakottaa niitä tapahtumaan....on vain hetkiä jolloin ohikiitäväkin ajatus sinusta saa sydämen pakahtumaan, no se pitää vaan kestää. Pakko uskoa että ehkä...- VuosienTakaa
Voi tätä elämää, kun pisti minutkin niin vaikeaan tilanteeseen. Kannan sinua myös mukanani koko ajan: mielessäni, sydämessäni, muistoissani, joka ikinen aamu ja ilta. Tuli mieleeni, kun kerran sanoit mulle, että saataisiin yhdessä kauniita lapsia. Niin ei tapahtunut, mutta sekin kaunis ajatus hymyilyttää kyynelten läpi. Se ois kyllä pitänyt paikkansa. Mutta ehkä vielä joskus tapahtuu ihmeitä...
- jookostaan_
kerro nimikirjaimet !!
- rupisamppi
EKT
Aina sydämessä💘
- Miehellenaiselta
Samat sanat ja oli ihana nähdä ! Oot mun mukana ajatuksissa ja sydämessä näköjään kunnes taas kohdataan.. mut se on ihan ok, sulla on hyvä paikka siellä 😘
- Jotakintaisiunohtua
Ei kukaan kiukkua sen vuoksi että on jonkun mielessä.
- Minä_sinua_vaan_
Huomenta miehelle A ❤
Niin se vain on. Mielessä ja sydämessä.. - Eisanoja
Vastaamiseen.
- suo.siellä
vetelä täällä.
- Oletkonainen
Suo kuokka ja J- mies
- kohteleemuitahyvin
Kiitos ap, me tiedetään rakkautemme ja kyllä siinä ympäristö on ihmeissään. Vaikka mun tunteet oliskin hiipumassa niin sinä pidät kiinni. Mutta kaikki ei voi tehdä väärin vaan osa on moraaliltaan muita parempia. Valitan, että mun täytyy hoitaa tää erosotkuni ensin, sillä toki minun tulee olla rehellinen valehtelevalle kumppanillenikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778