Hyvää yötä

turhakiukuta

Mielessä olet, tahtoisitpa tai et tahtoisinpa tai en.

Näin vaan on m>n

23

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ainakaan en ole vihainen
      enkä aio kiukuta!

      Hyvää aamu sinullekin,
      (kuka oletkin)!

    • minultasinulle

      Huomenta. Ei kiukuta.Surullista se että en ole nähnyt sinua pitkään aikaan.

    • Hyviä unia, aamupäivään, ja vielä parempaa heräämistä sunnuntaipäivään ;).

    • Kohdensitko.oikein

      Ei kai kyse ole ollutkaan ikävästä vaan sinun todella ikävistä viesteistä.

      • Kysyn samaa sinulta. Kohdensitko oikein?


      • ihanoikeenkohdensi
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Kysyn samaa sinulta. Kohdensitko oikein?

        monta rumaa viestii >> turha akka oot kun ei sulta saa pimppiäkään >> monta muuta.


      • ihanoikeenkohdensi kirjoitti:

        monta rumaa viestii >> turha akka oot kun ei sulta saa pimppiäkään >> monta muuta.

        Sullekko niitä olen laittanu? Älä jauha PASKAA! Kerro kuka olet!
        Ihmeellinen otus olet, olet muka tietävinäsi minut, vaikka sulla ei ole mitään aavistusta edes minusta!
        Kenellekkään en ole yhtään rumaa viestiä laittanut, joten lopeta noiden harhojesi ruokkiminen!
        Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).


      • Ei.voi.olla.totta
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Sullekko niitä olen laittanu? Älä jauha PASKAA! Kerro kuka olet!
        Ihmeellinen otus olet, olet muka tietävinäsi minut, vaikka sulla ei ole mitään aavistusta edes minusta!
        Kenellekkään en ole yhtään rumaa viestiä laittanut, joten lopeta noiden harhojesi ruokkiminen!
        Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).

        Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
        Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.


      • Ei.voi.olla.totta kirjoitti:

        Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
        Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.

        Viitsitkö vilkasta kenelle tuo kirjoituksesi on????
        Jos et ymmärrä kirjoitusten kategoriaa, niin jätä vastaamatta!
        Tässä kopio SINUN kirjoituksestasi:

        Ei.voi.olla.totta

        23.10.2017 9:10


        YksK-Nainen kirjoitti:

        Sullekko niitä olen laittanu? Älä jauha PASKAA! Kerro kuka olet!
        Ihmeellinen otus olet, olet muka tietävinäsi minut, vaikka sulla ei ole mitään aavistusta edes minusta!
        Kenellekkään en ole yhtään rumaa viestiä laittanut, joten lopeta noiden harhojesi ruokkiminen!
        Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).



        Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
        Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.

        Tuo on nimenomaan MINUN kirjoitukseeni vastaus!
        OPETTELE ENSIN VASTSUTEN KIRJOITTAMINEN OIKEALLE HENKILÖLLE, ENNEKUIN JATKAT VASTAAMISIASI!


      • Ei.voi.olla.totta kirjoitti:

        Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
        Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.

        Viitsitkö vilkasta kenelle tuo kirjoituksesi on????
        Jos et ymmärrä kirjoitusten kategoriaa, niin jätä vastaamatta!
        Tässä kopio SINUN kirjoituksestasi:

        Ei.voi.olla.totta

        23.10.2017 9:10


        YksK-Nainen kirjoitti:

        Sullekko niitä olen laittanu? Älä jauha PASKAA! Kerro kuka olet!
        Ihmeellinen otus olet, olet muka tietävinäsi minut, vaikka sulla ei ole mitään aavistusta edes minusta!
        Kenellekkään en ole yhtään rumaa viestiä laittanut, joten lopeta noiden harhojesi ruokkiminen!
        Et todellakaan tule saamaan, olet ulkona kuin lumiukko minun elämästäni, ja siitä syystä olen ONNELLINEN ;o).



        Mitä sinä ihminen meuhkaat siinä, eikö aivokapasiteetti riitä sen vertaan että ymmärtäisit että eihän siinä sinusta ollut kyse vaan ALOITTAJASTA, miehestä joka ilokseen viljelee tuon mainitun viestin kaltaista viestintää eräälle naiselle, tosin kirjoittaen että " myönnän etten ole ollut oma itseni " ja jatkaen taas vanhaan malliin.
        Missä teidän joidenkin järki piilottelee kun ette tämän vertaa ymmärrä.

        Tuo on nimenomaan MINUN kirjoitukseeni vastaus!
        OPETTELE ENSIN VASTSUTEN KIRJOITTAMINEN OIKEALLE HENKILÖLLE, ENNEKUIN JATKAT VASTAAMISIASI!


    • illan_torkku

      Kuin myös.

      Huomenta, oi ihana J-mies ☕️🥐🧀!

    • Eijaksaisienää
    • näidenvuosienjälkeen

      ...en mä kiukkua, miksi niin tekisin? Ei se munkaan mieli tai sydän kysele multa haluanko sua mukanani kantaa kun kannan kuitenkin...vuodesta toiseen mistään ulkoisista tekijöistä riippumatta....siksi juuri on ihan sama oletko mitä tai millainen muiden tai omissa silmissäsi, mulle olet aina ihmeellinen ja erityinen niistä osin selittämättömistä syistä joista olet pysyvästi muuttanut aikoja sitten sydämeeni ja mielenmaisemaan....tai kuka tietää ehkä olet ollut siellä aina koska niin on tarkoitettu...
      En vaan aina jaksaisi tätä näin, haluaisin että olisit jollakin tavalla elämässäni enemmän läsnä ja elän uskossa että ne asiat jotka on tarkoitettu tapahtuvaksi kai tapahtuvat ajallaan ilman että yrittää pakottaa niitä tapahtumaan....on vain hetkiä jolloin ohikiitäväkin ajatus sinusta saa sydämen pakahtumaan, no se pitää vaan kestää. Pakko uskoa että ehkä...

      • VuosienTakaa

        Voi tätä elämää, kun pisti minutkin niin vaikeaan tilanteeseen. Kannan sinua myös mukanani koko ajan: mielessäni, sydämessäni, muistoissani, joka ikinen aamu ja ilta. Tuli mieleeni, kun kerran sanoit mulle, että saataisiin yhdessä kauniita lapsia. Niin ei tapahtunut, mutta sekin kaunis ajatus hymyilyttää kyynelten läpi. Se ois kyllä pitänyt paikkansa. Mutta ehkä vielä joskus tapahtuu ihmeitä...


      • jookostaan_

        kerro nimikirjaimet !!


      • rupisamppi

        EKT
        Aina sydämessä💘


    • Miehellenaiselta

      Samat sanat ja oli ihana nähdä ! Oot mun mukana ajatuksissa ja sydämessä näköjään kunnes taas kohdataan.. mut se on ihan ok, sulla on hyvä paikka siellä 😘

    • Jotakintaisiunohtua

      Ei kukaan kiukkua sen vuoksi että on jonkun mielessä.

    • Minä_sinua_vaan_

      Huomenta miehelle A ❤
      Niin se vain on. Mielessä ja sydämessä..

    • Eisanoja

      Vastaamiseen.

    • suo.siellä

      vetelä täällä.

      • Oletkonainen

        Suo kuokka ja J- mies


    • kohteleemuitahyvin

      Kiitos ap, me tiedetään rakkautemme ja kyllä siinä ympäristö on ihmeissään. Vaikka mun tunteet oliskin hiipumassa niin sinä pidät kiinni. Mutta kaikki ei voi tehdä väärin vaan osa on moraaliltaan muita parempia. Valitan, että mun täytyy hoitaa tää erosotkuni ensin, sillä toki minun tulee olla rehellinen valehtelevalle kumppanillenikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe