Kolmelle ensimmäiselle nopealle minitulkintaa :)

Taikalle

Hei, olen Taika. Nyt sinulla on mahdollisuus kysyä yksi asiallinen kysymys Tarotkorteiltani.

- Vastaan kolmelle ensimmäiselle kysyjälle.

20

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikallekysymys

      Olen ollut ihastunut pitkään mieheen jo pitkän aikaa. En jostain syystä pysty unohtamaan häntä millään. Hän aina palaa mieleeni vaikka aikaa on mennyt hänen näkemisestä ja ajattelemisesta jo kauan. Onko tällä hänen ajattelemisella jokin syvempi tarkoitus? Miksi hänet nähdessäni ekaa kertaa ikään kuin tunnistin hänet vaikka hän on tuntematon?

      • Taikalle

        Hei Taikallekysymys!
        Nostin kortteja ja siihen kyllä nousee tieto, että tämä mies jota ajattelet, on todellakin sinun sielunkumppani ( sydämesi puolikas ). Hän on kyllä varattu omalla tahollaan, mutta sielu ei. Teillä on ollut kohtaamisia jo paljon ennen tätä nykyistä elämää. Hae hänet tähän elämääsi, teillä on paljon yhteistä , mutta ajallisesti vähän. Kiirehdi.


      • Taikallekysymys
        Taikalle kirjoitti:

        Hei Taikallekysymys!
        Nostin kortteja ja siihen kyllä nousee tieto, että tämä mies jota ajattelet, on todellakin sinun sielunkumppani ( sydämesi puolikas ). Hän on kyllä varattu omalla tahollaan, mutta sielu ei. Teillä on ollut kohtaamisia jo paljon ennen tätä nykyistä elämää. Hae hänet tähän elämääsi, teillä on paljon yhteistä , mutta ajallisesti vähän. Kiirehdi.

        Hei Taikalle, kiitos vastauksestasi. Näin ajattelinkin ja en yhtään epäile, jos hän on varattu. Ei nähdä enää ja se vaikeuttaa paljon häneen tutustumista. Veikkaan, että tällä nykyisellä kohtaamismäärällä emme ehdi tuntemaan tässä elämässä. Eikö näin? Hän on kuitenkin siellä ja olen onnellinen, että hänet kohtasin. Paljon on kohtaamisia varmasti aikasemmassa elämässä, mutta on hyvin vaikea lähestyä häntä, koska olemme hyvin erilaisia omalla tavallamme. Toivottavasti itsekin löydän jonkun toisen kumppanin vierelleni, jos hänelläkin on. Tämä hänen ajatteleminen valtaa mielen.


    • Rakkauttatoivova

      Hei Taika.
      Mitä näkyy rakkauteeni ja Onko jotakin muutosta tulossa rakkauteeni? Mitä näkyy kotiasiaani esim. muuttoa? Suuremmat muutokset?

      • Taikalle

        Hei rakkauttatoivova!
        Sulla oli monta kysymystä, mutta vastaan siihen ehkäpä tärkeimpään kysymykseen, eli suuremmat muutokset:
        - Tunneasiaan nousee hyvin voimakkaasti erityistä varovaisuutta ja sen vuoksi kaipaatkin niitä läheisiä ihmissuhteita. Ne tulee muuttumaan lähiaikoina, elämä ottaa ja antaa. Rakkaus kuljettaa sinua ja saatat joutua vastaamaan todellakin vaikeaan kysymykseen, liittyen sinun terveyteen ja ylipäätään jaksamiseen. Väsynyt olet, mutta asia hoituu kyllä kevään puolella. Saat hoivaa ja lohtua yllättävältä taholta. Suurin muutos sinulle on siis uusi ihmissuhde, tietty elämän aikajakso tulee päättymään, voimaannut kevään puolella.

        Voimia tulevaan terveisin, Taika


      • Rakkauttatoivova

        Kiitos. Kirjoitit että ihmissuhteet tulee muuttumaan lähiaikoina. Valaisetko asiaa mitä tarkalleen tarkoitit/näit -elämä ottaa ja antaa? Kiitos paljon katsannostasi<3


      • Taikalle

        Hei!
        Tarkoitin lauseella " elämä ottaa ja antaa" sitä, että joku sinulle hyvin läheinen ihminen poistuu elämästäsi fyysisesti, mutta henkinen yhteys jää..sitten tämä uusi ihmissuhde täyttää elämäsi uusilla tuulilla/ajatuksilla/teoilla ja saat suunnatonta iloa hänen kauttaan..
        Rakkaudella, Taika


    • RaharakkausOnni

      Löydänkö itselleni rakkaan vielä ja millon sen aika olisi? Miltä näyttää seuraavat puoli vuotta? Raha/talousasiat?

      • Taikalle

        Hei RaharakkausOnni!

        Sulle myös vastaan ainoastaan yhteen kysymykseen ja päällimäiseksi nousi tuo talous:

        - Olet todellakin matkalla parempaan. Eli käytänössä se merkitsee sitä, että raha tulee rahan luo. Varsinaista lottovoittoa ei nouse, mutta tietyllä tapaa saat taloutesi kuntoon ihan vaan miettimällä, missä ne suurimmat rahan reijät on. Aloitat myös jonkun pienimuotoisen osa-aika työn, joka tarjoaa sinulle vapaammat kädet käyttää rahaa...hmm ehkäpä jopa itsesi hemmoteluun. Tulet myös realisoimaan jotain omaisuuttasi, se kun joutaa jo sinulta pois, koska sillä ei ole tulevaisuutta katsoen mitään käyttöarvoa sinun nykyiseen elämään. Siitä on vaan muodostunut sinulle rasite ja se turhaakin turhempi menoerä. Luovu siis iloisin mielin ja käytä siitä saatu raha taas jälleen kerran, vain itsesi hyvinvointiin :)

        Reipasta syksyn jatkoa, terveisin Taika


      • RaharakkausOnni

        Kiitos. Minulla ei ole rahareikiä koska ruokaan ja asumiseen menee tarkasti kaikki.. En tarvitse osa-aikatyötä koska minulla on vakityö. Omaisuus on kaikki sitä mitä tarvitsen joka päivä elämiseen ja siitä en voi luopua.
        Löydänkö itselleni rakkaan vielä ja millon sen aika olisi? Et kysynyt mihin haluan vastauksen, kiitos.


      • Taikalle

        Hei!
        Täydennystä vastaukseeni, eli juuri nuo ns. rahanreijät on nimenomaan niitä arkisia kuluja, joissa saa pieniä säästöjä, kunhan muistaa katsoa, mihin rahat käyttää :) ja työ jota teet, saat toki sieltä tarvittavan ansion, mutta joku pieni lisätienesti tähän kyllä sinun kohdalle nousee. Omaisuuden realisointiin en osaa sanoa mitään, itse tiedät mistä on aika luopua ja vielä se, että milloin.

        Rakkausasiaan saan tiedon, että jos sulkee sydämen, niin ei voi saada vastarakkautta. Lähelläsi on tietty henkilö, mutta jostain syystä et päästä häntä sydämeesi?

        Terveisin, Taika


      • RaharakkausOnni
        Taikalle kirjoitti:

        Hei!
        Täydennystä vastaukseeni, eli juuri nuo ns. rahanreijät on nimenomaan niitä arkisia kuluja, joissa saa pieniä säästöjä, kunhan muistaa katsoa, mihin rahat käyttää :) ja työ jota teet, saat toki sieltä tarvittavan ansion, mutta joku pieni lisätienesti tähän kyllä sinun kohdalle nousee. Omaisuuden realisointiin en osaa sanoa mitään, itse tiedät mistä on aika luopua ja vielä se, että milloin.

        Rakkausasiaan saan tiedon, että jos sulkee sydämen, niin ei voi saada vastarakkautta. Lähelläsi on tietty henkilö, mutta jostain syystä et päästä häntä sydämeesi?

        Terveisin, Taika

        Kiitos. Minulla ei ole ketään lähelläni jota en päästäisi sydämeeni. Olen kulkenut jo vuosia yksin. Siis ilman kumppania. Kiitos taas.


      • Taikalle

        Kiitos sinulle, kun annat palautetta. Se on arvokasta tietoa meille näkijöille, kiitos!

        Kun alan tekemään aina tulkintaa, niin kirjoitan juuri sen, mitä minulle näytetään. Voi olla, että sinä et tunne tekstiäni tällä kertaa omanlaiseksi, mutta uskon ja luotan, että kyseiset asiat tulee jollain muotoa sivuuttamaan elämääsi ennen pitkää..

        Rakkaudella, Taika


      • RaharakkausOnni
        RaharakkausOnni kirjoitti:

        Kiitos. Minulla ei ole ketään lähelläni jota en päästäisi sydämeeni. Olen kulkenut jo vuosia yksin. Siis ilman kumppania. Kiitos taas.

        Olin tuon nimimerkin takana: Muutoksiamuttamitä
        Tässä kohtaa voin vain sanoa että vastasit tähän letkaan sen mitä sinulle näytettiin kuten tuossa ylempänä kerroit ja valitsit talous. (vastasit vain yhteen kysymykseen kolmelle) Siksi kysyin uudelleen muutostani/kotiasiat ja asiat näytettiin erilailla. Hyvä niin. Tähän voi kommentoida vain Taika, Kiitos.
        /Muutoksiamuttamitä


      • Taikalle

        😊 kiitos! Hyvää ja mielenkiintoista loppuvuotta!
        Ystävällisesti, Taika


    • Jääkuutiotar

      Joo,taas meni ohi kun joku ennustaa täällä edes harvoin,,,,,Taika,,,,miten mieskaverini asuntoasia järjestyy jotta olisi helpompi tapailla,,,matka ja säännöt tiukat väliaikasesti....? Kun eräät saivat mahdollisuuden vastauksiin ja tivaavat kisäkyskysymyksiäkin perään kun olisi muillakin tarve edes yhteen saada vastaus...koska täällä en enää käy kun ei vastailla nykyään palstalla,,,sais jo lopettaa koko sivuston käytöstä kun ei vastailla nykyään,,,mitä sitä turhaan kysyjiä kiusataan...ylläpidolle terveiset.

      • Taikalle

        Hei Jääkuutiotar!

        Vastaan sinulle tuossa toisessa osiossa ( oma kysymys ), kun ne lupaamani kolme minitulkintaa meni jo tämän aamun aikaan:)

        - Taika


    • Uranustyttö

      Hei Taika!
      Olen soitellutkin sinulle joskus!
      Ei näy sitä ihanaa prinssiä?! Milloin hän saapuu luokseni?

      • Taikalle

        Hei Uranustyttö :)

        Voi että, et sinä ole valitettavasti voinut soittaa minulle, kun ei mulla ole puhelinpalvelua näitten ennustusten suhteen. Joskus kyllä olen harkinnut, että millaista olisi tehdä näitä tulkintoja ihan LIVENÄ...mutta ehkä joskus tulevaisuudessa..ehkä?

        Ja " prinssi" uljas ei aivan heti ole tulossa, eli joudut elämään jonkun aikaa vielä ihan itsesi kanssa. Silmät ja korvat auki, niin johan alkaa valkean hevosen kavioiden kopse kuulua tuoden mukanaan aivan jotain muuta kuin " täydellisen ihmisen "... tämä "prinssi " kun ei ole sitä mitä odotit, vaan se kääntyy kyllä enempi materiaalisen hahmon puoleen..eli tulee aivan muuta, mitä pyysit....rakkaus tulee sitten "jälkitoimituksena"...

        Terveisin, Taika


    • Uranustyttö

      Myöhöstyin pahasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe