Fasistien mielenosoitus ja kahakointi

keksittykahina

Fasistien mielenosoituksen "häiritsijät" olivat niitä samoja fasisteja, ne halusivat julkisuutta omalle asialleen ja kuviaan mediaan.

Samaa porukkaa istui illalla pubissa, osa niistä oli taas vaihtanut vaatteita, että ei niitä tunnistaisi vastamielenosoittajiksi naamioituneihin pelleihin.

18

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokos_se_vihervassari

      tänne jutun keksi, kun vastarintailijat eivät suostuneetkaan tappelemaan "rauhantahtoisten" vastamielenosoittajien kanssa ???

    • ffdsfdsfds

      Itse kävin kaupassa ja siellä ne riehujat höpöttivät natseista ja aiheuttivat häiriötä kassalla. Aiemmin päivällä heittelivät "natseja" ja poliiseja pommeilla. Videokuvaa on kun pommi räjähtää pikkulapsen vieressä. Rikkoivat myös kuvaajan kameran jalustimen ja työnsivät kuvaajan autotielle.

      Kyllä minä otan mieluummin vaikka ne natsit Tampereelle kuin tällaisen anarkistijoukon. Tutkimusten mukaan mielenterveysongelmat ovat yleisempiä vasemmistolaisten keskuudessa kuin tavallisen väen keskuudessa. Olihan se Amerikan ammuskelijakin Trumpin vastustaja.

      • sivareitaneon

        Miksi sitten nämä fasistit ovat lähes kaikki vapautettu asepalveluksesta rauhan aikana sen takia, että ovat kypsymättömiä ja tasapainottomia ihmisiä, joiden henkinen tila on jälkeen jäänyt.


      • SuomenÄlämölöttäjät

        Voe tokkiinsa. Kumpikin ääripuoli niin samanlaisia itkijäloosereita kuin olla ja voi. Vuoronperään itketään ja syytetään vastapuolta samoista asioista. Joku vähän hipaisee, niin kauhea älämölö ja poliisille itku. Tuon Lokan tablettijalustahan oli rikki jo silloin ennenkuin Hesassa poliisi pidätti hänet. Silloin striimissään jo kertoivat sen. Ja muka auton alle työnnettiin, eri videolla toisesta kuvakulmasta näkyy että ihan vielä jalkakäytävällä oli, ei ajotiellä. Typerää ainaista itkua Lokalta joka itse ei edes osaa puhua sivistyneesti, haistattelee, kiroilee ja änkyttää vaan tyhmää. Äärivasemmisto kyllä kieltämättä mokasi myös itsensä riehumalla ja feikkipommeja heittelemällä. Siitä sai vastapuoli taas itkua ja syyttelyä kasattua vähäksi aikaa itselleen, nyt näin päin. Ja armeijan käymättä olevia on varmasti kummallakin puolella, Lokka tästäkin esimerkkinä äärioikeistolaisista. En näe kummassakaan poliittisessa ääripuolessa oikeastaan ketään täysijärkistä, jokainen on pimahtanut kehitysmaalaisen tasolle näissä ideologioissaan ja kaiken viemisessä äärimmäisyyksiin - kaikki järki on kadonnut heidän tekemisissään. Täyttä humpuukkiajanvietettähän ovat vaan kaikki nämä videoinnit, rasmukset, RHC, rajatkiinni, suomiensin, maidanit, miekkarit, mvlehti, iljapresidentiksi ym. Voihan niitä seurata ajankulukseen, muttei tosiaankaan voi todesta ottaa ketään noista riehujista ja älämölöttäjistä..


      • Vuoroin.vieraissa

        Helsingin Jaguari-tappajayliajaja oli oikeistolainen, mv-kommentoija ja RajatKiinni-jäsen. Sekä mielenterveysongelmainen!


      • ffdsfdsfds
        sivareitaneon kirjoitti:

        Miksi sitten nämä fasistit ovat lähes kaikki vapautettu asepalveluksesta rauhan aikana sen takia, että ovat kypsymättömiä ja tasapainottomia ihmisiä, joiden henkinen tila on jälkeen jäänyt.

        Ei kukaan täysipäinen ihminen inttiin mene jos ei halua sinne mennä. Tosin aivan varmasti molemmilla puolilla on mielenvikaisia ihmisiä, mutta tästä vasemmistosta mielenvikaisuus huokuu. Esimerkiksi se pellepartio oli sellaista porukkaa, että oisi saanut kantaa saman tien suljetulle osastolle.


      • ffdsfdsfds
        SuomenÄlämölöttäjät kirjoitti:

        Voe tokkiinsa. Kumpikin ääripuoli niin samanlaisia itkijäloosereita kuin olla ja voi. Vuoronperään itketään ja syytetään vastapuolta samoista asioista. Joku vähän hipaisee, niin kauhea älämölö ja poliisille itku. Tuon Lokan tablettijalustahan oli rikki jo silloin ennenkuin Hesassa poliisi pidätti hänet. Silloin striimissään jo kertoivat sen. Ja muka auton alle työnnettiin, eri videolla toisesta kuvakulmasta näkyy että ihan vielä jalkakäytävällä oli, ei ajotiellä. Typerää ainaista itkua Lokalta joka itse ei edes osaa puhua sivistyneesti, haistattelee, kiroilee ja änkyttää vaan tyhmää. Äärivasemmisto kyllä kieltämättä mokasi myös itsensä riehumalla ja feikkipommeja heittelemällä. Siitä sai vastapuoli taas itkua ja syyttelyä kasattua vähäksi aikaa itselleen, nyt näin päin. Ja armeijan käymättä olevia on varmasti kummallakin puolella, Lokka tästäkin esimerkkinä äärioikeistolaisista. En näe kummassakaan poliittisessa ääripuolessa oikeastaan ketään täysijärkistä, jokainen on pimahtanut kehitysmaalaisen tasolle näissä ideologioissaan ja kaiken viemisessä äärimmäisyyksiin - kaikki järki on kadonnut heidän tekemisissään. Täyttä humpuukkiajanvietettähän ovat vaan kaikki nämä videoinnit, rasmukset, RHC, rajatkiinni, suomiensin, maidanit, miekkarit, mvlehti, iljapresidentiksi ym. Voihan niitä seurata ajankulukseen, muttei tosiaankaan voi todesta ottaa ketään noista riehujista ja älämölöttäjistä..

        Vasemmisto on paljon pahempi ja ottaa yhteen toistuvasti poliisin kanssa. Oikeisto on paljon rauhallisempi, mutta tietenkin sielläkin on väkivaltaisia ihmisiä. Heidän väkivaltansa on kuitenkin tavallaan ymmärrettävämpää, kun se kohdistuu siihen osapuoleen, joka on heitä vastaan. Anarkistien väkivalta kohdistuu mihin milloinkin sattuu kohdistumaan, kuten syyttömien kauppiaiden ikkunoiden rikkomiseen jne.

        Se on ehdottomasti totta, että molemmat porukat ovat pääosin roskaväkeä. Rakentavaa keskustelua on hankala saada aikaan, kun nämä ääripäät alkavat hölöttämään.


      • aååjhdf

        Miksi kirjoitit "natsit" lainausmerkeissä, kun PVL ja SOO on sellaisia ilmoittanut olevansa?


    • FluSSA

      minusta natseissa ei ole mitään vikaaa verrattuna näihin anarkomarkoihin ja -marjoihin

      • Siellähän_oli

        ohjeet, että
        - tulee olla selvinpäin
        - ei saa naamioitua
        - tulee käyttäytyä rauhallisesti

        vaan miten vastapuolella?


      • Naamiomies
        Siellähän_oli kirjoitti:

        ohjeet, että
        - tulee olla selvinpäin
        - ei saa naamioitua
        - tulee käyttäytyä rauhallisesti

        vaan miten vastapuolella?

        Naamioituja näki kyllä noilla molemmilla puolilla. Yllättävää että toisilla natsien puolella olevillakin oli huivi nostettuna nenän yläpuolelle saakka. Ei näkynyt kuin silmät ja otsa pipon alta. Kiemungillakin huivi oli nenään saakka..


      • akögglkhh

        Kiemunki halusi että huomio kiinnittyy hänen kauniisiin silmiinsä.


    • Mitä.ollenkaan.sattuisi

      Hyvä että takut vapautetaan armeijasta. Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin anarkistimarkosta ase kädessä.

    • poliittinentunkio

      Sinne ei olis tarvinnu muuta ku lauma vihasia vossikoita, jotka olis potkinu mölisijät Tammerkoskeen. Ketuttaa katsella kun Tampere yhtenä Suomen symmpiskaupunkina pilataan poliittisell, suoraan sanoen paskalla. Ensten lähti delfiinit ja nyt sitten mylvii martat ja mustapaidat... on tää maailma mallillaan.En muuta sano.

      • häpeän

        Omat keskenään näkyvyyttä hakemassa, no porukka lienee molemissa leireissä aika samaa jos mielenterveyttä verrataan vai onko muka sillä johtajalla puhtaat paperit ei tainnut edes armeijaan päästä kuten ei niin kovin moni näistä uusavuttomistawannabeparemmista eli natseista eikö?
        Hävettää vaan että joku ihannoi natseja kun muu eurooppa ja varsinkin saksa häpee.


      • sosialismionsyöpä
        häpeän kirjoitti:

        Omat keskenään näkyvyyttä hakemassa, no porukka lienee molemissa leireissä aika samaa jos mielenterveyttä verrataan vai onko muka sillä johtajalla puhtaat paperit ei tainnut edes armeijaan päästä kuten ei niin kovin moni näistä uusavuttomistawannabeparemmista eli natseista eikö?
        Hävettää vaan että joku ihannoi natseja kun muu eurooppa ja varsinkin saksa häpee.

        Hävettää sosialisoida parempien ihmisten varat, eikö?


    • Suomessa ei taida ensimmäistäkään fasistia olla tätä nykyä, jos on koskaan ollutkaan. Antifantti-terroristijärjestö tietysti on näkevinään niitä joka kulman takana.

    • näkevätpikkuukkoja

      Kokoomuksen ja keskustan valtaa käyttävä liberaali-siipi sekä koko punavihreä oppositio muistuttavat ulkokultaisuudellaan jeesuksen ajan fariseuksia, jotka syleilevät maailmaa ja samalla tuhoavat oman valkoisen väestönsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe