Taikaa,,mie myöhästyin,,,

Jääkuutiotar

Olen nimimerkki Jääkuutiotar,,,,voitko tähän nostaa vain yksi kysymys-toisin kuin ahneilla ehtijöillä,,,ketkä hanakasti tivasivat lisää ja lisäkysymyksen perään taas,,,-Saako mieheni asuntoasiaan muutosta...jotta tapailut onnistuisi jälleen normaalisti..väliaikanen muutos asiassa? kiitos kun ja jos katsot,,näit mulle aikanaan napakasti...t nainen taustiolla

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikalle

Hei Jääkuutiotar :) (sulla kyllä jännä nimimerkki)

Nyt tännepuolen, eli kysyit miehesi asuntoasioita. Siihen nousee kovin ikävää ja jonkunmoista " rajoitetta"..tiedät kyllä, mitä tällä rajoitteella tarkoitan. Muutosta ei vielä nouse , mutta sinulle annetaan paljon voimia kestää tämä odotus. Saat kosketuksen johonkin uuteen harrastukseen ja se vie tunnetta/toivoa eteenpäin. Rakennat uutta kotipesää rakkaallesi ja hän ottaa sen ilolla vastaan viimeistään sitten, kun nämä "rajoitteet" on ohi.
      Olet sisukas nainen ja et jää kuuntelemaan toisten ihmisten neuvoja. Rakkaus voittaa ja uusi vuosi avautuu sulle oikeana toiveiden vuotena...näen, että kun kesä koittaa, olette taas toistenne sylissä!

Voimia tulevaan, Taika

• JÄÄkuutio

Hei kiitos sulle. Annoit kipinää odotella,,rajoitteet ovat esilla ja kateelliet sivusta katsojat....mutta emme alistu tilanteeseen vaan olemme yhdessä kaiken puitteissa,,,,t aloittanut kiitos!

• Näkijämyös

Ei tuo mies tule olemaan koskaan sinun. Ei hän jätä rakastaan.

• näenmyös

Minä olen hänen rakastettu,ei hänellä muita ole,,taidat nähdä harhoja pahanillman lintu,,,näin vuosia ennen kohtaamistamme hänestä unen,,,joten kaksoisliekki hän on ja näen enneunia,,,tiedän asiostamme,,,sori mut haise pahalle!sulla on väärää tietoa! eri näkiät ovat tyystin eri mieltä ei ole kolmansia osapuolia joten sun tulkinta ona kateellista suolesta tullutta juttua!Hän on omistava ja mustasukkainen minusta,,,edelleenkin vuosian jälkeenkin sori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1116
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe