Taika jos vielä ehdit katsoa

Muutoksiamuttamitä

Kotiasiat? Näkyykö minulle muuttoa ja mitä muutoksia se toisi elämääni?

8

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikalle

      Hei Muutoksiamuttamitä!

      - Katsoin sulle ja kyllä siihen todellakin nousee muutto ja vielä pika pikaa! Paikkakuntakin menee vaihtoon ja sitten saanen esitellä, olet saamassa myös " perheenlisäystä" tämän muuton myötä. Pienten toiveiden toteutumista ja tulee henkilö, joka antaa elämääsi todella paljon, enemmän kuin osasit toivoakaan. Nyt sinua kehoitetaan jopa pieneen juhlaan ( syntymäpäivät tjms.) ja olemaan avoimin mielin elämän suuressa mystiikassa. Olet ihminen, jonka luo on helppo tulla. Saat kanssaihmiset sulamaan pelkästä vieraanvaraisuudesta. Ilo kuuluu elämään, kuten yhdessä loma oppaassa sanotaan. Sinua seuraa kepeät askeleet :)

      Valoisia päiviä loppuvuoteen ja onnea tulevan muuton johdosta!

      - Taika

    • Muutoksiamuttamitä

      Kiitos Taika. Näit ihan " perheenlisäystä" muuton myötä mutta kenelle? Muutanko yksin?

      • Taikalle

        Hei! Sinulle se perheenlisäys nousee, ei ihan niinkuin ajatellaan, mutta sinut se tulee muuttamaan aivan ajatuksia myöten! Vastuu painaa, mutta ilolla otat tämän vastuun kannettavaksi. Ja muutat yksin, siihen en saa muita mukaan. Toivon että tämä vastaus miellyttää sinua tulevaisuudessa :)

        -Taika


      • Muutoksiamuttamitä

        jatkan vielä... Se henkilö, joka antaa elämääni todella paljon, enemmän kuin osaan toivoakaan. Sen minä kyllä haluan nähdä:) Minua kiinnostaa tietää mitä hän tekee työkseen (ammattia ei tarvita) ja mikä tärkeintä, toivottavasti tämä henkilö on vapaa jonka näit?


      • Muutoksiamuttamitä

        Kiitos kerkisit vastaamaan. Annan kohta palautetta kun ensin vastaat... kaikki tämä siis tapahtuu vasta muuton jälkeen?


      • Taikalle

        Kerran vielä Muutoksiamuttamitä!

        -Tämä henkilö, joka tulee elämääsi antaen elämääsi paljon, tulee nimenomaan sen "perheenlisäyksen" kautta. Hänen työ on kovin laaja-alainen. Hän on eläinten kanssa tekemisissä. Tieto ja taito on hänen valttinsa. Ja kyllä, hän on vapaa, ainakin tällä hetkellä.

        Nyt ajattelet, että kirjoitan ihan puuta heinää, mutta kirjoitin juuri sen näyn, mikä mulle annettiin tehtäväksi kirjoittaa, ole hyvä!

        - Taika


    • Muutoksiamuttamitä

      Kiitos ja sanon nyt sen minkä tiedän. Olen muuttamassa yksin ja se on pikapuoliin. Asuntokin on jo katsottu ja paperit siitä on tehty. Mutta loppu sitten jää mihin en vielä tiedä sanoa mitään. Mutta tuo kaikki muu on tervetullutta. Minun elämäni on ollut pelkkää työtä ja olen aina halunnut että minulla olisi isompi perhe kuin nyt on. Ps. Rakastan leikkiä lapsien ja eläinten kanssa. Hyvää syksyä ja kiitos.

    • Muutoksiamuttamitä

      Olen miettinyt tuota "perheenlisäystä" mitä näet tuosta miehestä lisää? Missä hänet tapaan/miten? Kiitän jos vastaat vielä . Sitten kun aika on:) Tässä on muutama asia joka mietityttää vielä. Kerron sitten myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe