Kotiasiat? Näkyykö minulle muuttoa ja mitä muutoksia se toisi elämääni?
Taika jos vielä ehdit katsoa
8
119
Vastaukset
- Taikalle
Hei Muutoksiamuttamitä!
- Katsoin sulle ja kyllä siihen todellakin nousee muutto ja vielä pika pikaa! Paikkakuntakin menee vaihtoon ja sitten saanen esitellä, olet saamassa myös " perheenlisäystä" tämän muuton myötä. Pienten toiveiden toteutumista ja tulee henkilö, joka antaa elämääsi todella paljon, enemmän kuin osasit toivoakaan. Nyt sinua kehoitetaan jopa pieneen juhlaan ( syntymäpäivät tjms.) ja olemaan avoimin mielin elämän suuressa mystiikassa. Olet ihminen, jonka luo on helppo tulla. Saat kanssaihmiset sulamaan pelkästä vieraanvaraisuudesta. Ilo kuuluu elämään, kuten yhdessä loma oppaassa sanotaan. Sinua seuraa kepeät askeleet :)
Valoisia päiviä loppuvuoteen ja onnea tulevan muuton johdosta!
- Taika - Muutoksiamuttamitä
Kiitos Taika. Näit ihan " perheenlisäystä" muuton myötä mutta kenelle? Muutanko yksin?
- Taikalle
Hei! Sinulle se perheenlisäys nousee, ei ihan niinkuin ajatellaan, mutta sinut se tulee muuttamaan aivan ajatuksia myöten! Vastuu painaa, mutta ilolla otat tämän vastuun kannettavaksi. Ja muutat yksin, siihen en saa muita mukaan. Toivon että tämä vastaus miellyttää sinua tulevaisuudessa :)
-Taika - Muutoksiamuttamitä
jatkan vielä... Se henkilö, joka antaa elämääni todella paljon, enemmän kuin osaan toivoakaan. Sen minä kyllä haluan nähdä:) Minua kiinnostaa tietää mitä hän tekee työkseen (ammattia ei tarvita) ja mikä tärkeintä, toivottavasti tämä henkilö on vapaa jonka näit?
- Muutoksiamuttamitä
Kiitos kerkisit vastaamaan. Annan kohta palautetta kun ensin vastaat... kaikki tämä siis tapahtuu vasta muuton jälkeen?
- Taikalle
Kerran vielä Muutoksiamuttamitä!
-Tämä henkilö, joka tulee elämääsi antaen elämääsi paljon, tulee nimenomaan sen "perheenlisäyksen" kautta. Hänen työ on kovin laaja-alainen. Hän on eläinten kanssa tekemisissä. Tieto ja taito on hänen valttinsa. Ja kyllä, hän on vapaa, ainakin tällä hetkellä.
Nyt ajattelet, että kirjoitan ihan puuta heinää, mutta kirjoitin juuri sen näyn, mikä mulle annettiin tehtäväksi kirjoittaa, ole hyvä!
- Taika
- Muutoksiamuttamitä
Kiitos ja sanon nyt sen minkä tiedän. Olen muuttamassa yksin ja se on pikapuoliin. Asuntokin on jo katsottu ja paperit siitä on tehty. Mutta loppu sitten jää mihin en vielä tiedä sanoa mitään. Mutta tuo kaikki muu on tervetullutta. Minun elämäni on ollut pelkkää työtä ja olen aina halunnut että minulla olisi isompi perhe kuin nyt on. Ps. Rakastan leikkiä lapsien ja eläinten kanssa. Hyvää syksyä ja kiitos.
- Muutoksiamuttamitä
Olen miettinyt tuota "perheenlisäystä" mitä näet tuosta miehestä lisää? Missä hänet tapaan/miten? Kiitän jos vastaat vielä . Sitten kun aika on:) Tässä on muutama asia joka mietityttää vielä. Kerron sitten myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992