onko kokemuksia
auramaanmonipalvelu
8
276
Vastaukset
- kuulopuheet
joku kehu et juoppo äijä
- kunnianloukkaus
Aika törkeää panettelua,mut niin helppoo nimimerkin takaa...Kuulopuheet sikseen.Käy itse tsekkaamassa ennen juoruilua
- inhottavaa
Oletko kolmen ällän ääliö, kun kehtaat kirjoitella tuollaisia kommentteja. Tunnetko itse yrittäjänä toimivan henkilön ja oletko nähnyt sekä seurannut henkilön kännäämistä ??
Kuulopuheiden perusteella ei voi ketään tuomita edes oikeudessa. Kannattaisi hiukan ajatella mitä juoruja levittelet. Mahdatko itse olla joku pikkumainen toisia ihmisiä syynäävä ja arvosteleva porkkananpurija joka pyörtyy jos nuuhkaiseekin konjakkilasia. Jos löytyy korvien välistä hiukankin järkevää ajatusta, niin pyydä julkisesti anteeksi kommenttiasi vaikka viikkolehdessä ei juorupalstalla. - Nuuhkaisin
inhottavaa kirjoitti:
Oletko kolmen ällän ääliö, kun kehtaat kirjoitella tuollaisia kommentteja. Tunnetko itse yrittäjänä toimivan henkilön ja oletko nähnyt sekä seurannut henkilön kännäämistä ??
Kuulopuheiden perusteella ei voi ketään tuomita edes oikeudessa. Kannattaisi hiukan ajatella mitä juoruja levittelet. Mahdatko itse olla joku pikkumainen toisia ihmisiä syynäävä ja arvosteleva porkkananpurija joka pyörtyy jos nuuhkaiseekin konjakkilasia. Jos löytyy korvien välistä hiukankin järkevää ajatusta, niin pyydä julkisesti anteeksi kommenttiasi vaikka viikkolehdessä ei juorupalstalla.Naurat naurattaa.Lehmänpaskat tielle levitettynä uudenauton pohja paskassa.Onko viljeliä liikaa tullut paskaa kun tielle levität entisen Vahteran talon kohdalla.Nuuhkaisin kaksikertaa autoani mikäs nyt on lehmänpaskat auton alustassa.25.10.2018.
- ihöiäöoäiää
Aika törkeää kommenttia. Aura on paikka, jossa ihmiset luulevat tietävänsä kaikista kaiken ja keksivät lopun mielikuvitus heijastaen omasta elämästä. Siksi kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen kuulemaansa.
- hhhhh_ä
"Kuulopuheet". Sinun olisi hyvä tietää, että tuollaisten puheiden, varsinkin somessa jaettu, ei ole laillista. jos kohde on tunnistettavissa. Vielä vakavammaksi asian tekee se, jos juoru vaikuttaa kielteisesti tämän toimeentuloon.
Meillä kaikilla on vapaa-aika, jonka vietämme ihan kuten itse haluamme eikä se kuulu kenellekkään muulle. Maailma olisi paljon parempi paikka, jos kaikki eläisimme omaa elämäämme. - Leoda
Hyviä kokemuksia, taitava tekijä.
- Muualta
Onko siellä Aurassa ihan pakko asua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531773Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111134Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146903
- 56874
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9767- 46745