onko kokemuksia
Vastaukset 8
- kuulopuheet
joku kehu et juoppo äijä
- kunnianloukkaus
Aika törkeää panettelua,mut niin helppoo nimimerkin takaa...Kuulopuheet sikseen.Käy itse tsekkaamassa ennen juoruilua
- inhottavaa
Oletko kolmen ällän ääliö, kun kehtaat kirjoitella tuollaisia kommentteja. Tunnetko itse yrittäjänä toimivan henkilön ja oletko nähnyt sekä seurannut henkilön kännäämistä ??
Kuulopuheiden perusteella ei voi ketään tuomita edes oikeudessa. Kannattaisi hiukan ajatella mitä juoruja levittelet. Mahdatko itse olla joku pikkumainen toisia ihmisiä syynäävä ja arvosteleva porkkananpurija joka pyörtyy jos nuuhkaiseekin konjakkilasia. Jos löytyy korvien välistä hiukankin järkevää ajatusta, niin pyydä julkisesti anteeksi kommenttiasi vaikka viikkolehdessä ei juorupalstalla. - Nuuhkaisin
inhottavaa kirjoitti:
Oletko kolmen ällän ääliö, kun kehtaat kirjoitella tuollaisia kommentteja. Tunnetko itse yrittäjänä toimivan henkilön ja oletko nähnyt sekä seurannut henkilön kännäämistä ??
Kuulopuheiden perusteella ei voi ketään tuomita edes oikeudessa. Kannattaisi hiukan ajatella mitä juoruja levittelet. Mahdatko itse olla joku pikkumainen toisia ihmisiä syynäävä ja arvosteleva porkkananpurija joka pyörtyy jos nuuhkaiseekin konjakkilasia. Jos löytyy korvien välistä hiukankin järkevää ajatusta, niin pyydä julkisesti anteeksi kommenttiasi vaikka viikkolehdessä ei juorupalstalla.Naurat naurattaa.Lehmänpaskat tielle levitettynä uudenauton pohja paskassa.Onko viljeliä liikaa tullut paskaa kun tielle levität entisen Vahteran talon kohdalla.Nuuhkaisin kaksikertaa autoani mikäs nyt on lehmänpaskat auton alustassa.25.10.2018.
- ihöiäöoäiää
Aika törkeää kommenttia. Aura on paikka, jossa ihmiset luulevat tietävänsä kaikista kaiken ja keksivät lopun mielikuvitus heijastaen omasta elämästä. Siksi kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen kuulemaansa.
- hhhhh_ä
"Kuulopuheet". Sinun olisi hyvä tietää, että tuollaisten puheiden, varsinkin somessa jaettu, ei ole laillista. jos kohde on tunnistettavissa. Vielä vakavammaksi asian tekee se, jos juoru vaikuttaa kielteisesti tämän toimeentuloon.
Meillä kaikilla on vapaa-aika, jonka vietämme ihan kuten itse haluamme eikä se kuulu kenellekkään muulle. Maailma olisi paljon parempi paikka, jos kaikki eläisimme omaa elämäämme. - Leoda
Hyviä kokemuksia, taitava tekijä.
- Muualta
Onko siellä Aurassa ihan pakko asua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42559Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36502
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33441- 32375
- 46373
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372