oiskohan mulla masennus, haluan varmaa tietoa!

alluuuu

Korvat punottaa, syke korkealla monesti,voimaton olo naama punottaa useasti, huono olo, välillä hengästyn tosi helposti ja välillä taas en. Vaikea saada unta iso ihmis määrä ahistaa keskittyminen herpaantuu monesti. Sillät seisoo päässä, hiki tuleee helposti ja jollain tapaa kutisee,suutun helposti ku oisin murros iässä. Ja motivaatio nollassa siinä oli nyt osa oireista. 19v miehen alku tosiaa oon ja helppoa ei oo :D

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alluuuu

Korjaan silmät seisoo pääs*

• SympaattinenIhminen

Saattaa olla ihan vain ahdistusta tai ahdistus/masennus oireilua, ainakin. =D Itsellä vain on nii järkyttävää ahdistusta ja en reilu vuodenkaan jälkeen ole kärsinyt mennä lääkäreille valittamaan siitä, että aljan miettimään miksi en aktiivisesti mieti hengenottoani. =3 no loll oukei, hieman yliampuu; mutta varsinaista diagnosoimatonta keskivakavaa-vakavaa masennusta on 2-3vuotta ny etttä että.. =) minulta saa Kaiken 'yksityiskohtaisen' tiedon kyllä näistä.

Ei ole TODELLAKAAN helpPOA ilman rauhoittavia sen tunnen ja tiedän! ;,( voimaa sinulle päästä negatiivisuudesta eroon!

• VG44

Nuorena kärsin vastaavista oireista. Isäni kun oli "vanhan liiton mies" hän antoi hoitoa omalla tavallaan. Se hoito oli työ. Piti koulun kesäloman aikaan tehdä ns.kotitöitä, risusavottaa, puiden pilkkomista ym ym. Siinä stressi katosi ja opin samalla ymmärtämään että jos meinaan leipää syödä, joudun sen eteen työtä tekemään.
      Jos kaikki menisimme sossun luukulle, tämä yhteiskunta romahtaisi. Milläpä silloin "kansan kynttilämme" viettäisivät luxuselämää ja nauttisivat ilmaisia edustuslounaita? Se olisi katastrofi heille ja suistuisivat henkisesti raiteiltaan. Eihän sellainen käy.

• kun-täytät-18v

niin se helpottaa...

silloin elämä tulee oikeasti eteen semmoisena kuin se on... eikä voi elää enää äitin tai lapsilisien varassa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe