Hei! Toivon että jotkin ainakin vastaisivat tähän viestiin (: Etenkin te, joilla on pitkä koulu matkalkaa. Oma koulumatka on 3,5km ja pelkään että mä myöhästyn, mutta en oo ikinä myöhästyny. Ja talvella en pääse autolla enkö tiedä miksi ja menen sitte 1 vaihteisella pyörällä joka arki :/ Enhän oo ainoo ??🚶
Koulumatka
8
109
Vastaukset
- Aputulee
Moi, itselläni tässä on reilut 10 kilsaa koululleni ja mulle paras apuvälinä on ollut talvella juna että bussi. Suosittelisin opettelemaan kulkemaan jollakin julkisenliikenteen kulkuvälineellä mm. junalla tai bussilla tai vaikkapa ratikalla. Toinen vaihtoehto on herätä aikaisemmin, vaikka väsyttäis eikä jaksais ja varata reilusti aikaa aamulle. Muita vinkkejä ei valitettavasti juolahda mieleeni ainakaan nytte, mutta toivottavasti jtn irtosi!
Minun koulumatkani oli 28 kilometriä.
- mmmmmmmmmmmmmmmmmm
mun koulumatkaan menee 30-40min bussilla
- jalaa1x
Itellä oli koulumatka lyhimmillään 300 m, kun olin ala-asteella, yläasteella ollessa koulumatka oli 3 km:n luokkaa. Ensimmäisten jatko-opintojen aikana 15 km, ja myöhemmin lähdin opiskelemaan lisää, niin matkaksi tuli noin 25 km. Nyt töissä ollessa työmatka on 45 km, ja tämän matkan kuljen omalla autolla. Junalla ja bussilla pääsisi, mutta aikaa menisi enemmän.
- Peräkylänasukki
27km koulumatka jossa joka päivä 40min bussin odotusta lähtee 7.25 ja takaisin kotona 15.40-15.50 ÄLÄ VALITA! Lähde vaa riittävän ajoissa niinku mä
- SuperMarioPlayer
Koulumatkani on noin 2,4 km. Kesäisin kuljen Segway Ninebotilla. Tuon sen luokkaan (kuinkahan kauan pysyisi pyörätelineillä?). Talvisin äiti/isä tuo kouluun, melkein aina autolla.
- SuperMarioPlayer
Ja siis en ole myöhästynyt koskaan.
- EipäTässäMuutakaanVoi
Koulumatkani on noin 7 km, ja kuljen pyörällä vuodenajasta ja säästä riippumatta. Oon välillä myöhästyny, kun on satanu lunta, mutta kyllä yleensä pääsen kouluun ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453