Hei! Toivon että jotkin ainakin vastaisivat tähän viestiin (: Etenkin te, joilla on pitkä koulu matkalkaa. Oma koulumatka on 3,5km ja pelkään että mä myöhästyn, mutta en oo ikinä myöhästyny. Ja talvella en pääse autolla enkö tiedä miksi ja menen sitte 1 vaihteisella pyörällä joka arki :/ Enhän oo ainoo ??🚶
Koulumatka
8
99
Vastaukset
- Aputulee
Moi, itselläni tässä on reilut 10 kilsaa koululleni ja mulle paras apuvälinä on ollut talvella juna että bussi. Suosittelisin opettelemaan kulkemaan jollakin julkisenliikenteen kulkuvälineellä mm. junalla tai bussilla tai vaikkapa ratikalla. Toinen vaihtoehto on herätä aikaisemmin, vaikka väsyttäis eikä jaksais ja varata reilusti aikaa aamulle. Muita vinkkejä ei valitettavasti juolahda mieleeni ainakaan nytte, mutta toivottavasti jtn irtosi!
Minun koulumatkani oli 28 kilometriä.
- mmmmmmmmmmmmmmmmmm
mun koulumatkaan menee 30-40min bussilla
- jalaa1x
Itellä oli koulumatka lyhimmillään 300 m, kun olin ala-asteella, yläasteella ollessa koulumatka oli 3 km:n luokkaa. Ensimmäisten jatko-opintojen aikana 15 km, ja myöhemmin lähdin opiskelemaan lisää, niin matkaksi tuli noin 25 km. Nyt töissä ollessa työmatka on 45 km, ja tämän matkan kuljen omalla autolla. Junalla ja bussilla pääsisi, mutta aikaa menisi enemmän.
- Peräkylänasukki
27km koulumatka jossa joka päivä 40min bussin odotusta lähtee 7.25 ja takaisin kotona 15.40-15.50 ÄLÄ VALITA! Lähde vaa riittävän ajoissa niinku mä
- SuperMarioPlayer
Koulumatkani on noin 2,4 km. Kesäisin kuljen Segway Ninebotilla. Tuon sen luokkaan (kuinkahan kauan pysyisi pyörätelineillä?). Talvisin äiti/isä tuo kouluun, melkein aina autolla.
- SuperMarioPlayer
Ja siis en ole myöhästynyt koskaan.
- EipäTässäMuutakaanVoi
Koulumatkani on noin 7 km, ja kuljen pyörällä vuodenajasta ja säästä riippumatta. Oon välillä myöhästyny, kun on satanu lunta, mutta kyllä yleensä pääsen kouluun ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359