Vieläkö minullekin Taika

kultakutrit

Mitä näkisit minun ja rakkaani tulevaan? Elämänkokemusta on jo molemmilla. Yhteistä osoitetta ei ole vielä. Tuleeko sitä? Kiikutellaanko kiikkustuolissa yhdessä vanhana?

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikalle

Hei kultakutrit!
      Kyllä on sulosta tehdä tänään näitä tulkintoja! Tuntuu että juuri tänään sunnuntaina saan vaan kauniita intuitio näkyjä..mutta aloitetaanpas sinun pöytää tekemään..

- Nousee avain ja kotiraput, joita astelette samaan tahtiin, eli yhteinen koti odottaa. Se vanhuus on vielä monen vuoden päässä ja sitä kohti kulkien joudutte kyllä käymään myös vaikeita aikoja läpi. Tulee jonkun asteista murhetta tupaan, lähinnä terveyteen liittyen, mutta....tämä on vaan teille molemmille hyväksi. Suhteenne saa tästä murheesta syvyyttä ja toisesta huolenpito on arvokkainta, mitä toinen ihminen voi toiselle ( rakkaalleen ) antaa.

Voi olla, että se kiikkustuoli ja sama ihastuttava paripeitto(kin) on jo siellä fiktiomaailmassa teitä odottamassa, kunhan hoidatte ensin nämä muut asiat alta pois. Rakkaus ei todellakaan tule teiltä tässä elämässä loppumaan...olette näitä sunnuntain lapsia ja teitä onni suosii läpi elämän... :)

Valoa ja iloa tähän tulevaan hetkeen! Vain Taivas on teillä rajana, uusia suunnitelmia tehdessänne <3 ....

Lämmöllä, Taika

• kultakutrit

Voi kun kuulostaa hyvältä. Nyt vain kovin haastavissa vesissä mennään ja usko meinaa loppua yhteiseen elämään. Kovin on soista ollut tämä syksy meidän taipaleella ja siksi kyselinkin. RAskasta aikaa ollut.

• kultakutrit

Selkeneekö tämä meidän elo tästä? Jos vielä vastaat Taika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16953
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4674
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2657
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1944
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1419
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1105
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1049
    Aihe