Äärioikeisto

äärioikealla1

Siinä on suomalaisten tulevaisuus. Itävallassa äärioikeisto voitti vaalit ylivoimaisesti. Siellä kansa fiksua ja ymmärtää, että monikulttuurisuus ei ole välttämättä hyväksi. onnea vielä nuorelle 31v pääministerille. Tulevaisuudessa suomalaisetkin tajuavat äänestää jotain muita kuin nykyisiä kansan kyykytyspuolueita.

11

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaistensuomi

Äärioikeiston suosio kasvaa sitä mukaan, kun työttömyys lisääntyy, köyhyys yms. juuri näiden elätettävien mamujen takia. Suomalaisilta pakko leikata, jotta matutus saadaan maksettua. Lapsilisiä, opintotukia ja eläkkeitä on tuntuvasti juuri tämän takia leikattu.

• eimatuja

Jossakin vaiheessa äärioikeisto on suurin puolua jokaisessa EU-maassa. Tämän jälkeen on viimeistään pakko muuttaa maahanmuuttopolitiikkaa jokaisessa EU-maassa, jotta EU ei lopullisesti hajoa. Britannia lähti juuri siksi pois EU:sta, koska eivät halua matuja.

• DDDDDDDDDDDDDDDD

Menkää te kirjoittajat edes oikealle palstalle hommafoorumiinne!

• furer

Äärioikeisto jyrää Itävallassa ja Saksassakin se on jo kolmanneksi suurin puolue.

• kannatanw

Äärioikeisto saisi maahamme luotua kunnon tulevaisuuden vailla terroriuhkaa.

• tottatosiaan

Jaaha, lueppa hiukan historiaa mitä Suomi oli 1930 luvulla ja mihin se sitten johti, kun äärioikeisto sai päättää yksin lähes kaikesta. Vissiin menetettiin jokunen neliökilometri maan pinta-alastakin ja jouduttiin ottamaan Karjalaisia tänne sivistyneeseen Länsi-Suomeenkin.

• Anonyymi

Kaantanw..se terroriuhka tuli suomeenkin juuri silloin suureksi kun viimeksi natsit vallassa.
        Koska riehuvat ja haastavat riitaa.

• mamujalisää

Karjalaiset ovat maahanmuuttajia saivat peltoa ja metsää kuin Manun illallinen.

• KaikenlaisiaPellejä

Mihin maahan ne muuttivat ja mistä maasta? Hemmetin älykääpiö.

• Anonyymi

and i feel sick!!! being a finn!!!!!!

• Anonyymi

ainut uhka ihmiselle on sen oma pää ja sen sisältö. Kun ihminen ei tajua sitä itse se tekee itsestään naurettavan ja paljastaa itsensä ja tyhmyytensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe