Siinä on suomalaisten tulevaisuus. Itävallassa äärioikeisto voitti vaalit ylivoimaisesti. Siellä kansa fiksua ja ymmärtää, että monikulttuurisuus ei ole välttämättä hyväksi. onnea vielä nuorelle 31v pääministerille. Tulevaisuudessa suomalaisetkin tajuavat äänestää jotain muita kuin nykyisiä kansan kyykytyspuolueita.
Äärioikeisto
11
195
Vastaukset
- suomalaistensuomi
Äärioikeiston suosio kasvaa sitä mukaan, kun työttömyys lisääntyy, köyhyys yms. juuri näiden elätettävien mamujen takia. Suomalaisilta pakko leikata, jotta matutus saadaan maksettua. Lapsilisiä, opintotukia ja eläkkeitä on tuntuvasti juuri tämän takia leikattu.
- eimatuja
Jossakin vaiheessa äärioikeisto on suurin puolua jokaisessa EU-maassa. Tämän jälkeen on viimeistään pakko muuttaa maahanmuuttopolitiikkaa jokaisessa EU-maassa, jotta EU ei lopullisesti hajoa. Britannia lähti juuri siksi pois EU:sta, koska eivät halua matuja.
- DDDDDDDDDDDDDDDD
Menkää te kirjoittajat edes oikealle palstalle hommafoorumiinne!
- furer
Äärioikeisto jyrää Itävallassa ja Saksassakin se on jo kolmanneksi suurin puolue.
- kannatanw
Äärioikeisto saisi maahamme luotua kunnon tulevaisuuden vailla terroriuhkaa.
- tottatosiaan
Jaaha, lueppa hiukan historiaa mitä Suomi oli 1930 luvulla ja mihin se sitten johti, kun äärioikeisto sai päättää yksin lähes kaikesta. Vissiin menetettiin jokunen neliökilometri maan pinta-alastakin ja jouduttiin ottamaan Karjalaisia tänne sivistyneeseen Länsi-Suomeenkin.
- Anonyymi
Kaantanw..se terroriuhka tuli suomeenkin juuri silloin suureksi kun viimeksi natsit vallassa.
Koska riehuvat ja haastavat riitaa.
- mamujalisää
Karjalaiset ovat maahanmuuttajia saivat peltoa ja metsää kuin Manun illallinen.
- KaikenlaisiaPellejä
Mihin maahan ne muuttivat ja mistä maasta? Hemmetin älykääpiö.
- Anonyymi
and i feel sick!!! being a finn!!!!!!
- Anonyymi
ainut uhka ihmiselle on sen oma pää ja sen sisältö. Kun ihminen ei tajua sitä itse se tekee itsestään naurettavan ja paljastaa itsensä ja tyhmyytensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916