Miten saada orgasmi?

eivaantuu

olen 24-vuotias nainen enkä ole koskaan saanut orgasmia. En vaan saa sitä vaikka mulla haluttaa ja panettaa. 13-vuotiaasta asti paneskellu miesten ja naisten kanssa mutta ei vaan onnistu. Itseksenikään ei onnistu. Onko mahdollista että jotkut naiset ei vaan saa koskaan orgasmia?

6

1111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos Hesasta,pyydä kylään ja kokeillaan onnistuuko esim. apuvälineillä...?

      • No,ei ole mtn kuulunut...


    • oilman

      Sun pitää rentoutua tai sitten ottaa rentoutus juomaa niin olet rentona kun osaava mies tai nainen tekee sulle kielihoidon ja sormettaa samalla.
      Olen käytettävissä pohjois-savon alueella

    • Wild.Guess

      On totta, että jotkut naiset eivät koskaan saa orgasmia, mutta siihen on äärimmäisen harvoin syynä elimellinen poikkeavuus. Yleensä kyse on jonkinlaisista estoista ja/tai huonosti kehittyneestä seksuaalisesta minäkuvasta.

      13v. tyttö ei ole kypsä tutustumaan naiseuteensa ”paneskelemalla” miehiä ja naisia. Arvelisin, että seksuaalinen kehityksesi henkisellä puolella on ottanut damagea jo hyvin nuorena.

      Sun kohdalla miettisin miksi noin tapahtui. Minkälaisia ovat olleet ihmissuhteesi lapsuudessa/teini-iässä ja minkälaisia ihmissuhteita sulla on ollut niiden kanssa joiden kanssa seksiä olet harrastanut. Miten suhtaudut seksiin nyt ja miksi, ja millainen olet itse seksikumppanina.

      Sanoisin siis, että orgasmiongelmat ovat seuraus, ei syy - ja ne syyt on muualla kuin jalkovälissä.. Saatat tarvita ammattiapuakin asian selvittelyssä ja itsesi etsimisessä.

    • uiui

      Pyydä miestä antamaan kielihoitoa sulle pitkä kaavan mukaaan. Ole selin makuulla sängyllä ja nosta jalkasi miehen olkapäille, tässä asennossa mies pääsee työntämään munan tosi syvälle pilluusi. Takaapäin kun mies panee, niin voi samalla alkaa sormella hieromaan peppureikääsi liukkarin kanssa. Käänny toisin päin ja jalat olkapäille, mies asettaa terskan peppureijällesi ja alkaa hitaasti työntämään munaa anaaliisi. Pyydä samalla hieromaan klitoristasi. Kun mies on saanut kalun kokonaan anaaliisi niin sitten työntää surisevan dildon pilluusi. Alkuun tuntuu varmasti täysinäiseltä mutta näin voit saada orgasmin.

    • Eteläpohjanmaaantaa

      Kyllä ehdoton on että rentoudut.Etkä ajattele niin kovaa ,sitä enkö nyttkään saa,kieteinen ajattelu vain lisää epävarmuutta.Me miehet melki hullaannumme posl..sta...ja villeistä naisista,mikäli olet sellainen joka kaipaat usein sexiä..jutellaan .Ehkä voisin auttaa.;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe