Heippa! Näitä keskusteluja on varmaan jo aika paljon mutta kyselempä uudelleen...
ollaan tässä yritetty lasta kohta puoli vuotta. Olin aiemmin jo raskaana noin vuosi sitten joka sitten päättyi keskenmenoon :( sen jälkeen ihan vaan yritetty laskemalla päiviä ja ovistestejä käyttämällä. Sitten lääkäri ehdotti Luggeja paikallisesti. Niitä käytin nyt 12 päivää oviksen jälkeen. Menkat olis pitäny jo alkaa mutta ei kuulu. Testin jo tein mikä näytti negaa.. alavatsassa nippailee, vihloo ja kuumottaa oudosti eli ei normaaleja menkka tuntemuksia mulle ! Päänsärkyä, väsymystä, turvotusta on mitkä taas viittaa menkkojen alkuun. Tulee vaan olo että raskaana(ko) jos nyt testi virheellisesti näytti negaa..?
Te jotka olette käyttäneet luggeja raskautumiseen, onko kierto siitynyt ja kuinka paljon. Mitä oireita käytöstä on tullut ?
Hei Lugesteronien käyttäjät !
1
104
Vastaukset
- Lugevauva
Hei, olen itse käyttänyt lugeja kahdessa kierrossa. Ekasta en tullut raskaaksi, menkat siirtyi lugejen takia 5päivää ja alkoi vasta lugejen lopetuksen jälkeen. Lugekierrosta, josta en tullut raskaaksi oireena oli väsymys lugejen laiton jälkeen.
Nyt toisesta lugekierrosta raskaus alkoi, nyt rv6!:) Lugeja jatkan edelleen. Viime kertaan verrattuna väsymys on voinakkaampaa ja aamuisin lievästi kuvottaa. Rinnat vasta nyt alkaneet vähän kipeytyä.
Voithan tehdä uusinta testin varmuuden vuoksi parin päivän päästä, mutta jos menkkojen olisi jo pitänyt alkaa nii tod.näk tekemäsi raskaustesti on luotettava. Itse plussasin jo 12päivää ovulaatiosta.
Tsemppiä jatkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728