Taikalle jos vastaat vielä

tuskanilonrakkaus

Sydämessäni asti on mies. Olemme olleet yhdessä vuosia. Eri osoitteet vain, mutta lähekkäin. Tätä miestä rakastan, ja ensimmäinen todella rakkaus elämässäni. Tapasin hänet nyt vanhempana. Avioliiton ja lapset olen elänyt. Alamäkeä ylämäkeä on ollut. Hän jopa pettänyt välillä. Miten tämä jatkuu? Nyt jotenkin tuntuisi paras aika alkanut. Seesteinen. Tuleeko tästä miehestä rakastava minulle luottamuksella, ja pääsee töihinkin, mutta tähän meidän kuntaan? Hän todella osaava ja kouluja käynyt koko ajan. Näetkö meille muuton jonnekkin muualle veden ääreen mäelle valkoinen talo? Asuisimme yhdessä vihdoin.
Minulla siihen pikku hiljaa mahdollisuutta.
Kiitos Taika jos tätä katsoisit. Välillä tuntuu pitääkö paeta vain. Voimat loppuu välillä, ja jatkaa omaa hiljaista elämää uudestaan vuosien jälkeen.

2

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikalle

Hei tuskanilonrakkaus!

Tiedätkö, kun luin tuota sinun lähettämääsi tekstiä, niin ajatukseni oli, että....voi että! Ei sillä, että se olisi jokseenkin raskasta tekstiä, vaan sillä, että olet Nainen isolla N:llä. Paljon olet kokenut ja paljon tulet vielä kokemaan, se että onko tämä se mies joka kanssa haluat kaiken tulevan kokea, vai löytyykö rinnallesi toinen ihminen, joka on todellakin sanansa mittainen...

Nostin kortteja kysymystäsi myötäillen ja siihen alkaa nousta teidän yhteinen tulevaisuus. Mies saa kuin saakin töitä juuri sieltä mistä hakee, mutta joku siihen tulee, että hän ei enää arvostakaan sitä työpaikkaa, mistä haaveili jokunen aika sitten. Tekeeköhän ikä nyt kepposen ja hän leipääntyy jo ennen kuin kerii aloittaakaan uutta työnsarkaa?
      (Yhteen ) muutto on toki mahdollista, mutta valitettavasti se ehkä olekaan se valkoinen talo veden äärellä, vaan nousee kaunis uudehko kerrostalo ja se on kyllä pinnaltaan valkoinen. Tiesi sinne vie mäkien ja mutkien kautta , mutta se on juuri sitä, mistä haaveilet tulevaisuudessa :) olet lähellä unelmaa..

Rakkaudella, Taika

• tuskanilonrakkaus

Kiitos Taika:-).
        Niin olen todella nainen. Tuota olen kuullut tältä mieheltäni, ja muiltakin kehuja ulkomuodostani, ja sisäisestä naisestani. Joku joskus sanonut, että miehelläsi ei ehkä itsetuntoa uskoa, että rakastat häntä vain naisen sydämelläsi. Sanovat ikä ei näy minussa. Toisaalta yritän itse olla kaikille reilu auttava ihminen. Olen todella mennyt elämässäni paljon läpi. Oppinut siihen aina tulee välillä sitten se onnen aika, ,ja nautin niistä hetkistä suunnattomasti.
        Tuo tulevaisuus ehkä todella mahdollisuus yhdessä. Olit epävarma aluksi katsoessasi. Tuumisin asian näin tuolla miehellä kasvamista luottamiseen rakkauteen. Hän on mennyt aika epätasaisen elämän luottamisessa ollessaan naimisissa. Saan ne niskaani, kun vetää entistä elämäänsä minuksi. Tuossa sanoin että nyt seesteisempää. Onko ihme tapahtunut että luotto, ja rakkaus tulisi hänenkin sydämeen minusta vihdoin. Paljon olen kyllä puhunut, ja puhuttu luottamuksesta. Luulee kun miehet ihailee juttelee minulle, että käytän heitä välillä. Yleensä kuuntelen miehiä kuten, ja naisia heidän pahaa hyvää oloa. Yritän auttaa.
        Tuosta asunnosta minulle tullut vain kuva unelmasta. Mäen päällä valkoinen talo ja mäntyjä ympärillä, ja vesistö lähellä.
        Tietysti pitää miettiä että rahat siihen. Toivon että onnistun raha asioissani. Ekan omaisuuteni laitoin lapsiini kun erosin. Saivat hyvä tulevaisuuden koulutettuina. Nyt toivon onnistun tällä toisella kierroksella, että joskus eläkkeelle mennessäni minulla oma koti ei velkoja. Toivon tuo työni pysyy minulla.
        Ihanaa,kun sinun laisia Taikaihmisiä, jotka auttavat aivan tuntemattomia. Olet mahtava ihminen. Näen sinulla kukka seppeleen hiuksiesi ympärillä kauniisti, ja hymyilet ihanasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16973
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4694
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1954
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1429
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1155
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1079
    Aihe