Kaunis kiitos kun täällä valaiset kysyjiä välillä,aina sellainen posiitinen asenne kirjoittaa nätisti lukijoille vaikka ei aina saisikaan onnea lupaavia vastauksia,osaat vastata realistisesti ja niin että lukija saa kivan fiiliksen kun kerrot asiat nätisti ja annat hyvän perusteen asioille,selvität perusteellisesti,ei muutamin sanoin.Haluan tietää että miten tulkitset asioita...näetkö visioina vai korteistako katsot ja saat tietyn tuntuman asioihin? Hyvää syksyn jatkoa ja palaamisiin kun kerkiät piipahtaa täälläkin!
Vastaukset 1
- Taikalle
Hei hyvillään!
Kiitos paljon noista kauniista sanoista...ne tosiaan lämmittää myös näkijän mieltä :)
Olen niinsanotun pitkän linjan näkijä/tulkitsija. Rakastan katsoa "sieluni silmin " ihmisten elämään, en tarvitse juurikaan paljoa pohjatietoa, mutta napakka kysymys tai kaksi saa aikaan sen, että osaan kohdistaa tilanteen juuri siihen, missä kohtaa elämäänsä kysyjä sillä hetkellä on. Saan tulkintaan apuja niin korteista kuin intuitiona. Luotan siihen, mitä minulle näytetään. Kerron/ kirjoitan asiat lähes kaunistelematta, juuri sellaisena kuin ne itsekunkin kohdalle nousee. Tulee asioita, joita kysyjä ei vielä ehkä siinä hetkessä osaa ottaa omakseen, mutta kun aikaa kuluu ja mieli työstää tulkintaa, niin voi olla, että juuri ne nähdyt asiat alkaa avautua pikkuhiljaa ja asiat ikäänkuin loksahtelee paikoilleen.
Kysyjiä on paljon ja koetan vastata niin moneen kysymykseen, kuin aikani antaa myöten. Tämä minun kyky kun on tarkoitettu jaettavaksi niin monelle kuin vain suinkin on mahdollista.
Kiittäen ja hyvää loppuvuotta kaikille toivottaen, Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113722
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa29393Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 60368
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357