Oonks mä niiku bipo ii?

Pipovinossa

Mulle on vuosia lapattu kaikenlaista ssri- lääkettä jne. ja niistä meni vain enemmän sekaisin. Muutama kuukausi sitten tohtori ehdotteli sitä, että mitäs jos kokeilet tätä Lamictalia, kun sulla on noi touhut vähän tohon kaksisuuntaiseen viittaavaa. Vähän kelailin, että kaikkea on kokeiltu, mutta että vielä jotain epilepsianappeja naamaan. No, tilanteet oli aika huonolla ja ei siinä sitten muutakaan voinut.

Nyt muutama kuukausi myöhemmin fiilikset on parantuneet yllättävän paljon ja pääsi jo ulos ihan ilman mitään muiden raahaamista. Selvisin myös tähän asti ilman mitään sivuvaikutuksia, joten ihan hyvin meni. Mutta kun ei edelleenkään saa tehtyä juuri mitään. Nyt kun fiilispuoli on parempi, niin pistää tuttamaan se, että fiilikset olisi tehdä jotain, mutta nuppi pistää jumittamaan ja asiat jää tekemättä. Voin lähteä pihalle kävelemään jne. mutta jos pitää tehdä jotain, niin todennäköisesti jää tekemättä.

Mistään muusta lääkityksestä ei tullut mitään muuta kuin sivuvaikutuksia ja ne kiskoi vielä pahemmin sängyn pohjaan, tai laittoivat menemään pitkin seiniä.

Mutta onko täällä muita lamictal "2-suuntasta II-tyyppiä", joille Lamictal toimii samalla tavalla ja
onko toimintakyky palautunut joskus, vai jumittaako edelleen? En nyt tiedä onko tämä vaan harhaa ja yksi vaihe tässä nuppiongelmassa, vai auttaako Lamictal tosiaan.

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilussa

Itsellä Lamictal auttanut todella hyvin erilaisiin asioihin, esim. aggressiivisuus oikeastaan kokonaan hävinnyt, ahdistus vähentynyt huomattavasti ja olotila tänä syksynä parempi kuin pitkiin aikoihin. Käyttänyt muutamia kuukausia, mutta todella pieni annos, max. 37,5 tai 50 mg. Isommalla annoksella tuli mm. puhe- ja kognitiivisia häiriöitä sekä tasapainohäiriöitä. Nytkin lievästi välillä puhe ja tasapainohäiriöitä, mutta niin lieviä, että kokonaisuutena hyödyt paljon suurempia kuin haitat. Unenlaatu myös parantunut.

• Kokeilussa

Ai niin ja isommalla annoksella tuli myös tuota vetämättömyyttä, oli vaikea saada aloitettua mitään ja ajatukset jumitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      3723
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      82
      3214
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      244
      2343
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2206
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      53
      1099
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      948
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe