Taikaliini,,,kysymys ihmis-suhteisiin.

Darjia

Hei,yksi kyssäri ihmis-suhteisiin. Olet vastannut jo yhteen tärkeään juttuuni...mutta mikäli voimavaroja vielä riittää vastata niin -voinko luottaa uuteen ystävättereen? samojen asioiden kanssa olemme painimassa ja keskusteltu...tuntuu aidolta mukavalta ihmiseltä...en yleensä luota toisiin naisiin!ja suojakeino ....kun liikun tietyssä paikassa....miten selviän takertuvitsa tai utelaista ilkeistä tutuista?en kehtaa olla ilkeä vaikka oikeesti se tekis jo hyvää! olen puoleni pitävä nainen mutta joskus kynnys puolustaa väkevämmin on hakusassa ettei joudu huonoon valoon,,,vaikka mikäs tilivelvollinen sitäe nää tässä keski-iässä kellekään on,,,ahdistaa iholle tulevat muutamant ihmiset,,,en nyt ketään ala kiertelemäänkään,,,olen aika pidetty muutoin mutta ihmsiä kiinnostaa hyvin mieheni elämä ja asiat,,,ja munkin ,,,tekis mieli päräyttää ensikerralla,illanvietto meni pilalle kääkän ,,,päräytänkö jo? aistin vaan negatiiviset ihmiset liiankin herkästi ja tulee paha olo,,tunne että pitää häipyä...mutta en ota tavakseni kiertää ketään jotta se olisi multa pois joku tilaisuus illanvietossa,,olen harmistusmagneetti,,,,?suojauskeino...kä'det puuhkaan,,,suojelusamuletti kaulaan aina?

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikalle

Hei Darjia!

Kysymyksesi koski uutta ystävätärtä ja sitä, että voitko luottaa häneen? Kyllä voit. Tämä uusi tuttavuus nimenomaan on edustaa juuri sitä, mitkä realiteetit teillä molemmilla on. Samaistuminen, samat toiveet, haaveet saa aikaan sen, että ymmärrätte todella hyvin toisianne.

Näen, että olet kovin katkera ympärillä liikkuviin ihmisiin, tietyllä tapaa kannattaa todella ollakin varovainen, sillä juuri ne uteliaat kanssaihmiset ei todellakaan tue sinun nykyistä elämääsi.
      Mitätöi mielessäsi heidät ja anna heidän elää juuri sellaista elämää, kuin itsekukin tahtoo, mutta sano napakasti myös se, että myös SINÄ tahdot vapauden elää eläämääsi niin, että siihen ei aiheetta puuttuttasi!
      Sulla on nyt suuria odotuksia tulevaisuuteen ja kyllä, näen että ne odotukset todellakin tulee täyttymään aikaa myöten. Tämä Rakkaasi tulee seisomaan rinnallasi hamaan tulevaan, kunhan saa ensin omat asiat järjestymään...aikaa kyllä on :)

• Darjia

Kaumiis kiitokset Taika sinulle,,,vaistoni puhuu mitä vastasit tismalleen noin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      904
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      882
    Aihe