Taikaliini,,,kysymys ihmis-suhteisiin.

Darjia

Hei,yksi kyssäri ihmis-suhteisiin. Olet vastannut jo yhteen tärkeään juttuuni...mutta mikäli voimavaroja vielä riittää vastata niin -voinko luottaa uuteen ystävättereen? samojen asioiden kanssa olemme painimassa ja keskusteltu...tuntuu aidolta mukavalta ihmiseltä...en yleensä luota toisiin naisiin!ja suojakeino ....kun liikun tietyssä paikassa....miten selviän takertuvitsa tai utelaista ilkeistä tutuista?en kehtaa olla ilkeä vaikka oikeesti se tekis jo hyvää! olen puoleni pitävä nainen mutta joskus kynnys puolustaa väkevämmin on hakusassa ettei joudu huonoon valoon,,,vaikka mikäs tilivelvollinen sitäe nää tässä keski-iässä kellekään on,,,ahdistaa iholle tulevat muutamant ihmiset,,,en nyt ketään ala kiertelemäänkään,,,olen aika pidetty muutoin mutta ihmsiä kiinnostaa hyvin mieheni elämä ja asiat,,,ja munkin ,,,tekis mieli päräyttää ensikerralla,illanvietto meni pilalle kääkän ,,,päräytänkö jo? aistin vaan negatiiviset ihmiset liiankin herkästi ja tulee paha olo,,tunne että pitää häipyä...mutta en ota tavakseni kiertää ketään jotta se olisi multa pois joku tilaisuus illanvietossa,,olen harmistusmagneetti,,,,?suojauskeino...kä'det puuhkaan,,,suojelusamuletti kaulaan aina?

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikalle

Hei Darjia!

Kysymyksesi koski uutta ystävätärtä ja sitä, että voitko luottaa häneen? Kyllä voit. Tämä uusi tuttavuus nimenomaan on edustaa juuri sitä, mitkä realiteetit teillä molemmilla on. Samaistuminen, samat toiveet, haaveet saa aikaan sen, että ymmärrätte todella hyvin toisianne.

Näen, että olet kovin katkera ympärillä liikkuviin ihmisiin, tietyllä tapaa kannattaa todella ollakin varovainen, sillä juuri ne uteliaat kanssaihmiset ei todellakaan tue sinun nykyistä elämääsi.
      Mitätöi mielessäsi heidät ja anna heidän elää juuri sellaista elämää, kuin itsekukin tahtoo, mutta sano napakasti myös se, että myös SINÄ tahdot vapauden elää eläämääsi niin, että siihen ei aiheetta puuttuttasi!
      Sulla on nyt suuria odotuksia tulevaisuuteen ja kyllä, näen että ne odotukset todellakin tulee täyttymään aikaa myöten. Tämä Rakkaasi tulee seisomaan rinnallasi hamaan tulevaan, kunhan saa ensin omat asiat järjestymään...aikaa kyllä on :)

• Darjia

Kaumiis kiitokset Taika sinulle,,,vaistoni puhuu mitä vastasit tismalleen noin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe