Hei olen 11 vuotiaan tytön äiti. Hän sai juuri oman huoneen ja ensimmäiset 4 yötä nukkui hyvin siellä. Sitten meni kaverilleen ja katsoivat kauhuleffan trailerin ja tyttöä alkoi pelottaa. Nyt se sitten öisin hipsii meidän huoneeseen ja herättää. Kehotamme mennä nukkumaan omaan huoneeseen mutta alkaa itkeä. Välillä auttaa se että tyttö menee sohvalle nukkumaan mutta välillä ei. Mikä auttaisi?!😊
11 Vuotias ei nuku yksin?
7
234
Vastaukset
- Beautifulmommy
Ja hän myös heräilee öisin
- change3
Rakkaus?!
Keskustelu? Oman lapsen hätä ja hyvinvointi....?!!
- pitkätukka-68
Itse en ole tehnyt tuostakaan ongelmaa.
- Vanhempienlelu
Ottakaa teidän väliinne se nukkumaan ja puhutte sille sellaista mistä sille tulee turvallinen olo. Kun koulussa oli lapset minua kiusannut ja minä siintä mun vanhemmilleni valitin. Ne ottivat mut väliinsä ja isäni lupasi jutella yhdelle rumalle isolle miehelle että se tulee koululle ja pitää puhuttelun niille sun
kiusaajillesi. Ja mulle tuli hurjan turvallinen olo siinä mun vanhempieni välissä ja minä nukahdin siihen. Vanhempani olivat kantaneet mut takas sänkyyni. Ja siintä lähtien kun minä rupesin jotain pelkäämään ne otti mut sänkyynsä heidän väliinsä ja ihan mussa kiinni se antoi mulle turvallisen tunteen. Ja minä nukahdin hyvin pian siihen heidän väliinsä. Ja aamulla heräsin aina omassa sänkyssäni. Eli vain hellyyttä pienelle ihmis alulle ja rakkauttanne se sitä tarvitsee ja paljon. - Anonyymi
Itse olen aina sanonut pikkusisaruksilleni"ei hätää,*nimi* on tässä. Mikä pelottaa? Kun he tulevat peloissaan viereeni. Yleensä annan heidän nukkua/olla hetken vieressäni ja sen jälkeen takaisin omaan sänkyyn(yleensä käyn vielä peittelemässä heidät ja olen hetken aikaa vieressä)
Oma tyttäreni alkoi mun luona olleessaan nukkumaan omassa huoneessaan vasta 12-vuotiaana. En kokenut sitä ongelmana, koska muuten kuitenkin asun yksin.
On tietysti eri asia, jos haluaa tehdä yöllä sellaista mitä parisuhteessa on tapana tehdä, ja jollaisesta tekemisestä lapset tuppaavat saada alkunsa.
- 1säpappa -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740249Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168627Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316010Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224618Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623855Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543630Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743171- 342863
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262