Tärkeä kysymys asiakkaille

eräsennustaja

Jos ennustuksiin jää ns. koukkuun ja on pakottava tarve soittaa jopa monesti päivässä ja viikon aikana monta kertaa, niin haluaisitteko että teille sanotaan että nyt seis, että rauhotu vai mitä haluaisitten että teille sanotaan?

Itse en halua kerryttää palkkaani tälläisistä puheluista, ymmärrän että johonkin asiaan on niin pakottava tarve että on pakko soitella ja varmistaa asiaa, mutta...

Toivon että keskustelu pysyy "siistinä" eikä mitään raivopurkauksia eikä sellaista että haukutaan ennustajia vaan reilu kysymys, että haluaisitteko että teille sanotaan tuollaisessa tilanteessa jotain ja mitä?

40

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnttt

      Hyvä kysymys. Joudut siis ennustajana tosiasiassa hoitamaan ahdistuneisuutta ja masennusta, Kyseessä voi olla tilapäinen kriisi tai pitkäaikainen tila. Vastuullisuutta on että huolestut kun vaikuttaa siltä että asiakas, joka ei saa sinulta riittävää apua jää koukkuun ja menettää liikaa rahaa.

      "Koukku" eli riippuvuushan syntyy siitä kun ei saa tarpeeksi apua, ja joutuu hakemaan sitä samasta asiasta aina uudelleen. Soitto auttaa vain hetkellisesti.

      Olen itse soitellut linjoille aikoinaan kovassa ahdistuksessa. En sentään useita kertoja päivässä, mutta liikaa kuitenkin. Sain apua ja tukea, mutta en tietenkään riittävästi, eihän näkijä ollut mielenterveysammattilainen vaikka empaattinen ja käsittääkseni myös jossain määrin aidosti selvänäkötaitoinen olikin. Rahaa meni ja taloudelliset ongelmat pahensivat ahdistustani entisestään.

      Ikäväkseni joudun toteamaan senkin että kokemukseni mukaan alalla toimii myös yrittäjiä jotka eivät ole vastuullisia, vaan vain yrittävät puristaa rahaa kärsiviltä ihmisiltä pitkittämällä puhelua, onkimalla tietoa soittajalta jne. Minulla kuitenkin oli sen verran hyvä säkä että olin jo soittokierteeni alkuvaiheessa löytänyt yhden hyvän ajanvarausnäkijän tuttavani suosituksesta, ja käynyt hänellä muutaman kerran. Osasin siksi ainakin joten kuten erottamaan jyvät akanoista. (Ja siltä varalta että joku nyt kysyy: en aio antaa suosituksia tässä ketjussa, pidetään ne keskustelut erillään, ettei mene mainostukseksi.)

      Mitä olisin toivonut että minulle sanotaan, kun oli soittokierre päällä? Ehkä jotain sen suuntaista kuin että ymmärrän että sinulla on nyt vaikeaa, mutta voisitko koettaa olla soittamatta näin usein. En voi auttaa enempää, enkä haluaisi että menetät kaikki rahasi ja sitten sinulla on vielä paljon vaikeampaa, voi mennä luottotiedot ja ehkä jopa asunto. - Tai mitä vararikko siten kenenkin kohdalla tarkoittaa, harva soittelijahan niin hyvissä varoissa on ettei valtava soittokierre linjoille merkitsisi taloudellista uhkaa.

      Jos joku kuitenkin soittaa sinulle, ennustajalle, useita kertoja päivässä ja tiedät mitä se hänelle maksaa,ja ettei hän ole kukaan viime aikojen lottovoittajista, niin lopeta ihmeessä puhelut kyseisen asiakkaan kanssa. Se on ainoa järkevä teko siinä tilanteessa. Tuskin mikään velvoittaa jatkamaan ellet sitten työskentele jossain firmassa työntekijänä. Ja onhan asiakaspalvelijoilla esim. kaupoissa ja ravintoloissakin tilanteita jolloin jotakuta tiettyä asiakasta ei voida palvella ja perusteet millä kieltäytyä.

      Itse selvisin ahdistuksestani lopulta sillä että hakeuduin terapiaan. Joillekin tutuille näkijöille soitan silti vielä joskus.

      Terapioista sen verran että kannustan kaikkia siihen. Pitää vain löytää itselle sopiva auttaja, jonka kanssa kemiat toimivat ja jolla on riittävä ammattitaito. (Samahan pätee näkijöiden suhteen - kaikki ei näe kaikille!) Julkisenkin puolen mielenterveyshoidossa asiakkaan pitää saada valita hoitajansa, kuten terveyskeskuksessa saa valita omalääkärinsä.

    • kiirasta

      Hienosti kiteytetty lukijoille-näkijöille! Vastuu on kelle soitetaan ja maksetaan ...hänen on sanottava että en enää saa enempää näkyjä viimekerran,,,,jos ei muuta keksi.Omatunto on hyvän ihmisen piirre. Kyllä alati soittajalla on pahoja ongelmia kun uskoo ongelmansa ns näkijöille...elää hetken toivossa ja kun ahdisyus palaa,otetaan turvana tuntemalle näkijälle taas yhteyksiä ja siitä maksetaan mikä ei auta oikeaa ongelmaa taustalla,ehkä heillä ei oloe ketään kelle purkaa asioistaan kuten mulla aikanaan,,,maksoin näkijälle rahaa joka kuunteli ainoana ongelmiani,,,vaikka apua olisi täytynyt hakea tk.sta!tai soskusta perheongelmiini oikeastikin....rahaa meni ja paha olo tuli.

    • eräsnäkijä

      Kiitos mielipiteistänne, olisi mukava saada muitakin kommentteja ja myös näkijöiltä/ennustajilta mielipiteitä. Minä en halua mitenkään pitkittää puhelua tai rahastaa kenenkään vaikeuksilla, niitä ei ole kaikilla vaan on henkilöitä jotka soittavat ja kysyvät asioita sitten jossain vaiheessa soittavat uudelleen, joko uuden asian tähden tai jopa antaakseen palautetta. Tässä oppii todella nopeasti näkemään että milloin soittaminen on normaalia ja milloin se karkaa käsistä. Uskon että kukaan ennustaja ei voi kieltää tätä asiaa

      Tämän homman voisi hoitaa myös fiksusti, ettei tule asiakkaalle oloa että häntä höynäytetään.
      Se on totta että kaikki ei näe kaikille ja tämäkin asia olisi hyvä kertoa jos näin on, se ei ole heikkoutta vaan vahvuutta.

    • SKIILA

      Eräs lahjakas näkijä joka ei ora rahaa ,vaan jaksamisen kanssa katsoo jos voi paremmin,sanoi että hän toimii Luojan välikätenä,ja jos on tarkoitus antaa tietoa niin antaa ja aikarajoja ei tunneta näkemisissä!Kysymättä hän nähnyt asioita,henkilöitä,,,ulkonäöt tietäen....kaikkea ei sanota eikä nähdä ja se on niin tarkoitettukin.Järkytyin suorastaan tiistai aamuna astra tv katsoessani kun heräsin aikaseen sattumalta ,kun siellä oli ns enkelin viestin tulkitsija nainen-henkilö kyseli suoria asioita,tulkkaaja sulki silmäns ja sanoi vastauksia suoraan,,,, huh huh ja kysyjä uskoi ihan kympillä!! ja maksoi puhelun joka vaan kesti kysymysten vuoksi....karseeta huijaamista,suljin tv n ja menin nukkumaan ,voi hyvät hyssykät kun kysyjä totteli enkelinaisen viestejä,,karseeta! Enkelit ei vastaa rahasta!

      • pienimaksu

        Tästä topicista pyydettiin asiallisia kommentteja eikä haukkumaketjua. Astral tv on eri juttu kuin yksityiset näkijät.

        Jotkut voi tehdä ilmaiseksi mutta esim. on tullut huomattua että jos joku haluaa tuolla ennustuspalstalla antaa ilmaiseksi vastauksia niin se on loputon suo. Itse asiakkaana maksan mielelläni pienen hinnan, sillä kai ne ennustajatkin tarvii leipää pöytään ellei sitten tulkitse vapaa ajalla ja käy muuten päivätyössä.


    • Itsestäänselvyyksiä

      Ehkä se itsestään selvä vastaus tähänkin kysymykseen on se, että te ette vaan näe yhtään mitään asioita ja ihmisten tulevaisuuteen. Siinä on se syy, miksi jotkut soittavat uudestaan.

      Kävikö yhtään mielessä tämä asia?

    • Käsi_sydämelle

      Voi, voi teitä!!!

      Ja minä kun kuvittelin, että teidän alallanne toimivat ovat niin kovin henkisiä ja ihmisiä vähän paremmin ja syvällisemmin ymmärtäviä. Ja oikeasti ihmisiä ja heidän elämäntilanteessaan auttavia.

      Onko teillä oikeasti ja todella mitään näkijän kykyjä.'
      Jos on, niin ei kukaan teille soittava toistuvasti soita ja ota jatkuvasti yhteyttä.

      Kävikö mielessä yhtään tämä tosiseikka?

      Joka kerta, kun te tulette tänne palstalle vaikeroimaan ja valittamaan teille soittavista asiakkaista, te vain vahvistatte jo teistä aiemmin tullutta kuvaa, ja munaatte vain itsenne sillä tavalla väittämällä, että olette jotakin aivan muuta, kuin henkisiä, muita henkisesti korkeammalla asteella olevia ja todella "oikeita näkijöitä".
      Olette te todella aika raukkoja.

      Ettekä te todellakaan taida olla mitään muuta, kuin pelkkiä huijareita, ihmisten vedättäjiä ja valehtelijoita.

      Menisitte ihan oikeesti todellisiin oikeisiin töihin, tai kirjoitelkaa Suomen hallituksessa oleville ministereille, jos haluatte maan ja omiin taloudellisiin asioihin jotakin parannusta ja muutosta.
      Jotkut sentään tekee työtä ja tienaa leipänsä rehellisesti.

      • eräsennustaja

        Ei ole kyse siitä etteikö näkisi vaan siitä että ei auta jankuttaminen että näkeekö vielä sitä samaa, monta kertaa viikossa. oliko nyt kovin vaikea tulkita tuota kysymystä? sekä myös huoli asiakkaan kasvavista puhelinkuluista. Mutta nähtävästi olisi sittenkin ihan ok jos niitä puheluja pitkittää eikä kerro asiakkaalle vaikka sitä ettei näe, niinkuin kaikki ei näe kaikille. eikä sure sitä että millaiset laskut siitä koituu. Mä peräänkuulutin sitä asiaa koska meidänkin se vastuu pitäisi kantaa. Mutta jos teillä on asenne tuo niin mikä jottei


    • todellaikävää

      Kyllähän tämäkin on ihan läpihuuto juttu ja oli jo arvattavissa että tämä tähän menee, kauheaan haukkumiseen ja pilkun viilaamiseen. Minulle on kyllä nähty asioita jopa sellaisia että en ole niistä kenellekkään kertonut. Eräillä on tapana ihan tarkoituksella ymmärtää väärin ja haukkua ihan jokainen topic joka tänne tulee

    • kiilotar

      Sulle nimimerkki -pieni maksu! sinä et kontrolloi mitä minä saan sanoa astral höpötyksestä tai ennustajsta,tämä on yleinen palsta johon saa kommentoida! SE enkelitäti oli kuin satukirjasta.JA OLEN TOSIAAN sitä mieltä myös että olen saanut näkiköistä kuvan jota he mainostabat---henkinen,,ym ylhäinen selvänäkikä,,,henkisyys on rahastajilta kaukana! Älkää näkijät marisko,ottakaa työn varjopuolena sekin huomioon että jerkät ja mielenterveys sairaat soittavat koska raukat uskovat teihin,,keltä nyysitte pienet tulonsa-kenen leipää syöt,sen lauluja laulat. JA PIENEIMAKSU-KUN VIILAAJANA tarkkailet aiheita niin nostapa esiin myös se että täällä ilmais-sivuilla palveljaan palvelevat maibnostavat rahasta ennustusta!Mikä on kiellettyä. En koe näkijöitä yliihmisinä tai empaattisina,päin vastoin ahneina!

      • eräsennustaja

        Paras varmaan lopettaa tämä keskustelu ja todella paljon kiitos teille kahdelle ensimmäiselle vastauksistanne jotka oli asiallisia ja suuri sellaisia kuin oli tarve saada. Nämä muut huutelijat täällä eivät edes soittele näkijöille, heillä on vaan sisällä todella paha olla ja purkavat tänne pahaa oloaan.

        Ihanaa syksyn jatkoa


      • ihanaaasiaa

        Älä välitä noista pahanilman linnuista, niillä on tapana haukkua kaikki ketä täällä yhtään kirjoittaa. Kiitos asiallisesta avauksesta ja myös rehellisyydestäsi siitä,että olet huolissasi. Selvästi välität asiakkaistasi etkä hauku niinkuin tuo eräs kirjoitti, onneksi kaltaisiasi on olemassa.


    • höpölöpöä

      Aloittajalle-et ilmeisesti ymmärrä kirjoitettuja tekstejä,nimittäin enin osa on soittanut ennustäteille...saamatta mitään tulevaisuutta koskevia tapahtumia! Sepität että muut ovat huuteljoita ketkä eivät ole soittaneet sun kaltaisilla ,väärän laista vallantunnetta tuntevalle näkijälahjakkuudelle....mistä saat tietosi? luulen ettei hyvästä-----koska nyysit rahaa ja alat kiukuttelemaan koska et kestä totuutta että tulevaa ei ihmiset näe! Te oloette heikkoja saamaan kritiikkiä koska pelkäätte maineenne puolesta ja asiakaskadosta,,,,kysykää asiakkailta,,asiakkaar ovat oikeassa!

      • läpinäkyväää

        Sä kirjoitit jo aiemmin tuonne, miksi vaihdat nimimerkkiä? sulla on paha lukihäiriö kun noin paljon tulee virheitä vai oletko niin vihaa täynnä ettet ehdi keskittymään? ja nukkuisit hyvä ihminen yösi


    • kuperkeikkaa

      Nää tietyt tyypit täällä rähisee oli kyseessä ihan mikä asia tahansa, mun mielestä aloittajan sanoma oli hyvinkin selkeä. Ihminen joka ajattelee muita eikä vain ihteään. Olisi hyvä sanoa asiakkaalle suoraan siitä silloin mopo keulii jos suuttuu niin ei sille mitään voi ja jos menee toiselle niin toivottavasti siellä myös on ihminen joka sanoo milloin menee liiallisuuksiin

    • ahdaperoona

      Eipä ilkuta lukihäiriöisiä,,,ja puututa ja neuvota ihmisten vuorokausirytmeistä,,,se loukkaa ihmisen yksilöllistä vapautta,,,sananvapaudesta puhumattakaan. T monipersoonahäiriöinen ahdh jolla äly mitattu korkeaksi. Tänne saa kirjoittaa mihina aikaan tahansa ,,,ja vammaisetkin-ketkä soittavat höpöttäjä näkijöille,,ainoastaan eräs näkee ennususpalstalla,,,nimiä en sano kateuden takia,,,kova kisa ennusmummoilla ja hermo kireellä,,,t luova aspergeri

      • kukasitoonkin

        Samoin, ennustajallakin on sananvapaus ja kun ilkutaan niin se loukkaa yksilööllistä vapautta


    • toinenennustaja

      Minä olen kohdannut paljonkin sellaista,että puhelimessa on asiakas joka sanoo hei,katsotko, siinä tulee se energian muuri todella pahasti väliin, asiakas ei ole yhtään avoimella energialla vaan suojautuu sillä muurilla. hyvänä neuvona voi antaa että hieman avoimempaa energiaa, meillä on vaitiolovelvollisuus ja kaikki jää ennustajan ja asiakkaan väliin. Kun ennustajaan ottaa yhteyttä niin kannattaa ottaa avoin asenne. Kyllä tälläiselle hei katsotko tyypille näkee ja kun aloittaa kertomaan asioita niin vastaukset on hmm.niin jne. ei mitään kontaktia. Kun ottaa avoimen energian niin silloin pääsee helpommin näkemään. Eikä tähän kannata kommentoida sellaisen joka ei tätä ammattia harjoita eikä tiedä näkemisestä

      • Ei_millään_pahalla

        Kuuluuko tuohon heittämääsi teoriaan asiakkaan avoimesta energiasta kenties mahdollisesti se, että toivot nimenomaan sitä, että asiakas kertoo Sinulle ne kaikki tiedot ja antaa avaimet tulkinnan tekemiseen.

        Tulipahan vain mieleen, että mitä Sinä tuolla termillä "avoin energia" oikein tarkoitat? Selvennä ihmeessä, jos pystyt. Kirjoitit aika epämääräisesti ja epäselvästi.


      • ollakkovaikoeikö
        Ei_millään_pahalla kirjoitti:

        Kuuluuko tuohon heittämääsi teoriaan asiakkaan avoimesta energiasta kenties mahdollisesti se, että toivot nimenomaan sitä, että asiakas kertoo Sinulle ne kaikki tiedot ja antaa avaimet tulkinnan tekemiseen.

        Tulipahan vain mieleen, että mitä Sinä tuolla termillä "avoin energia" oikein tarkoitat? Selvennä ihmeessä, jos pystyt. Kirjoitit aika epämääräisesti ja epäselvästi.

        Esim. Kun kertoo asioita niin asiakas voisi sanoa että esim. onko näin eikä jaa. Sillä kun asioita katsoo ja kertoo, luojan kiitos on niitä asiakkaita jotka sanovat esim. että juuri noin se meni. Ei missään nimessä kuulu kertoa niin että sen perusteella tehdään tulkintaa. Vaikea antaa tähän esimerkkiä kun ne käännetään vastaan(niinkuin aina tällä palstalla tehdään). Mutta onneksi on niitä asiakkaita johon saa kontaktin, äläkä nyt käännä sitä että asiakas jaarittelee koko elämänsä kun ei se niin ole, eikä asiakkaat edes ainakaan minulle jaarittele elämäänsä, sinä et taida "ei millään pahalla" edes tietää miten ennustajan kanssa keskustelu ja tulkitseminen tapahtuu, muuten vain tykkäät väännellä ja käännellä asioita, niinkuin tapanasi on rutista joka ikiseen kirjoitukseen. Minä vedin eräälle asiakkaalle luurin korvaan, hän kyseli exästään ja että saako tämän takaisin, kerroin etten näe että näin kävisi, sitten alkoi huuto, ei se minua haukkunut vaan exäänsä, miksi kysellään exän perään jos se kerran on niin paska niljake, olisi varmaan tarvinnut rääväsuulle sanoa että juu tottakai se sinut ottaa takaisin. ei meidänkään kaikkia sontaa tarvi kuunnella..... niin olenkohan ollenkaan edes ennustaja. mitä veikkaat???


      • Oottepa_hirveän_henkisiä

        Olet sitten vissiin kuvittelevinasi olevinasi jollakin "henkisellä tasolla" muita korkeammalla ja ylemmällä tasolla. Ja muita intuitiivisesti parempi ihminen.

        Noiden yllä kirjoittamiesi sanojesi ja kirjoitustesi perusteella vähän alan epäillä sitä.

        Mutta niinhän se menee, että koira heti älähtää, johon kalikka kalahtaa.
        Kun ei edes yritä ymmärtää asetetun kysymyksen pointtia.

        Kysymys kuului, että mitä sillä teidän kysymyspalstalle esiin nostamallanne asiakkaan "avoimilla energioilla" ja niiden esille tuomisella te toikein tarkoitatte?

        Onko niin vaikea kysymys, ettei siihen vou suoraan ja ystävällisesti vastata.

        Nimittäin silloin, kun joku ennustus ja selvänäköalalla oleva alkaa vaatia asiakkailta avoimempaa juttelemista, koska tätähän tällä "avoimilla energoilla" oikeasti tarkoitetaan, niin silloin, anteeksi, herää vain aiheellinen epäilys, että ennustajalle soittavan ihmisen, eli asiakkaan pitää alkaa kertoa riittävän paljon ja jopa liikaakin tarvittavia tietoja, joita "ennustaja" voi käyttää hyväkseen tulkintaa ja ennustusta laatiessaan.

        Olinko väärässä?

        Olkaapa vaihteeksi rehellisiä.


      • törpöistätörpöin

        Ei se noin mene kuin luulet joten älä jankuta tuota samaa asiaa. Onneksi et ole kenekään asiakas vaan muuten olet päättänyt vihata näkijöitä ja mollata heitä tällä palstalla. soita ihmeessä jollekkin niin tietäisit edes mistä puhutaan


      • En_vaan_näe_niitä
        törpöistätörpöin kirjoitti:

        Ei se noin mene kuin luulet joten älä jankuta tuota samaa asiaa. Onneksi et ole kenekään asiakas vaan muuten olet päättänyt vihata näkijöitä ja mollata heitä tällä palstalla. soita ihmeessä jollekkin niin tietäisit edes mistä puhutaan

        Toivoisin näkeväni paitsi Sinussa, myös muissa näkijöissä ja tällä palstalla olevissa vähän enemmän todellista empaattisuutta, lämpöä,sydäntä, mieltä ja sielua.

        Jotta voitaisiin vakuuttua siitä, että todella haluatte auttaa ihmisiä heidän ongelmissaan ja elämäntilanteissaan.

        Kun ei kerran selventäviä vastauksia saa, niin se herättää vain epäilyksiä teidän alallanne olevien pyyteettömyydestä ja todellisesta auttamishalusta.

        Onko tässä kaikessa teidän bisneksessä ja sen harjoittamisessa kyse rahasta ja sen saamisesta?


      • Osuinko_oikeaan

        Epäilisin, että on!


      • hyvvääpäivvää
        En_vaan_näe_niitä kirjoitti:

        Toivoisin näkeväni paitsi Sinussa, myös muissa näkijöissä ja tällä palstalla olevissa vähän enemmän todellista empaattisuutta, lämpöä,sydäntä, mieltä ja sielua.

        Jotta voitaisiin vakuuttua siitä, että todella haluatte auttaa ihmisiä heidän ongelmissaan ja elämäntilanteissaan.

        Kun ei kerran selventäviä vastauksia saa, niin se herättää vain epäilyksiä teidän alallanne olevien pyyteettömyydestä ja todellisesta auttamishalusta.

        Onko tässä kaikessa teidän bisneksessä ja sen harjoittamisessa kyse rahasta ja sen saamisesta?

        Otahan huomioon se, että ennustajia haukutaan täällä oikein urakalla niin nimellä kuin ilman ja kyllä ihminen se ennustajakin on ja voi totaalisesti kyllästyä jatkuviin asioiden vääristelyyn. Vaikka onkin kykyjä nähdä asioita, myös on ihmisiä jotka ovat intuitiisia ja näkeviä silti ei tee ennustajan työtä. Ennustaja on samalla myös terapeutti, et tiedäkkään miten usein itkuiset ihmiset soittaa kun tuntuu ettei ole mitään ulospääsyä. Näistä ei pahemmin puhuta. otamme vaan vastaan kaikkea haukkumista ja nimittelyä


    • Asiat

      Heippa,voitko ystävällisesti kertoa miten teille sitten sanotaan? Avoimin energioin..? Mä olen soittanut joillekin ja ei ole ongelmaa ollut tulkinnoissa,,,olen saattanut kahta asiaa miettiä kysymyksinä tai sanonut että voitkos katsoa mitä sinne nousee tähän aikaan ym. Yleensä varaamani aika etukäteen ,näkijä saattaa antaa jonkun suojausriitin ,mutta ei kysy mitään ettei saa ongittua,,,.Meedioista sen verran että he ei lienee näe tulevaan...vaan kertovat lähinnä toiseen maailmaan tulevia viestejä,erikoinen kokemus oli tässä ,,,hän kuvaili osuvasti läheiseni ja heidän tapansa,,,tuli sellainen tunne että tuolla toisen puolen sateenkaaren on jotain mistä me ei tiedetä tässä,mikä ei kuulukaan tälle puolen. Erikoista on mulle ja mystistä...miksi joillekin annetaan tietty kyky-lahja?

    • Hämmentää

      Itse olen aina ihmetellyt noita energia puheita. Joskus joku minullekin sanoi, ettei voi katsoa kun energiat on niin tukossa. Olen eräälle ajanvaraus näkijälle soittanut vuosikymmeniä, ei ole koskaan sanonut että energiat on huonot tai muuta vastaavaa. Aina on nähnyt 70 % prosettisesti oikein kaikki mitä on kertonut, ainakin.

    • Josko_silmät_aukeaisivat

      Ennustajilta, selvänäkijöiltä ja alalla olevilta saamien tähänkin osioon saatujen palautteiden perusteella, niistä päätellen, he ovat itse asiassaq kaikki ihan tavallisia ihmisiä. Eivätkä välttämättä yhtään muita sen henkisempiä, empaattisempia, rehellisempiä, tai pyyteettömämpiä, kuin mitä väittävät edustavansa ja olevansa.

    • Vossikka

      Ei saa vastausta siihen avoin energia kysymykseen millään. Ei näkijäksi itseään tituuleeravat ole mitään terapeutteja,ei lähellekään! Asiakkaat kärsii mielenterveys ongelmista ketkä itkevät asioistaan näkijällä.Heidän rahansa menevät hukkaan vaikka oikea osiste olisi terveyskeskus tai yksityinen psykologi tai oikea terapeutti ongelmissaan. Se raha jota tuhlaavat näihin muka henkisiin näkijöihin menee hukkaan koska soittaja saisi sillä rahalla jo yksityis terpaiaan ajan tai lähetteen yksityislääkäiltä! En muka näkijänä täällä inisisi asiakkaiden soitteluista koska he enemmän saavat vaan moskaa mainelleelleen rahastajina,,,ihmisten hätää uteliaina kuuntelevina muka auttajina. Ei kenenkään pitäisi uskoa ennustajia,se on viihdettä! On se vaan tabu tämä kirjoittajan avoin energia määritys,,,eli pitää siis olla auki jalat ja suu kun soittaa että energiat aukenee...?

      • asiakasvaan

        ehkä ne ennustajat ei ehdi päivystämään täällä. Minä olen saanut apua enkä todellakaan ole tuntenut että minua huijattaisiin, myös asiat jotka on kerrottu on myös toteutunut


    • älämölöhoi

      Miksi tämä meni taas tämmöiseksi??? kyllä on ihmisillä paskat energiat kunnei mitään hyvää saa sanotuksi

      • Ei_ole_kyse_energioista

        Väittäessäsi noin, että onpa tänne kommentoivilla "paskat energiat", tulet vahvistaneeksi vain
        sen, että et voi mitenkään tietää kirjoittajista ja heidän persoonallisuudenpiirteistä ja esim. arvoista yhtään mitään. Moni tänne kirjoittava on hyvä, rehellinen ja oikeudenmukaisuuden periaatteita kunnioittava. Mutta jos mennään tekemään noin alentavia ja halveksittavia määritelmiä ihmisistä, niin ainakin voi sanoa, että henkisyys ja ihmisten aito auttaminen ja välittäminen on tuollaisista todella kaukana! Joten eittämättä tulee mieleen, että jotkut todella tekee ennustustyötä vain ja ainoastaan rahasta, ei vilpittömästä auttamisenhalusta. Ihmisen käyttämät sanat paljastavat itse ihmisestä aika paljon, heidän itsensä sitä lainkaan huomaamatta.

        Jos ei saa kertoa omaa mielipidettään, niin ei tämä sitten ole mikään keskustelupalsta. Mikään sellainen ei ole keskustelupalsta, jonne saisi muka kirjoittaa vaan samaa mieltä olevat ja samanmieliset. Teillä on oma katsantokantanne ja näkemyksenne, mutta se ei ole välttämättä ehdoton ja ainoa oikea totuus.

        Maailmassa on olemassa niin paljon erilaisia maailmoja ja kullakin oma totuutensa ja näkemyksensä., jotka itse on muodostanut omien kokemustensa seurauksena.

        Sitten on toki joitakin, jotka näyttävät keksivän päästään omia teorioitaan ja henkisiä totuuksia.
        Joita sitten markkinoivat ja käyttävät hyväuskoisia höynäytettäviä sillä tavalla hyväkseen.
        Totuus on myös suhteellinen käsite. Jokainen voi väittää olevansa mitä vaan, esim. ennustaja, tai shamaani, vaikkei sitä todella oikeasti olisikaan. Ikävä kyllä, moni menee lankaan. Eikä esim. itse huomaa puhelun aikana, jos ennustajalla alkaakin mennä ennustus aivan pieleen. Kuten on tullut huomattua esim. Astral tv:ta vähänkään katsottua. Silti puhelu sen kun jatkuu, asiakas menettää jotain 100 euroa. Pelkistä valheista.


      • kaukanasiittä

        Ja sä taas kirjoituksellasi vahvistat että luulet asioista mukamas oikein mistä et mitään tiedä. Miksi katsotte astral tv.tä jos se teitä noin kovin pännii? ihan silkkaa uteliaisuutta ja tulette tänne huutamaan asioista mistä ette voi tietää miten asiakas sen on kokenut. Ja varmaan ihan hyvänä koska sinne jatkuvasti soitellaan. Jos asiakas ei saa "vastinetta" rahoille niin ei ne kauaa soittele. Onneksi on halvempiakin tapoja saada ennustus, itse olen saanut hyvää apua ja asiat on toteutuneet, enkä ole nyt mikään ennustaja joka täällä itseään mainostaa


    • Totuus_kaiken_takana_

      Aika moni yritys sanoo ja väittää, että heillä on maan parhaat näkijät. Erikoista. Vähän aikaa sitten tätä hyväksi havaittua markkinointokikkaa on ryhtynyt käyttämään hyväkseen myös Astral tv: ssa olevat "näkijät".

      Silti totuus on se, että selvänäköisyyttä on vain kenties muutamalla prosentilla väestöstä.
      En sitä sano, etteikö olisi olemassa niitäkin, jotka jotakin kenties näkevät. Mutta se on hyvin harvinaista.

      Moni ihminen on nähnyt, että alalla on hyvät tienestit. Ihmisten epävarmuus ja epätietoisuus oman elämän suunnasta, terveydestä ja rakkauselämästä saa ihmiset soittamaan ja käyttämään kyseisiä palveluita. Myös ahdistus toimii useilla laukaisevana tekijänä. Olen melko varma, että suurin osa alalle lähtevistä on jonkinlaisissa talousvaikeuksissa.

      Olisi aina parempi, että ihmiset opettelisivat ratkomaan itse ongelmansa. Tietynlainen epävarmuuskin kuuluu ihmisen elämään. Aika paljon on myös kiinni jokaisen ihmisen omista tekemistään valinnoista ja päätöksistä. Sitä ei pitäisi mennä ulkoistamaan kenellekään toiselle. Koska on olemassa aivan liian suuri vaara, ja riski siitä, että siellä toisessa päässä oleva ihminen ei olekaan rehellinen, ei puhu totta, tai hänellä on oman toimintansa takana omat vaikuttimet, kuten talousvaikeudet, tai rahallisen hyödyn saaminen. Kaikki voidaan naamioida antamaan ihmisille ja heidän palveluitaan käyttäville sellainen vaikutelma, ja kuva että alalla toimivat selvänäkijät, ennustajat, parantajat, tai shamaanit olisivat oikeita asiantuntijoita, vaikkei näin olisikaan. On olemassa vain heidän omat antamansa sanomiset siitä, tai sitten joidenkin aivan liian hyväuskoisten ihmisten usko asiasta.

      Ihmiset ovat aina halunneet uskoa, tai toivoa, että olisi olemassa joku, tai jotkut, jotka näkisivät tulevaisuuteen, tai että heillä olisi joitakin yliluonnollisia kykyjä. Koska epävarmuudessa eläminen tuntuu ahdistavalta. Usko tekee monesti sokeaksi olemaan näkemään välttämättä sitä oikeata totuutta.

      Kysehän on pohjimmiltaan bisneksestä ja itsensä selviämisestä taloudellisesta. Ja kuten itse ennustusyritykset itsekin sanovat "Viihteestä". Tosin kyseenalaisesta sellaisesta.
      Asianlaita on näin, valitettavasti.

    • ihmettelempävaan

      Tämä poikkesi totaalisesti TAAS alkuperäisestä kysymyksestä. Miksi?

      • Ystävällisesti_

        Liittyy kaikella ja olennaisella tavalla teidän aihepiiriinne .

        Etenkin alaanne liittyvien eettisyyksien toteutumisten, tai oikeastaan niiden toteutumattomuuden takia.


      • ihmettelmpävaan

        en ole jumalauta näkijä taikka ennustaja


    • Totuusko

      Tosiaan tänne saa kirjoittaa erilaisia mielipiteitä kuka vaan-ja niiden vuoksi on turha diagnosoida kirjoittajien energioita!Mikäli kaikilla olisi samanoloisia kokemuksia ja mielipiteitä,-mitä järkeä siinä sitten olisi? Ihmiset saa ja pitääkin laittaa kokemuksistaan mielipiteensä-näkijäksi itseään mainostavat ovat yllättävänkin herkkiä ja tukkivat suunsa kun on eriäviä mielipiteitä,koska tietävät asioiden olevan totta,ja näin pelkäävät ihmisten tajuavan että se onkin satua enin osa ja heidän tulionsa putoavat.Viihdepalvelua se on ja soittajan vastuu kauanko puhuu,härskiä hyväksi käyttöä pulassa olevien kustannuksilla.Kysymys näkijöille-miksi osa teistä alkaa jaarittelemaan omia juttujaan asiakkaalle ,mikä ei kuulu edes asiaan eli alatte keromaan omaa elämäntarinaanne ja missä olette syntyneet ym hömppää soittajan kustannuksella? Pari kertaa näin on käynyt eri näkijän kanssa...en saanut vastausta kysymykseeni kun akka totesi että nyt alkaa aika loppua ja toinen asiakas kohta soittaa,,,puhuttuaan laskuuni turhanpäiviäisiä omia asiistaan,,,mikä ei liittynyt mun ongelmaani! Törkeää! Kellään vastaavaa? ps näkijöiden suut on mennyt suppuun hih. miksi?

      • halooheivaankaikki

        LUE ALKUPERÄINEN KIRJOITUS kun se on sulta jäänyt lukematta näköjään ja ihan kirjoituksesi perusteella. Täällä olisi ylläpidolla jonkun verran poistettavaa kirjoituksia joissa MOLLATAAN koko ajan näkijöitä se on SÄÄNTÖJENVASTAISTA!!!!!!!!ei täällä asiakkaitenkaan nimiä saa mainita,vai saisikos????


    • Eksät

      Lue aloittajan kysymys-luettu " Missä täällä ON NIMIÄ KIRJOITELTU? On oikeus m yös meillä soittajilla ja entisillä soittajilla tehdä vastakysymyksiä näkijöille,mihin he eivät jostain ihmeen syystä vaivaa vastata. Me maksajat halutaan myös vastausta-miksi näkijä alkaa omia juttujaan lorisemaan soittajalle-joka maksaa puhelun sekä näkevälle palkan siitä että kysyjä saisi vastauksen maksamisestaan! Kertoo näkijöiden vaikeneminen siitä että ovat aika epäkunnioittavaa porukkaa asiakkaille kun vaikenevat- Soittajalle ei kerrota omia elämän tarinoitaan ,koksa tällöin soittoaika menee hukkaan rahojen myötä,kun olisi asiaa näkemiseen tarkoitettu. Nyt meni usko ,se vähäinenkin usko näkijöihin kun ei vastaa-koska pelkäävät asiakaskatoa,mitä ahneina tienaavat huimia summia pimeinä! Soittaja on etuasemassa,hän maksaa koko viulut ,puheluhinnan ja palkkion siitä miksi soittaa,eli ennustuksesta-tällöin näkijä pysyy kartalla ja kuuntelee k´kunnioittaen asiakasta! Miksi mykistytte näkeväiset? Annatte huonon kuvan tällä tavoin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe