Kun sinua nainen ei näy enää missään? Ennen edes poikkesit välillä. Onkohan jotain sattunut? Suuttunut tai ihastunut?
Pitääkö olla huolissaan?
20
606
Vastaukset
- eitarviiolla
hengissä olen vielä toistaiseksi. Olen vaan syöny liikaa suklaata ja pullistunut. Siksi en tykkää näyttäytyä. Voit siis huokaista helpotuksesta :)
- järkevääjärkevää
Eiku se on parempi että ei sotketa työtä ja huvia. Ajattelin antaa sulle työrauhan. :)
Kyl me sit muualla varmasti nähää..🙂🤗 - seeiiliitysinuun
Ei tässä enää ehdi poikkeilla, kun pitää tehdä töitä.
Suuttumusta ei ole, ihastusta ei ole myös ilmassa, ainoastaan rakkaus-vaihe on tasandunut ja taantunut!
Ehkä siksi ei ole näkynyt, kun alkaa olemaan vähän yksipuolista tämä homma.
Minä pyörin siellä sun täällä ja miehen puolelta ei tullut mitään eleitä, yksipuolisuuteen vaan kyllästyy. 💢 *aargh* vaihe on päällä 💢- huolellisestiopetettu
No ei sitä viitsi näyttäytyä jos on lyönyt silmäkulmansa keittiökaapin oveen.
- huolellisestiopetettu
KylliN.Vahva kirjoitti:
Siis oikeesti löit silmänkulman kaapin oveen? Vai onko joku lyönnyt?
Kyllä se tästä...
huolellisestiopetettu kirjoitti:
Kyllä se tästä...
Rivien välistä luin että joku on aiheuttanut sinulle sen! Voimia sinulle, todella harmi kun olet tommoisen sotkun keskellä *halaus* ❤
- vastakysymys
Pitääkö olla huolissaan, kun on rakastunut työkaveriinsa?
- apltä
Ehkä. Tai sitten ei.. Riippuu vähän siitä tilanteesta. Aika paljon ihmiset taitaa löytää niitä elämänkumppareita työelämästäkin. Ikinä ei voi tietää missä se oikea kävelee vastaan.
- apltä
Vielä kysyn, että jos on rakastunut niin miksi sitten pitäisi kadota?
- itsesuojeluna
apltä kirjoitti:
Vielä kysyn, että jos on rakastunut niin miksi sitten pitäisi kadota?
Riippuu tilanteesta. Epävarmuus toisen tunteista/aikeista voi aiheuttaa katoamisen?
- apltä
itsesuojeluna kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Epävarmuus toisen tunteista/aikeista voi aiheuttaa katoamisen?
No mitähän sitten tapahtuisi jos tietäisi toisen tunteet ja aikeet? Jos itsellä olisi tunteita ja hänellä ei, niin silloin katoaisi. Jos tietäisi, että molemmilla on tunteita niin silloin vasta häviäisikin. Vai miten?
- taimistäminätiedän
apltä kirjoitti:
No mitähän sitten tapahtuisi jos tietäisi toisen tunteet ja aikeet? Jos itsellä olisi tunteita ja hänellä ei, niin silloin katoaisi. Jos tietäisi, että molemmilla on tunteita niin silloin vasta häviäisikin. Vai miten?
Jos molemmat olisivat varmoja toistensa tunteista tuskin olisi tarvetta astua takavasemmalle.
- sini.silmäinen
Käyn tosi harvoin enää.
Oon keskittynyt töihin.Muutoin elämä
ennallaan.Aika tuntui valuvan hukkaan täällä
ja kun en löytänyt muuta yhteyttä sinunuun
niin ajattelin ettet sinä sitä haluakaan.
Jotenkin olen luovuttamassa ja luopumassa.
Jopa ystävyydestä. Siitä pienestä oljenkorrestakin...ja surullinen olen ollut ja
oon edelleen..Toivon,että voit hyvin.Älä kanna huolta minusta.Elämä kantaa.- edelliseltä
Palstalla on vaikea ylläpitää yhteyttä tai vuorovaikutusta kahdestaan. Jollei halua nähdä ja tutustua toiseen niin eikö tämä silloin ole ajan hukkaamista molemmilla.
Minun tarpeeni palstalla asioiden käsittely ei ollut koskaan.Etsin aikoinani yhteyttä sinuun.Löysinkin.Ehkä.Turhaan.
Jos olit hän. - sini.silmäinen
Haluan sinun tietävän etten kirjoita enkä kommentoi tänne enää. Toivon ettet kuvittele kenenkään tekstejä minun kirjoittamikseni. Olisi pitänyt hellittää jo aiemmin.En vain osannut kun uskoin niin vilpittömästi meidän kohtamiseen kasvokkain. Pidin siitä niin lujasti kiinni aivankuin kuvitellusta kädestäsi omassani. Yhtä naivi ja lapsellinen olen kuin aiemminkin. Nyt henkisesti jo niin
väsynyt että on väistyttävä pois.
Tunteeni olivat tosia,aitoja ja vilpittömiä.
Aina sielussani.Sydämessäni.Sinä.
- Eitarvitsemies
Kyllä minä pärjään. Välillä kaipaisin huolehtivaa syliäsi, mutta minkä sille voi kun valittiin, että ei lähestytä tai tutustuta toisiimme. Pärjään hyvin välillä paremmin ja välillä huonommin. Ei minua näy ja se ei ole mikään yllätys. En halua olla sinun tapaan esillä joka paikassa. Palsta on vain sinua varten ja sen takia olen täällä. En tiedä miten pystyn elämään ilman sinua ja tämä on ainut paikka sille.
- muttakyllämäpärjää
En vaan uskalla enää yksin... olisi kivaa jos ottaisit yhteyttä irl :)
Ei kannata huolta kantaa, ainakaan minusta. Kaikki ok, mutta tämä palsta on todella osaksi mennyt alatyyliseksi, toisten solvaamiseksi ja itsensä nostamiseen.
Ei täällä viitsi enää edes lueskella. Otsikkohan sen kertoo mistä on kyse, ja missä aloittajan ajatusmaailma seikkailee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778