Lopettakaa nyt jo Kärkkäisen parjaaminen

Lyytimummo

Punavihreä media on Juhan kilpailijoiden rahoittamana aloittanut oikean noitavainon. Kaikki katkerat ja kateelliset lähtevät näköjään mukaan vain hoitaakseen omaa pahaa oloaan.

22

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvmvbn

Naurettavaa uhriutumista. Itse Juha on keitoksensa keittänyt jo kohta vuosikymmenen jatketulla toiminnalla.

• Maatero

Kärkkäinen on rangaistuksensa jo kärisnyt. Nämä parjaavat antifanttien kirjoitukset ovat jo vainoa ja panettelua. Poliisiasia mitää suurimmissa määrin. Rikosilmoitusta vaan väsäämään!

• bvmvbn

Kuvitteletko sinä tosiaan, että kaikki on ok, kunhan ei uusia rikostuomioita ole tullut?

Surkuhupaisaa että antisemitistisen propagandan levittämisen kritisointia kutsutaan muka vainoksi ja panetteluksi, mutta juutalaisvihan lietsontaa itsessään puolustellaan. On sinullakin asioiden syy-yhteydet täysin sekaisin.

• Paitsi_että

Itse keitetty soppa ei aina maistu. Kärkkäistä opettaa Siperia.

• yaayaa

On tämä vihervasemmiston ja suvakkien homma jo mennyt liian pitkälle. Kyllä perustuslakia pitäsi muuttaa ja säätää tämmöinen suvakkitoiminta rikolliseksi. Löytyisikö jostain läheltä sopivaa maata, josta voitaisiin ostaa vankilapalvelut sitten näille rikoksista tuomituille.

• rnthjyu

Vankilapalvelut pitäis ulkoistaa venäjälle.

• bvmvbn
    • hallootahalloota

Mitähän uutta tässä on? Onko jollekin ollut vielä epäselvää tähän asti, mitä aatteita J Kärkkäinen kannattaa?

• töihineimillää

Täälähän on palio tyttöjä jotka käyttää näitä värikkäitä puna/vihreä/keltainen-hameita.Heränny aikasin tänään? Varmaan muki vetäsis kärttyseksi jos heräis joka päivä klo 14-16??!!

• Kärkkärillä_munille

Sieg Feil!

• Johtajanjäljissä

Kärkkäisen tukijoukot laulavat: "Führer befielhl! Wir folgen dir!" Käske meitä Johtaja, me suraamme (tottelemme) sinua. (Natsien sota-aikainen laulu)

• JuutasKäkriäinen

Paskat minä mitään suraan, surraa v..tuun.

• Eikilisekassajoulunalla

Jos ei tue Suomen vastarintaliikettä on siis punavihreä suvakki? Monenko kaupan ovella on Ylivieskassa kerätty Suomen sisun kannatuskortteja? Ei nyt hirveän epäselväksi ajatusmaailma jää. Onhan tuossa ollut Kärkkäisellä mahdollisuuksia irtisanoutua vastarintaliikkeen ideologiasta Niitä ei ole käytetty, syitähän voimme vain arvailla.

• niskalaukaus

Kärkkäinen on kova luu.Kadehtijoita piisaa.Aina roiskuu kun rapataan.Helppo vittuilla nimimerkin suojissa.Minä vittuilin suoraan,olen sopinut asiat.Kunnioitan miestä.Harva pystyy niihin saappaisiin, kuin Juha.Itse olen kanssa äkkipikainen mies.Kaikkea hyvää Kärkkäiselle.t.PK.

• bvmvbn

Kyllä uusnatsien toiminnan tukeminen on Suomessa harvinaista merkittävien kaupallisten toimijoiden keskuudessa, eikä Juha Kärkkäisenkään sitä mikään pakko olisi tehdä. Oma on valintansa, kärsiköön myös seuraukset.

• creddisti

Vai "kadehtijoita piisaa" ?? Pitäisikö uusnatsi ajatuksin omaavaa vielä kadehtia? Hulluko olet ?
        Mitä kadehdittavaa on sellaisisessa persoonassa on, joka omaa noin rasistisia ajatuksia? Sillä ei ole mitään merkitystä, jos ihminen omistaa muutamia tavarataloja ja työllistää ihmisiä, se ei oikeuta olemaan natsimielinen, vailla seuraamuksia!

• 879799

Jos todellisuudentajuni olisi yhtä pahoin rikki kuin Magneettimediaan juttuja julkaistaviksi valinneella, niin ei minua kyllä kukaan kadehtisi.

• Höyhensaari
        bvmvbn kirjoitti:

Kyllä uusnatsien toiminnan tukeminen on Suomessa harvinaista merkittävien kaupallisten toimijoiden keskuudessa, eikä Juha Kärkkäisenkään sitä mikään pakko olisi tehdä. Oma on valintansa, kärsiköön myös seuraukset.

HYVÄ KÄRKKÄINEN!!!

• euroja

aamukahvitjoin,ei muutako asioimaan kärkkäiselle,veikkaan noin 250-350e jää taasen kauppaan,ihannoin juhaa on kovaluu yrittäjänä,ylivieskan suurin yksityinen työnantaja

• bvmvbn

Et oikein taida ymmärtää, millaisen kuvan Ylivieskasta annat muille suomalaisille. Se ei varsinaisesti paikallisten älykkyyttä ja eettisyyttä korosta.

• hfgghf

Missä sinä olit, kun olisi pitänyt moittia Juhaa juutalaisvihan lietsonnasta? Kyllä nyt uhriudutaan oikein urakalla...

• harkitturatkaisu

Ihmettelen kuka käy Kärkkäisellä töissä. Hän leimaa koko perheen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1909
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1748
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      88
      1066
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe