Oon nyt kärsinyt refluksitaudista noin 3-4 vuotta. Rupesin todella miettimään mikä on kun röökiä poltettaessa välillä tuli yökkirefleksejä ja samoin kun söi pizzaa. Nyt oon yli vuoden käyttänyt somac lääkettä ja oon huomannut että lähes kokoajan on silti karvas, hapan maku suussa. Eilen luin että moni on saanut apua omenaviinietikasta että sen juominen auttaisi. Kaipaisin tästä nyt tarinoita kokemuksista ja että miten kun tällä hetkellä syön somaccia että pitääkö se lopettaa ennen kuin kokeilee tuota omenaviinietikkaa ja millä tavalla kannattaisi somac lopettaa ettei tulisi oireita, sillä nehän saattavat tulla voimakkaina kun lopettaa somacin käytön suoraan.
Refluksitauti ja Somac ja omenaviinietikka
4
2742
Vastaukset
- vitsivissiin
Luuletko tosiaan, että hapan etikka parantaa happovaivasi ???
- tuma
Lue ja kokeile thera.fi .
Uusi kotimainen "lääke" suolistoon ja refluksiin. Sinkkikarnosiini.
REZCUE on Sinkkikarnosiini L-Glutamiinijauhe. Se sekoitetaan lämpimään veteen tai teehen jolloin se liukenee täysin nesteeseen. Lämmin juoma nautitaan rauhalliseen tahtiin, jolloin sinkkikarnosiinin vaikutus ulottuu suun ja ruokatorven limakalvoista aina vatsalaukun ja suoliston limakalvolle asti. - pötsipelaamaan
Kaikista kustannustehokkainta on ruokasoodan ja hanaveden yhdistelmä. Voit nauttia tarpeesi mukaan.
Lopeta se tupakanpoltto.
Pidä vatsastasi huolta syömällä joka päivä puoli litraa maustamatonta jugurttia.
Jos tulehdusta niin syö jugurtin seassa peukalonpään kokoinen pala tuoretta inkivääriä. Inkivääri on myös edullista.
Somaceilla menetät rahasi ja pötsisi ei tule kuntoon. - Anonyymi
Minun refluksi hellitti kun sain painoa pudotettua 7-8 kiloa.Nyt otan omenaviinietikka päivittäin lämpimän veden seassa ja viimeisetkin happovaivat hävinneet.Jos sinulla on refluksioireita ota ruokasoodaa veden kanssa.Paljon parempi kuin somac.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698