Et ole kysynyt mitä ajattelen. Pelkäätkö että kertoisin? Luulen tosin ettet vain huomaa kysyä. Minä kyselin sinulta kaikenlaista ja sinä vastailit kaikenlaista. Vastailit jopa asian vierestä ja kerroit enemmänkin kun olisin halunnut tietää. Yritin säästää sinua valehtelemisen vaivalta ja itseäni valheiden lukemisen vaivalta...
Kerron, etten enää ole sinun. En halua välillemme mitään. Haluan että jos sinä kuolet tai minä kuolen, ei jää vihaisia välejä. Haluan että hautaamme sotakirveet. Haluan että päästämme toisemme elämään ilman itseämme.
Se, mikä oli, se oli. Se oli silloin maailman tärkein asia. Haluaisin että sanoisit että ymmärrät, ettei meitä enää tule. Sinä haluaisit olla ystäväni. Voisin olla jos et salaisesti juonittelisi saadaksesi minut takaisin. Voit olla ystävä ehkä jonkun ajan kuluttu, jos löydämme asioita mitkä yhdistävät meitä. En enää usko edes siihen.
Tämän minä kertoisin. Sinulla on ehkä tästä aavistus. Jos et kysy, minä hautaan oman sotakirveeni ihan hiljuksiin pihan perälle. Pistän sinne kaiken sen, mitä eniten rakastin suhteessamme. En voi tehdä sinun puolestasi jäähyväisiä mutta teen ne itselleni ja itseni vuoksi. Teen ne joko sinun kanssasi tai sinua ilman. Ne tulevat kuitenkin.
kerron sitten täällä
4
241
Vastaukset
- Niisannoosi
Olisin kiitollinen, jos kertoisit, oliko naiselle tai miehelle?
Omasta kohdastani voin kertoa, ettei meitä tule.
En ole juoniyellut mitään, se ei kuulu tapoihini, salainen juonittelu.
Olen aloittanut luopumisen hänestä ja olen ihan rikki!!!
Meitä ei koskaan tule. Minä en voi olla hänen ystävänsä.
Nyt tuntuu, kuin joku olisi kuollut, ymmärrätkö KUOLLUT!!!
Hänelle toivon vain hyvää. - Aikaolisilloin
Kaiken hävitit omalla itsekkäällä toiminnallasi. Enkä ole halunnut olla ystäväsi, ystäviin kun tulisi voida luottaa.
Kaivele rauhassa. - ailalaila12
Niisannoosi, tämä oli miehelle. Etkä ole hän.
- Niisannoosi
Eipä tietenkään ole. Eihän täällä mikään viesti ole kellekkään. Jokainen vastaa vain omista lähtökohdistaan ikään kuin hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441