Moi!
Eli siis mä oon 14 v tyttö Espoosta ja etsisin jotain poikii kenen kanssa olis kiva olla yms.
Eli mä oon about 160cm pitkä, mulla on lasit ja maantienvöriset hiukset puoliselkään asti. Mä oon iha ok kroppanen ja mä harrastan tanssi 4 x viikossa.
Oon tosi avoin, mukava ja helposti lähestyttävä sekä aika romantikko ja halukas rutustumaan uusiin tyyppeihin.
Laittakaa viestii jos kiinnostaa ;)
Moi kaikki!
8
261
Vastaukset
- Taysinrandomia
Moi oon aika kaukaa mut voidaanhan me vaan jutustella tai jotain. Kik on taysinrandomia
- joku234242
juu mäki oon espoosta etsin muijaa mikä snp
- GirlfromEspoo
emwvu
- Tuuuuuny
Tuu kik: jokutyyppi7
Voidaa jutel paremmi - kiisaonhyvää
Moi741 MäkI OON Hom0666
PLANETTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PERKELE
growitopia iffanduu on hyvä peli myös mainkraft
oon siis 9 v, oSL0sta
KIk On: PANEkSaMu4
jutulle Moi oon 14perus nuori ihminenen oon ite rillipää Orimattilasta laita vastaus en tykkää haastaa riitaa tykkään puhua mukavia. : D
Voit kirjoitella jos haluat. Mua kiinnostaa kaikki ja muutkin jutut.
- vanha-äijä
Mää kyll oo jo vanha-äijä.
Sen näkkee peilist ko kaikko jo eilist.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926