Moi!
Eli siis mä oon 14 v tyttö Espoosta ja etsisin jotain poikii kenen kanssa olis kiva olla yms.
Eli mä oon about 160cm pitkä, mulla on lasit ja maantienvöriset hiukset puoliselkään asti. Mä oon iha ok kroppanen ja mä harrastan tanssi 4 x viikossa.
Oon tosi avoin, mukava ja helposti lähestyttävä sekä aika romantikko ja halukas rutustumaan uusiin tyyppeihin.
Laittakaa viestii jos kiinnostaa ;)
Moi kaikki!
8
283
Vastaukset
- Taysinrandomia
Moi oon aika kaukaa mut voidaanhan me vaan jutustella tai jotain. Kik on taysinrandomia
- joku234242
juu mäki oon espoosta etsin muijaa mikä snp
- GirlfromEspoo
emwvu
- Tuuuuuny
Tuu kik: jokutyyppi7
Voidaa jutel paremmi - kiisaonhyvää
Moi741 MäkI OON Hom0666
PLANETTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PERKELE
growitopia iffanduu on hyvä peli myös mainkraft
oon siis 9 v, oSL0sta
KIk On: PANEkSaMu4
jutulle Moi oon 14perus nuori ihminenen oon ite rillipää Orimattilasta laita vastaus en tykkää haastaa riitaa tykkään puhua mukavia. : D
Voit kirjoitella jos haluat. Mua kiinnostaa kaikki ja muutkin jutut.
- vanha-äijä
Mää kyll oo jo vanha-äijä.
Sen näkkee peilist ko kaikko jo eilist.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011