Moi!
Eli siis mä oon 14 v tyttö Espoosta ja etsisin jotain poikii kenen kanssa olis kiva olla yms.
Eli mä oon about 160cm pitkä, mulla on lasit ja maantienvöriset hiukset puoliselkään asti. Mä oon iha ok kroppanen ja mä harrastan tanssi 4 x viikossa.
Oon tosi avoin, mukava ja helposti lähestyttävä sekä aika romantikko ja halukas rutustumaan uusiin tyyppeihin.
Laittakaa viestii jos kiinnostaa ;)
Moi kaikki!
8
311
Vastaukset
- Taysinrandomia
Moi oon aika kaukaa mut voidaanhan me vaan jutustella tai jotain. Kik on taysinrandomia
- joku234242
juu mäki oon espoosta etsin muijaa mikä snp
- GirlfromEspoo
emwvu
- Tuuuuuny
Tuu kik: jokutyyppi7
Voidaa jutel paremmi - kiisaonhyvää
Moi741 MäkI OON Hom0666
PLANETTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PERKELE
growitopia iffanduu on hyvä peli myös mainkraft
oon siis 9 v, oSL0sta
KIk On: PANEkSaMu4
jutulle Moi oon 14perus nuori ihminenen oon ite rillipää Orimattilasta laita vastaus en tykkää haastaa riitaa tykkään puhua mukavia. : D
Voit kirjoitella jos haluat. Mua kiinnostaa kaikki ja muutkin jutut.
- vanha-äijä
Mää kyll oo jo vanha-äijä.
Sen näkkee peilist ko kaikko jo eilist.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459