Kaipaan sua joka päivä. Niin yksinäiseltä tuntuu, vaikka on paljon tekemistä ja läheisiä ihmisiä elämässä. Jotain tärkeää puuttuu ja se tärkeä olet Sinä. En ole onnellinen ilman sua kuin vain hetkittäin. Kaikki jäi niin kesken... Haluaisin palata ajassa taaksepäin ja tulla luoksesi, kertoa kaiken silloin, kun en ollut sinua vielä kadottanut. Sut tahtoisin löytää, sitä toivon eniten maailmassa. Kun katsoin sua, tunnistin jotain samaa kuin omassa sielussani ja vielä jotain erilaista paljon kauniimpaa. Kuin kallisarvoisen helmen olisin löytänyt. Rakastuin suhun ensisilmäyksellä. Kun olit siinä lähellä ensi kertaa ajattelin, että tuossa on kaunein olento maan päällä ja kun kuulin ihanan äänesi, ajattelin, että se on kauneinta mitä olen kuullut. Olin aluksi hieman ujo, niin en kertonut heti kaikkea mitä tunsin Sua kohtaan. Onneksi sitten myöhemmin sain sanottua tunteistani. Kauneutesi on huumaava. Oot kaikin tavoin ihana ja puoleensavetävä. Tiedän susta aika paljon ja tykkään kaikesta sinussa. Meille on myös monet samat asiat tärkeitä ja arvokkaita. Luonteessamme on paljon samaa, olemme todella hyviä ja oikeamielisiä ihmisiä. Tuntuu kuin olisimme luodut toisillemme. Tahtoisin vaan olla sun lähellä ja halata Sua. Oot kaunis ja ihana. Rakastan Sua<3 Olet tärkeä ja erityinen
Kaunis M tuntuu, että oon hukassa ilman sua
32
684
Vastaukset
- Todellakinsoisin
sulle, että viimeinkin löytäisit tämän naisen.
- tiedän.sut
Sulla aloittaja hutsu on pakkomielteisen käärmeen sielu.
- entunnesinua
En tiedä kuka sinä olet kommentoija, mutta huomaan että sinä olet ilkeä ihminen. Minä taas olen hyvä ja oikeamielinen ihminen ja ylpeä siitä.
- Kateus.vie.kalatkin
Hyh mikä kommentti. Ihan sairasta😠.
- tunnen.sut
Olet tekopyhä kiero cacca.
- sivusta
Mikä sinusta tekee oikeamielisen? Kuulostaa vaan jotenkin oudolta, kun ihminen itsensä julistaa sellaiseksi.
- aloittaja_
sivusta kirjoitti:
Mikä sinusta tekee oikeamielisen? Kuulostaa vaan jotenkin oudolta, kun ihminen itsensä julistaa sellaiseksi.
Minun ei tsrvitse täällä palstalla kellekkään vakuutella. Halusin puuttua edellisen kommentoijan tökeryyksiin. Minulle on moni ihminen kateellinen, kun eivät pärjää omassa elämässään. En välitä sellaisista.
- Sivuutavaan
sivusta kirjoitti:
Se on trolli. Totta kai tuosta sävystä huomaa sen.
- tärkeälleihanalle
Ihana M, en ole varma mistä etsiä, että löytäisin sut. Ootan niin, että sinut näkisin. Sinä olet kauneinta ja ihaninta. Sun vierelläsi tahtoisin vaan olla.
- kaihänellänimion
mikä on tämän m-naisen nimi entä sinun?
- niinpäm
Niinpä
- yghhbjfnk
Niinpä
- tärkeälleihanalle
Ihana M sua kaipaan aamusta iltaan. Toivottavasti näet tämän, että tiedät, mitä Sua kohtaan tunnen
- täältä_vain
jep näihän sen menee :)
- tärkeälleihanalle
Oletko Sinä ihana kaivattuni?
- Kaipaatkominua
Kaivata toki voi kunhan löydät minut ja en ole mielestäni hukassa ollutkaan. Tiedät tasan tarkkaan mistä löydät. Ja mahdollista on tulla mutta tiedät että muuttua pitää ja rehellisesti kertoa mitä tällä tarkoitat. Lopeta valehtelu ja kerro kaikki mitä tarkoitat tai mitä yleensä minusta haluat. Onko tämä taas pelkkää piruilujasi? Säälin enään sinua. Et voi olettaa että uskon tarinasi. Tiedän että tavoitteet minua kuvitellen että leikkiin ryhdyn. Jotain minunkin on kunnioitettava. Harmittaa että aloin kanssasi edes. No kun kerrot totuudella kaiken ne nolotkin jutut niin voit ehkä korjata tilanteen. Riippuen kuinka pahasti olet mokannut. Ja olet satimessa josta et pääse pois. Nyt Kaipailet minua piruillen? Vain siten saat korjattua virheesi. Ja muuten anteeksi en voinut antaa vaikka ehkä sanoin niin. Ehkä joskus kykenen sanomaan suoraan.
- Aloittaja_
En usko, että olet kaivattuni. Me tavattiin tosi romanttisesti ja olen oikeasti kadottanut rakkaani. Olen ollut hänelle rehellinen. Enkä ole täällä palstalla koskaan kirjoittanut ilkeästi, vaan olen lähettänyt hänelle vain ihailevia viestejä, joissa kerron hänen ihanuudestaan ja kauneudestaan ja yritän häntä tavoittaa.
- TeeyksiäMnainen
Ehkä se olen minä M, mutta en voi varmaksi tietää ilman selkeitä vihjeitä.
- tärkeälleihanalle
TeeyksiäMnainen kirjoitti:
Ehkä se olen minä M, mutta en voi varmaksi tietää ilman selkeitä vihjeitä.
Kirjoitustyylistäsi tulee kaivattuni mieleen. Jos olet rakastamani ihana nainen, niin olen puhunut sinulle aina totta. Tarkoitin joka sanaa mitä tässä kirjoitin. Kaikki, jotka tuntevat minut hyvin, sanovat minua rehelliseksi. Toivon, että et muodosta mielikuvaa minusta perustuen siihen, mitä joku toinen on sanonut tai tähän palstaan. Moni on minulle kateellinen, kun ei pärjää ja menesty omassa elämässään. En väitä, että en olisi tehnyt virheitä ja etteikö minussakin olisi kehitettävää. Olen kuitenkin empaattinen, hyvin oikeamielinen, sivistynyt ja käyttäydyn hyvin. Jos tustuisimme oikeassa elämässä vähänkin paremmin, näkisit varmasti millainen olen. En ole todellakaan tänne kirjoittanut kuin ihailevia viestejä Sinulle. En ikinä kirjoittaisi mitään ilkeää rakastamastani ihmisestä, enkä kenestäkään muustakaan. En ole sellainen. Olen kuten silloin kun tutustuimme. En ole muuttunut huonommaksi. En tiedä saitko kesällä puhelimeen viestiä, jossa kerroin kaiken ja itsestäni enemmän. En täällä palstalla kirjoita kaikkea minusta, meistä tai ajatuksistani. Rakastuin Sinuun todellakin ensisilmäyksellä ja kaipaan sua tosi paljon. Haluaisin sut vaimokseni ja yhteisen elämän sun kanssa. Tämä kauniille ja ihanalle noin 30-vuotiaalle tummatukkaiselle naiselle, noin samanikäiseltä mieheltä.
- VekkuliOlet
Olet aika vekkuli tapaus mies! 💕😍
- tärkeälleihanalle
M tarvitsen sut!
- OletINiinIhana
tärkeälleihanalle kirjoitti:
M tarvitsen sut!
Ihanan hellyyttävä ja halattava vekkuli olet ❣️ 💕 😍
- tärkeälleihanalle
OletINiinIhana kirjoitti:
Oletko noin 30-vuotias, urheilullinen, tummatukkainen nainen, jolla ihanat ruskeanvihreät silmät? Tavatessamme sinulla oli valkoinen käsilaukku. Missä olet piilossa ihana?
- tärkeälleihanalle
OletINiinIhana kirjoitti:
Ihana, hellyyttävä, halattava söpöliini Sinä oot
- onnetonolen
Ikävääni ryyppään kaljaa ja kirjoittelen aikani kuluksi provoja tänne. Olen kateellinen niille joilla on muutakin elämää kuin alkoholi ja netti. Iltojen pimetessä huomaan miten yksinäinen olen. Vaimoni ei osaa tukea minua, vaan arvostelee tekemisiäni. Haluaisin erota, mutta uskallukseni ei riitä.
- tärkeälleihanalle
M oot niin ihana, sut tahdon löytää, missä oot piilossa?
- KauniilleSellaiselle
Kuka M--mieskö?
- pelottavaakkaon
M-naisia on niin erilaisia. Yhtä merimiesten kasvattamaa orpoa lapset ja koirat pelkää, sekä minä.
- Mmutta10vvanhempi
Sano nimi niin selviää paremmin.Et sä noin häntä löydä...
- eiap
Minä vuonna olet syntynyt?
- tärkeälleihanalle
Ihana M olisinpa sun vierellä
- NähdäänTaas
Hyvää yötä sinulle 💘💤💥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028