Lumi-aurat. Tie-karhut. Bob-catit. Kaivin-koneet. Hinaus-autot. Palo -ja pelastuslaitos. Anpulanssit. Poliisi. Tulee hirviö-pyryt.
Huomenna ne tulee
21
165
Vastaukset
Ja taas kehä kolmosen sisäpuolella rytisee.
- henrjii
Talvi tuli, minä en
- leino.eikka
Syksy saa, minä en.
- iltameniminätulin
Syksy menee mut minä tulen.
- henrjii
Lumi suli multa tuli
"Säätietotoimistojen" mukaan 21:00 sharp piti alkaa - ei sada vieläkään...
Toivottavasti "yllättää" täkäläiset autoilijat aamuun mennessä.
Tervetuloa, lumi, vaikka et vielä jääkään pysyväksi!- eteenpäin.mummo.lumessa
Antaa tulla... lunta tupaan.
- Katotaannyt
Jostain luin että menossa on tavallista lämpimämpi ajanjakso. En oikein usko, että Kehän sisäpuolella tulee lunta, on plussan puolella säätila. Räntää ehkä ja loppupäivä sadetta.
Iltapäivällä varmaan jo ok. - maissiiii
Toivottavasti eivät tule yhtä aikaa, ei mahdu pihaan.
Yhden bobcatin voisin ottaa kaveriksi, kun tykkään kissoista. - moninikkinen
... ja menee, ensi kesään mennessä
- Loispummieläkeläinen
Katsoin ulos, tippaakaan ei ollut satanut lunta. Pyhtää kuittaa.
- Ränttää
Vettä sataa.. Millanen keli mahtaa olla Kehä III lla. Pitäs käydä lentokentällä iltapäivällä.
- hmpff
Meillä on märkää lunta, kävin auraamassa tien, kauhea puskeminen. 60 senttiä eteen ja cola taas täynnä. Painoa 100 kiloa. Tai jotain.
Kesätassut tietysti auton alla, jääkaappi tyhjä....
Iltapäiväksi luvassa vesisadetta, ehkä sä pääse lentokentälle, minä kauppaan. - Tarf
Kiitos linkistä. Tait olla aika lumista/sohjoista. Parempi uotella ip.
Aamusta alkoi sataminen.
Nyt juuri tuli aura piha-alueelle.
Olisi tuossa Tokmannilla viikolopun tarjous, irtopatteri öljytäytteinen n.15 euroo.
Ei sinne pitkä matka ole, saas nyt nähdä viittinkö autolla lähtee, en sitä kantaakaan jaksa. Tuppaa tavara meneen, jos ei heti hae, kun tarjous alkaa.
Talvitassut kyllä autossa on.- Tahh
Voihan v . Haluisin kaa tokmannille...on kesärenkaat, mut eiköhän niillä jo kohta taas voi ajaa.
Tahh kirjoitti:
Voihan v . Haluisin kaa tokmannille...on kesärenkaat, mut eiköhän niillä jo kohta taas voi ajaa.
Vaihda vaan talvitassut, ei sitten tarvitse pähkäillä.
- Vain-kypärä-puuttuu
Kukaan järkevä suomalainen, jota edustan itsekin, ei vaihda talvirenkaita tässä vaiheessa syksyä. Luonnonsuojelijana suojelen pääkaupunkiseudun asvaltteja, vai pitäisikö sanoa sivistyneesti asfaltteja.
Oli kuinka oli, hyvinhän tuolla sohjossa pärjäsi kesärenkailla, joiden 2 v synttäreitä juhlin ensi viikolla. Kollegalla oli kitkat mutta hänellä suti aivan solkenaan verrattuna omiin kesäkumeihin.
Nyt on mittarissa -2. Saattaa tiet hieman jäätää. Mutta viikonlopuksi vesisateita. Vain-kypärä-puuttuu kirjoitti:
Kukaan järkevä suomalainen, jota edustan itsekin, ei vaihda talvirenkaita tässä vaiheessa syksyä. Luonnonsuojelijana suojelen pääkaupunkiseudun asvaltteja, vai pitäisikö sanoa sivistyneesti asfaltteja.
Oli kuinka oli, hyvinhän tuolla sohjossa pärjäsi kesärenkailla, joiden 2 v synttäreitä juhlin ensi viikolla. Kollegalla oli kitkat mutta hänellä suti aivan solkenaan verrattuna omiin kesäkumeihin.
Nyt on mittarissa -2. Saattaa tiet hieman jäätää. Mutta viikonlopuksi vesisateita.Jep, kyllä noita järkeviä Suomalaisia näytti liikenteessä taas olevan oikein roppakaupalla.
- tykkäätkö
Pop-katit kajulla on varma talven-merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785